Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)
Mitä se taas trollaili? Itse kun en edes lukenut hänen kirjoituksiaan, kuin silloin tällöin...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Huomasin tänään että se on pysynyt vähänaikaa trollailematta, niin ajattelin tarkistaa että onko taas bännätty... 8)Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Mitä se taas trollaili? Itse kun en edes lukenut hänen kirjoituksiaan, kuin silloin tällöin...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mistä sen pystyy tarkistamaan?tuomaril kirjoitti:Huomasin tänään että se on pysynyt vähänaikaa trollailematta, niin ajattelin tarkistaa että onko taas bännätty... 8)Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Etsin jonkun Omenamyyrän kirjoittaman viestin ja katsoin että lukeeko nimimerkin alla "porttikiellossa".Tauvo kirjoitti:Mistä sen pystyy tarkistamaan?tuomaril kirjoitti:Huomasin tänään että se on pysynyt vähänaikaa trollailematta, niin ajattelin tarkistaa että onko taas bännätty... 8)Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Myös tuolla yläreunassa kohta "käyttäjät" sieltä voi kurkkia ketkä on bannattu.tuomaril kirjoitti:Etsin jonkun Omenamyyrän kirjoittaman viestin ja katsoin että lukeeko nimimerkin alla "porttikiellossa".Tauvo kirjoitti:
Mistä sen pystyy tarkistamaan?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Totta kai on. Sehän pitää saavuttaa omilla toimilla (luulisin...?).tuomaril kirjoitti:En tiennytkään että tuo "porttikiellossa" on arvonimi.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Heh...kallekilponen kirjoitti:Harkitsen vakavasti lyhyitä torkkuja...
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kyseessä oli aikanaan iso tapaus, mutta ehkä tuo on jo aikansa elänyt titteli…iPadi kirjoitti:Arvonimistä puheen ollen, miksi 10 000nnes rekisteröityjä on saanut arvonimen?
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Kuulostaa vakavalta, kun unissakin jo homputtaa..tuomaril kirjoitti:Nukun. Aamulla pitää herätä aikaisin, koska koulu alkaa klo 8.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mitää?Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
tuomaril kirjoitti:En tiennytkään että tuo "porttikiellossa" on arvonimi.
Näköjään on annettu vain yhdelle. Tai siis kaikki neljä arvonimen saanutta ovat yksi ja sama tyyppi.kallekilponen kirjoitti:Ko. arvonimeä ei ihan kaikille porttikiellossa oleville anneta.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Minäkin alennun ihmettelemään tätä… Mutta tarviiko tästä nyt aina tehdä tällainen show. Bannattu mikä bannattu, varmaan oli hyvä syy.iDock kirjoitti:Mitää?Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jaa-a, uskallanko kysyä, mistä tällä kertaa?Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Rikkoi ylläpidon kanssa tehdyn sopimuksen, jonka perusteella pääsi edellisen kerran bannista. Kuten tuossa aikaisemmin todettiin, turha tätä showta on jatkaa.Kain kirjoitti:Jaa-a, uskallanko kysyä, mistä tällä kertaa?Tauvo kirjoitti:Onko?tuomaril kirjoitti:Tunnen positiivista mielentilaa siitä että huomasin äsken että Omenamyyrä on porttikiellossa. 8)![]()
Mitä se taas trollaili? Itse kun en edes lukenut hänen kirjoituksiaan, kuin silloin tällöin...![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei tarvitse muistella jos on 1Password.Anniel kirjoitti: Mä koitan nyt muistella toimiston koneen salasanaa.
Minullakin on se iPhonessa!Kain kirjoitti:Ei tarvitse muistella jos on 1Password.Anniel kirjoitti: Mä koitan nyt muistella toimiston koneen salasanaa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja iDock »
No sitten minä olen Hullu™KunkkuJ kirjoitti:Nyt viimeistään on selvää, että hatey on hullu. Ei kai yksikään täyspäinen ihminen hankkiudu vapaaehtoisesti tuollaisiin olosuhteisiin?