Ok.Peitsamo kirjoitti:Ei tuo ole mikään vitsi. Siellä myydään paria kahvilaatua ja tätä kaupataan vihreässä paketissa. Muut ovat eri värisiä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ok.Peitsamo kirjoitti:Ei tuo ole mikään vitsi. Siellä myydään paria kahvilaatua ja tätä kaupataan vihreässä paketissa. Muut ovat eri värisiä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Dome »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuskin se väsymys niistä ulkoharrastuksista johtuu. Minäkin olen väsynyt, enkä edes käynyt ulkona eilen.Aperture kirjoitti:Perjantaita. Harvinaisen väsynyt olo tänä aamuna - johtuen ehkä noista ulkoharrastuksista.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pitäisi pitää kunnon puhuttelu Nukku-MasalleCarde kirjoitti:Kylläpäs väsyttää vaikka tirsoin 12h.
Oli varmaan tasottavat lapiolliset vuosikymmeneen että piisasi unta noin paljon. Kyllä se osuu sullekkin kohdalle jossain vaiheessa kun vaan kasvat isoksi pojaksi 8)Macco kirjoitti:Pitäisi pitää kunnon puhuttelu Nukku-MasalleCarde kirjoitti:Kylläpäs väsyttää vaikka tirsoin 12h.Lapioi hiekkaa miten sattuu. Toinen saa kottikärrykuormallisen kahdentoista tunnin unia varten, kun toiselle nakataan hädin tuskin sormustimellinen neljän tunnin pikatorkkuihin.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Olisiko tässä liikaa ironiaa Repelle? Se lienee jokseenkin saman sukupolven tuotoksia. Ainakin luulen niin. Minä sentään X-sukupolven streittarina ihmettelen moista toimintaa. Tai en minä kai sentään ole streittari vaikka olenkin heidän jengeissään puuhastellut. Voisiko tässä olla syy siihen miksi OS X saundaa niin hyvältä? Joka tapauksessa minä juon aamukahvini maitokahvina ilman sen suurempia piristeitä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ihan sama, mitä kahvia juon, kun kuitenkin nautin sen kanssa brandya.
Ihan sama, mitä brandya juon, kun kuitenkin nautin sen kanssa kahvia.
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Pullon pohjalla kävin ja myöhemmin aloin muiden aineiden viihdekäyttäjäksi. Ihan ok kuuluu nykyään (koulua käyn ja Mäkillä säädän edelleen).Erño kirjoitti:Jonkkis on varmaan löytänyt jotain jännää pullon pohjalta, kun taas Tintti on löytänyt elämää rLifestä
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Täytyisikös tässä tarkentaa määritelmiä? Jos Vantaanjoessa virtaavan veden kaltainen neste muuttuu kahviksi niin silloinhan Windows on OS Xdarthmother kirjoitti:Pirkka ööliä aamukahviksi
- Mä o ko klapil päähä lyäty. Miten se Tuntemattomassa menikään? Tässä tapauksessa kyse ei ole silakasta vaan kapulasta. Oikeastaan kyseessä on kansallisurheiluväline. Sellaisen kapulan jäljet ovat DM-sedän juttujen seurauksena ohimossa.Carde kirjoitti:Jaahas, Miihkalilla on krapula ja Apella matkakuumetta. Siis ihan normi aamu.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »