Mä olen turvassa, tarpeeksi kaukana citruunalandiasta & häziilandiasta 8)Tauvo kirjoitti:Nyt varovasti Jussi-hyvä. Liikut vaarallisilla vesillä.Jussi68 kirjoitti: Kyllä... siis verrattuna sun juttuihin, voithan olla aivan mega-hot-babe, mutta noi ranskisjutut ei oikein tue tuota oletusta
Viimeisin Ostoksesi 2
-
Jussi68
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
^ Niinhän sinä luulet...Jussi68 kirjoitti:Mä olen turvassa, tarpeeksi kaukana citruunalandiasta & häziilandiasta 8)Tauvo kirjoitti:Nyt varovasti Jussi-hyvä. Liikut vaarallisilla vesillä.Jussi68 kirjoitti: Kyllä... siis verrattuna sun juttuihin, voithan olla aivan mega-hot-babe, mutta noi ranskisjutut ei oikein tue tuota oletusta
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Listassa muuten suositushinnat, alla mainitaan: "Hinnat saattavat vaihdella ravintoloittain."tuomaril kirjoitti:Oho. Se olikin 8,80€.thoug kirjoitti:Ei subi myy ton hintasiatuomaril kirjoitti:Ideaparkin Subwaystä ylihintainnen leipä! 8,90€!!!!
http://www.subway.fi/fi/tuotteet/hinnastoMutta melko kallista leipäteollisuutta kieltämättä!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
skip
Viesti Kirjoittaja skip »
Minkälainen oli hintataso? Tekisi itsekin mieli mennä tuonne, mutta nyt flunssaisena en viitsi lähteä. Ehkä ensi kerralla sitten.amanita kirjoitti:Oli pakko käydä hakemassa Vähätorilta pakkaseen jokunen ranskalaisten valmistama patonkipötkylä, niin maukkaalta eilen saamani maistiainen maistui. Mukavan vahvan makuinen ja hajuinen juustopalakin tuli matkaan, samoin kuin erikoinen marenkityyppinen kakkupalakin.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei hätää. Et koskaan sinne joutuisikaan, sillä nuo kaksi elävät ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan.Jussi68 kirjoitti:Mä olen turvassa, tarpeeksi kaukana citruunalandiasta & häziilandiasta 8)Tauvo kirjoitti:Nyt varovasti Jussi-hyvä. Liikut vaarallisilla vesillä.Jussi68 kirjoitti: Kyllä... siis verrattuna sun juttuihin, voithan olla aivan mega-hot-babe, mutta noi ranskisjutut ei oikein tue tuota oletusta
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Patongit maksoivat parin euron luokkaa, se kakkupala ihan älyttömästi, 15 euroa, siitä tosin piisaa pitkäksi aikaa, on sen verran iso ja makea, ettei hetkessä lopu. Juusto oli jotain 30:n euron hujakoilla kilo. Oli siellä itte tehtyä Marseille-saippuaakin ja vaikka minkä tuoksuista, 5 euroa kipale, sinappia, oliiveja, karkkia, kasseja ja ties mitä. Hintataso ei halpa, mutta ei huimakaan, paitti se kakkupala.skip kirjoitti:Minkälainen oli hintataso? Tekisi itsekin mieli mennä tuonne, mutta nyt flunssaisena en viitsi lähteä. Ehkä ensi kerralla sitten.amanita kirjoitti:Oli pakko käydä hakemassa Vähätorilta pakkaseen jokunen ranskalaisten valmistama patonkipötkylä, niin maukkaalta eilen saamani maistiainen maistui. Mukavan vahvan makuinen ja hajuinen juustopalakin tuli matkaan, samoin kuin erikoinen marenkityyppinen kakkupalakin.
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
skip
Viesti Kirjoittaja skip »
Höh. Hyvältä kuulostaa. Kunnon leipä varsinkin ja muut suolaiset. Makeista en niin välitäkään, joten melko sama mitä ne maksavat. Toivottavasti tulevat vielä uudestaan joskus, niin pääsen ehkäpä silloin herkkuja ostelemaan.amanita kirjoitti:Patongit maksoivat parin euron luokkaa, se kakkupala ihan älyttömästi, 15 euroa, siitä tosin piisaa pitkäksi aikaa, on sen verran iso ja makea, ettei hetkessä lopu. Juusto oli jotain 30:n euron hujakoilla kilo. Oli siellä itte tehtyä Marseille-saippuaakin ja vaikka minkä tuoksuista, 5 euroa kipale, sinappia, oliiveja, karkkia, kasseja ja ties mitä. Hintataso ei halpa, mutta ei huimakaan, paitti se kakkupala.skip kirjoitti:Minkälainen oli hintataso? Tekisi itsekin mieli mennä tuonne, mutta nyt flunssaisena en viitsi lähteä. Ehkä ensi kerralla sitten.amanita kirjoitti:Oli pakko käydä hakemassa Vähätorilta pakkaseen jokunen ranskalaisten valmistama patonkipötkylä, niin maukkaalta eilen saamani maistiainen maistui. Mukavan vahvan makuinen ja hajuinen juustopalakin tuli matkaan, samoin kuin erikoinen marenkityyppinen kakkupalakin.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla ei ole mielikuvitusta !arttula kirjoitti:Ei hätää. Et koskaan sinne joutuisikaan, sillä nuo kaksi elävät ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan.Jussi68 kirjoitti:Mä olen turvassa, tarpeeksi kaukana citruunalandiasta & häziilandiasta 8)Tauvo kirjoitti:Nyt varovasti Jussi-hyvä. Liikut vaarallisilla vesillä.Jussi68 kirjoitti: Kyllä... siis verrattuna sun juttuihin, voithan olla aivan mega-hot-babe, mutta noi ranskisjutut ei oikein tue tuota oletusta
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Entäs tämä?Jussi68 kirjoitti:
Joo, toi näyttää liian hyvältä!
Ääh mitä ihmettä olen tekemässä...? kuuntelen miesten kitinöitä ja yritän toimia sen mukaan?
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Citruuna
Ääh erään lainauksen takia jouduin näkemään tämänhatey kirjoitti:Minulla ei ole mielikuvitusta !arttula kirjoitti: Ei hätää. Et koskaan sinne joutuisikaan, sillä nuo kaksi elävät ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan.Olen amputoinut sen itsestäni turhana pois.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ai. Minä kun luulin, että sinä elät jossakin tosi ihmeellisessä mielikuvitusmaailmassa, jossa sitikatkin ovat autoja. 8)Citruuna kirjoitti:[ Mutta: valitettavasti joudun elämään ihan liiankin realistisessa maailmassa! Sen tylsän realistisen maailman vastapainoksi luen kaikkea sellaista, jonka avulla voin unohtaa tämän maailman edes hetkeksi!
-
Citruuna
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No just tuota tarkoitin. Oletko varma, että tuo tapahtui oikeasti?Citruuna kirjoitti: Mun upea kaunis luotettava ilmastoitu kattoluukulla varustettu BX kuljetti jälleen kerran minut + muut mukana olleet meiltä Turun kautta Espooseen, ja matkustajat kehuivat kuyytiä mukavaksi!
-
Citruuna
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mistäs sinä sen tiedät? Ja jos tarkoitin vaimon lomaa? En kommentoi enempää.hatey kirjoitti: Lomaa mistä ? Etkös sinä ole joutomies noin kokoaikaisesti ?
-
Harkoosi
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Päättelin siitä,että notkut jossain toisella puolen Suomea kuukauden ja kotonasi pelailet 24/7 PC-pelejä.vinouma kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ja jos tarkoitin vaimon lomaa? En kommentoi enempää.hatey kirjoitti: Lomaa mistä ? Etkös sinä ole joutomies noin kokoaikaisesti ?
Ostin Sutsukiin normaalikokoisen takavalon, siinä olevan typerän jenkkimallisen norsunjalan kokoisen tilalle.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Stripataanko noi vauhdissa pois?mercury kirjoitti:Kivat konvertoitavat pyöräilyhousut. Aika arvokkaat kyllä. Saman sarjan takkikin ois kelvannut, mutta saa vanhat takit kelvata, kun ois maksanut alennuksessakin 160 euroa.
gorepathhousut.jpg
-
Citruuna
miksi noi sitikkaviikset on ylösalaisin?mercury kirjoitti:Kivat konvertoitavat pyöräilyhousut.
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sellaset takaa kiinnitetyt ja vauhdissa stripattavat ois kyllä kätevät. Pitääpä käydä etsimässä jostain aikuisviihdekaupasta.Anniel kirjoitti:Stripataanko noi vauhdissa pois?

Ne on oikein päin ja etupuolella sitten kun lentää kaaressa ohjaustangon yli...Citruuna kirjoitti:miksi noi sitikkaviikset on ylösalaisin?
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
-
thoug
Viesti Kirjoittaja thoug »
Nikon D500, Nikkoreita +
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka