![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kuppi espressoa ja fazerina, niin saadaan päivä käyntiin. Ohjelmassa leivontaa, pakkaamista ja hieman työhommiakin, jotta sunnuntaina voi suunnata kuukaudeksi rapakon taakse.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ai ai ai ku oliskin lomaaErño kirjoitti:Ensimmäinen lomapäivä käynnistetty mukavasti itsestään, eikä herätyksen toimesta.
Huonoa ainesta?!amanita kirjoitti: Tuliskohan tosta Kunkusta pikku hiljaa parempi ihminen, kun ne kaivaa siitä tota huonoa ainesta pikku hiljaa pois?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä olisin luullut aman viittaavan aivoihin.KunkkuJ kirjoitti:Huonoa ainesta?!amanita kirjoitti:Tuliskohan tosta Kunkusta pikku hiljaa parempi ihminen, kun ne kaivaa siitä tota huonoa ainesta pikku hiljaa pois?Kuule tyttö, mietipä edes vähän, mitä suustasi päästät. Kyseessä on sentään minun jalopiirteinen ulkomuotoni.
Mailia kirjoitti:Minä olisin luullut aman viittaavan aivoihin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja heilei »
Tack det samma. Taivas sirottelee tuollaista hitulunta pitkin maisemaa, ja kahvi höyryää mukissa. Nyt avaan suklaakalenterista luukun 19 ja olen vaan. Elämä on mukavaa.Aperture kirjoitti:Huomenta - ja terveisiä lumitöistä. Tänne etelärannikolle ei ole tullut mitään mahdottomia lumimääriä, mutta sen verran kuitenkin että "pääsee" lumitöihin. Vuorossa aamun toinen kahvittelukierros - tämä toinen hieman paremmalla ajalla nautittuna. Pakkasta -11°C verran. Mukavaa sunnuntaita tosiaan täältäkin kaikille.
amanita kirjoitti:......talvipäivänseisaus on 22.12. klo 1.38!
Lieneekin aika perustaa Erñolle ja Hattiwateylle ihan oma ketju, jonne passaa mennä lyhyesti ilmoittamaan aina, kun mikänytmilloinkin on syvältä, vintuttaa tai muuten vaan on typerää.hatey kirjoitti:amanita kirjoitti:......talvipäivänseisaus on 22.12. klo 1.38!siitä eteenpäin v...tus kasvaa...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »