Lihapipo kirjoitti:Vaikka näin:http://www.youtube.com/watch?v=O5sL-khtgxkInfeliz kirjoitti:Miten hitossa hankitaan saunassa palovamma ohtaa? kiukaaseen hakkasit päätä?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vähän Q loiskuttaa padasta tullutta kuumaa vettä, niin johan alkaa kutista.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Lihapipo kirjoitti:Vaikka näin:http://www.youtube.com/watch?v=O5sL-khtgxkInfeliz kirjoitti:Miten hitossa hankitaan saunassa palovamma ohtaa? kiukaaseen hakkasit päätä?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Osks tää mitä luulen, vai jotain muuta?
amanita kirjoitti:Osks tää mitä luulen, vai jotain muuta?
Täällä oppii aina uusia käsitteitä....jouluherkkukin tullut jo tutuksi ja mikä muu ny olikaan...maxima kirjoitti:amanita kirjoitti:Osks tää mitä luulen, vai jotain muuta?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Mä en kyllä yleensä yhtään ymmärrä, että mistä nuo puhuvat.amanita kirjoitti:Täällä oppii aina uusia käsitteitä....jouluherkkukin tullut jo tutuksi ja mikä muu ny olikaan...
Ei oo katsos arkipäiväistä se, ettei saa pesää.Pasteur kirjoitti:Mä en kyllä yleensä yhtään ymmärrä, että mistä nuo puhuvat.amanita kirjoitti:Täällä oppii aina uusia käsitteitä....jouluherkkukin tullut jo tutuksi ja mikä muu ny olikaan...Aina käyttävät outoja
hymiöitä puhuessaan ihan arkipäiväisistä asioista.
On se mulle.maxima kirjoitti:Ei oo katsos arkipäiväistä se, ettei saa pesää.![]()
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja jereme »
No rupeet itekki kattoo sitä, niin voit jauhaa työkavereiden kanssaCrimson kirjoitti:Voi prkl! Joutuu taas kuuntelemaan työkavereitten selitystä siitä, mitä kaikkea elämää suurempaa ohjelmassa tapahtuu.jereme kirjoitti:Enää 52 aamua ja Big Brother alkaa jee!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ei oo pelkoo. Mieluummin katson pyykinpesukoneen pyörimistä tai maalin kuivumista, jos ei oo mitään muuta tärkeempää tekemistä.jereme kirjoitti:No rupeet itekki kattoo sitä, niin voit jauhaa työkavereiden kanssaCrimson kirjoitti:Voi prkl! Joutuu taas kuuntelemaan työkavereitten selitystä siitä, mitä kaikkea elämää suurempaa ohjelmassa tapahtuu.jereme kirjoitti:Enää 52 aamua ja Big Brother alkaa jee!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Vaihtoehtona noille kahdelle aktiviteetille suosittelen kynsien kasvun katselemista.Crimson kirjoitti:Mieluummin katson pyykinpesukoneen pyörimistä tai maalin kuivumista, jos ei oo mitään muuta tärkeempää tekemistä.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
..tai hiusten kasvun.Teppo Tulppu kirjoitti:Vaihtoehtona noille kahdelle aktiviteetille suosittelen kynsien kasvun katselemista.Crimson kirjoitti:Mieluummin katson pyykinpesukoneen pyörimistä tai maalin kuivumista, jos ei oo mitään muuta tärkeempää tekemistä.
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Osta koti - älä etsi kämppää...micho kirjoitti:Huooh, rasittavaa ettiä taas kämppää... Tekis niin mieli vaan asua (ja tuntea asuvansa kotona eikä 'kämpässä'), eikä koko ajan olla pakkaamassa tai purkamassa muuttolaatikoita ja säätämässä kaikkea mahdollista muuttoon liittyvää sontaa..
AraaRARARahrgaghrhgshh.h..![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
micho kirjoitti:Rasittava on tuo iMovie, kun vääntää noita kuvasuhteita ihan päin honkia. Joskohan nyt olisi löytynyt oikea asetus..
"Aikaa jäljellä noin 16 minuuttia", sen jälkeen selviää..
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Pitäis saada samanlainen systeemi kokonaisiin keskustelualueisiin kuin saa yksittäisiin käyttäjiin, että ne ikäänkuin häviäisivät hompustaMacco kirjoitti:Ei jaksa lukea Homppua, kun se hukkuu kaikkeen iPhone-sälään. Ja kaikkia kysymyksiä kysytään jo ännännen kerran uudelleen ja uudelleen, eikä kellään ole vielä sekunninkaan kokemusta laitteesta tai liittymästä
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Onslowta on täällä saatu katsella muistakin kulmista kun lapset osti/ostattivat alennusmyynnistä Pokka pitää- paketin. Hauskoja ovat ja vielä hauskempia olisivat, etenkin lasten kannalta, jos ei niissä sähräisi myös se hepsankeikkasisko.amanita kirjoitti:Tyypit vaihtaa avatartaan koko ajan, kauhee homma tunnistaa tutut oudommista. Maccokin on taas joku muu. Onneks Onslow sentäs on oma möllykkä ittesä!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ettäs ne kehtaavatkit. Törkeää. Kenen luvalla, kysyn ma.amanita kirjoitti:Tyypit vaihtaa avatartaan koko ajan![]()