Nyt kun Nykänenkin on sairaalassa...Maza kirjoitti:Kun otit Jyväskylän puheeksi, ...nuorta väkeä oli perjantaina liikkeellä ...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Nyt kun Nykänenkin on sairaalassa...Maza kirjoitti:Kun otit Jyväskylän puheeksi, ...nuorta väkeä oli perjantaina liikkeellä ...
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Olipa mukava kuulla näin mukavat kuulumisettsip kirjoitti:Dodii![]()
Reissu meni hyvin, kotiuduttiin lauantain vastaisena yönä. Koira osaa matkustaa autossa, nukahtaa melkein heti kun lähdetään ajamaan. Kavereita kävi öitsimässä la-su, pitkästä aikaa. TV-lupa katkaistu ja digiboxi haudataan komeron perimmäiseen nurkkaan muuton yhteydessä. Masennus on helpottanut ja koira piristänyt. Kumpi on syy ja seuraus, en tiedä
Viesti Kirjoittaja Naakkis »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
iPhonella tuo onnistuu vielä paremmin.Teppo Tulppu kirjoitti:Popcornia voi tehdä kännykällä. Eikä sitten googlata...
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Naakkis »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Taidat olla estradin puolella, vai mikä niin jännittää??Naakkis kirjoitti:Huhuii, Koljonvirta 1808 -näytelmän ensi-ilta tänään kello 19:00Pienenpientä jännistystä ilmassa... Wish me luck!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niinpä, jos katsoisit kuvaa, jättäisit tietysti kokonaan lukematta mun irvailut!!Pasteur kirjoitti:Tässähän joutuu oikeasti lukemaan!
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tossa tuli tiivistettynä mun asenne lomailuun 8)micho kirjoitti:Melkein alkoi jo naurattamaan, kun vastaan tuli viimosen päälle kilpapyörillä tai retkivarusteilla varustettuja pyöräilijöitä, kun itse taas olin liikenteessä nastarenkaisella, vaihteettomalla Crescentillä umpirepaleisessa "Ilman naisia Suomi pysähtyy" -t-paidassa niin lomalaisen näköisenä kun vaan olla ja voi.![]()
Lähekkö joskus lenkille? Jätetään sekuntikellot kotiin..Macco kirjoitti:Tossa tuli tiivistettynä mun asenne lomailuun 8)micho kirjoitti:Melkein alkoi jo naurattamaan, kun vastaan tuli viimosen päälle kilpapyörillä tai retkivarusteilla varustettuja pyöräilijöitä, kun itse taas olin liikenteessä nastarenkaisella, vaihteettomalla Crescentillä umpirepaleisessa "Ilman naisia Suomi pysähtyy" -t-paidassa niin lomalaisen näköisenä kun vaan olla ja voi.![]()
Vois lähteäkin. Kunto ei ole paras mahdollinen, ja matkaa treelle on 487 km, joten mulla menee hetki sinne asti lenkkeillessä...micho kirjoitti:Lähekkö joskus lenkille? Jätetään sekuntikellot kotiin..Macco kirjoitti:Tossa tuli tiivistettynä mun asenne lomailuun 8)micho kirjoitti:Melkein alkoi jo naurattamaan, kun vastaan tuli viimosen päälle kilpapyörillä tai retkivarusteilla varustettuja pyöräilijöitä, kun itse taas olin liikenteessä nastarenkaisella, vaihteettomalla Crescentillä umpirepaleisessa "Ilman naisia Suomi pysähtyy" -t-paidassa niin lomalaisen näköisenä kun vaan olla ja voi.![]()
Heh, no jos ensi kesään mennessä tulet ni katotaan sitten.Macco kirjoitti:Vois lähteäkin. Kunto ei ole paras mahdollinen, ja matkaa treelle on 487 km, joten mulla menee hetki sinne asti lenkkeillessä...micho kirjoitti:Lähekkö joskus lenkille? Jätetään sekuntikellot kotiin..Macco kirjoitti: Tossa tuli tiivistettynä mun asenne lomailuun 8)
Sama mesta. Aattele miten hienoa on lähteä viettämään aurinkoista kesälomapäivää tammikuussa lenkkeillen 243,5 km ravaamisen jälkeenmicho kirjoitti:E: Tai jos minä lähden tulemaan vastaan, ni varmaan jo uudenvuoden tienoilla nähtäisiin Kaustisilla? (Olettaen, että 487km Treelta on yhtäkuin Oulu...)
Tuskin maltan odottaa. Tosin jos sataa räntää, niin siirretään kesäloma suosiolla helmikuuhun.Macco kirjoitti:Sama mesta. Aattele miten hienoa on lähteä viettämään aurinkoista kesälomapäivää tammikuussa lenkkeillen 243,5 km ravaamisen jälkeenmicho kirjoitti:E: Tai jos minä lähden tulemaan vastaan, ni varmaan jo uudenvuoden tienoilla nähtäisiin Kaustisilla? (Olettaen, että 487km Treelta on yhtäkuin Oulu...)
*veistä haavassa* Enään neljä tuntia duunia!jereme kirjoitti:EI ole lomia näkynyt, eikä tule näkymäänkään vähään aikaan.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Luiro »