painaa päälle ja pitäis lähteä tenttiin yhdeksi. Tenttiin, johon lukeminen on meikäläisen kohdalla aikalailla +-0. ItQvinQ, parQsurQ.
Mut onneks arvailu on ollu mun vahvin aine koulussa kautta aikain
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja thprth »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ettei vaan Ama olisi haukannut Dove-saippuaa?amanita kirjoitti:--jenkkisuklaapaperista--
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jee, etenkin toisia! Niin kuin sinua...amanita kirjoitti: Rakastakaa ihimiset, itteenne ja toisianne!
Huoh, enkö mää unohtanukkni, että totakin tarttis "rakastaa". Tarkemmin ajatellen, ei nyt kenenkään sentään yliluonnolliseen ole tarvis kyetä, joten ohitan etäältä ja mainihten vaan, jotta suuresti rakastamani iPad reissaa mukana, joten täällä Hompussakin kerkeän varmasti piipahtamaan ja "piristymään Kunkun iloisesta persoonasta".KunkkuJ kirjoitti:Jee, etenkin toisia! Niin kuin sinua...amanita kirjoitti: Rakastakaa ihimiset, itteenne ja toisianne!Ethän ole pitkään poissa kotoa, ajattelin tulla piristämään sinua valoisalla persoonallani lähiaikoina?
PERSKULES! Vieläkö sillä pyörii se ameriikan kikolo mukana? En kyllä tajuu tuommosta. Täällä olisi parasta suomalaista A-ryhmää edustava suomalainen, fiksu taitava ja vaatimaton mies saatavilla, mut ei. Mikähän siinä Pädissä on niin ihmeellistä? Onko sillä isompi, vai?amanita kirjoitti:... suuresti rakastamani iPad reissaa mukana
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vai parasta A-Ryhmää. Kuule kunkku, vaikka se lekuri sulle kirjoittikin lappuun että Abnormi se ei välttämättä tarkoita A-luokan poikaa ja ihan normaalia... 8)KunkkuJ kirjoitti:PERSKULES! Vieläkö sillä pyörii se ameriikan kikolo mukana? En kyllä tajuu tuommosta. Täällä olisi parasta suomalaista A-ryhmää edustava suomalainen, fiksu taitava ja vaatimaton mies saatavilla, mut ei. Mikähän siinä Pädissä on niin ihmeellistä? Onko sillä isompi, vai?amanita kirjoitti:... suuresti rakastamani iPad reissaa mukana
Hörps, tää A-ryhmä tarkoittanee tässä yhteydessä varmaankin vihjaavasti jotakin asentoryhmää "alas". Minun Pädini kuuluu tuossa kategoriassa Y-ryhmään "ylös".KunkkuJ kirjoitti:PERSKULES! Vieläkö sillä pyörii se ameriikan kikolo mukana? En kyllä tajuu tuommosta. Täällä olisi parasta suomalaista A-ryhmää edustava suomalainen, fiksu taitava ja vaatimaton mies saatavilla, mut ei. Mikähän siinä Pädissä on niin ihmeellistä? Onko sillä isompi, vai?amanita kirjoitti:... suuresti rakastamani iPad reissaa mukana
Jos minulle olisi annettu henkisiä kykyjä ja ulkonäköä kuin sinulle, ymmärtäisin silti sen verran, että pysyisin hiljaa ja poissa näkyvistä. Sinä et tunnu ymmärtävän sitäkään!Carde kirjoitti: Kuule kunkku, vaikka se lekuri sulle kirjoittikin lappuun että Abnormi se ei välttämättä tarkoita A-luokan poikaa ja ihan normaalia...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niin, äänestän Kunkkua vuoden 2011 Homppulaiseksi. Miksikö? Siksi, että hän saa minut tuntemaan itseni normaaliksi hetkinä joina sitä eniten epäilen.amanita kirjoitti:Tarkemmin ajatellen, ei nyt kenenkään sentään yliluonnolliseen ole tarvis kyetä, joten ohitan etäältä ja mainihten vaan, jotta suuresti rakastamani iPad reissaa mukana, joten täällä Hompussakin kerkeän varmasti piipahtamaan ja "piristymään Kunkun iloisesta persoonasta".
Viesti Kirjoittaja hatey »
hatey kirjoitti:^Kunkku saa kaikki tuntemaan itsensä normaaleiksi, verrattuna Kunkkuun.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ehdottomasti.KunkkuJ kirjoitti:hatey kirjoitti:^Kunkku saa kaikki tuntemaan itsensä normaaleiksi, verrattuna Kunkkuun.
Hmm.... Pitäisikö minun olla ylpeä tuosta? Tai? Vai?
On ihmisiä, jotka ostavat vitsikirjansa selitettyinä versioina. Heille pitää myös erikseen kertoa, että nyt pottuillaan. Kertokaa se hänelle....KunkkuJ kirjoitti:Hmm.... Pitäisikö minun olla ylpeä tuosta? Tai? Vai?
Tuskin. En aina itsekkään.KunkkuJ kirjoitti:Mitä toi Lare oikein höpisee? Ymmärtääkö kukaan?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä äänestin Kunkkua vuodelle 2010, tosin tein sen ironisesti, kuten kaikki nuoret urbaanit.Lare kirjoitti:Niin, äänestän Kunkkua vuoden 2011 Homppulaiseksi. Miksikö? Siksi, että hän saa minut tuntemaan itseni normaaliksi hetkinä joina sitä eniten epäilen.amanita kirjoitti:Tarkemmin ajatellen, ei nyt kenenkään sentään yliluonnolliseen ole tarvis kyetä, joten ohitan etäältä ja mainihten vaan, jotta suuresti rakastamani iPad reissaa mukana, joten täällä Hompussakin kerkeän varmasti piipahtamaan ja "piristymään Kunkun iloisesta persoonasta".
Haluaisin tulla kiittämään sinua henkilökohtaisesti. Koska sopisi?Mailia kirjoitti:Minä äänestin Kunkkua vuodelle 2010...
Vuonna 2666.KunkkuJ kirjoitti:Haluaisin tulla kiittämään sinua henkilökohtaisesti. Koska sopisi?Mailia kirjoitti:Minä äänestin Kunkkua vuodelle 2010...
Ai siis miten niin?hatey kirjoitti:^Et sinä ole urbaani
Koska asut Nuorgamin maalaiskunnassa.Mailia kirjoitti:Ai siis miten niin?hatey kirjoitti:^Et sinä ole urbaani
No enhän asu. Minä asun siellä, missä nuoret trendikkäät pitävät ironisia retrolaseja, kantavat kirjansa olkalaukuissa, tweettaavat iPhoneilla ja ovat tiukoissa t-paidoissa -10°C ilmoilla.hatey kirjoitti:Koska asut Nuorgamin maalaiskunnassa.Mailia kirjoitti:Ai siis miten niin?hatey kirjoitti:^Et sinä ole urbaani
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ai siis samoilla seuduilla missä hiusmallisto näyttää helikopterinroottoriin törmänneeltä tropiikin linnulta, naama täynnä rämiseviä ukkosenjohdattimia ja jos tilaa on siihen on tungettu vielä nelisen kiloa lahosuojaa?Mailia kirjoitti:No enhän asu. Minä asun siellä, missä nuoret trendikkäät pitävät ironisia retrolaseja, kantavat kirjansa olkalaukuissa, tweettaavat iPhoneilla ja ovat tiukoissa t-paidoissa -10°C ilmoilla.hatey kirjoitti:Koska asut Nuorgamin maalaiskunnassa.Mailia kirjoitti:Ai siis miten niin?hatey kirjoitti:^Et sinä ole urbaani