En oikeesti muistatuomaril kirjoitti:Nyt on katsos loma! 8)iPadi kirjoitti: Eikun mietin vaan kun heräät tähän aikaan
Mihis aikaan sinä vaivuit horrokseen?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja iPadi »
En oikeesti muistatuomaril kirjoitti:Nyt on katsos loma! 8)iPadi kirjoitti: Eikun mietin vaan kun heräät tähän aikaan
Mihis aikaan sinä vaivuit horrokseen?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Taitaa alkaa vanhuus iskeä jo sinuun kun lähimuistisi reistailee.iPadi kirjoitti: En oikeesti muista
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Harmaahyljeplontin muisti alkaa reistaillahatey kirjoitti:Ei ole mitään "kyytejä".tuomaril kirjoitti:Iske kiinni siihen sinun "kyytiisi", niin hän voi aina huolehtia sinusta ja käskeä laittamaan lapaset käteen.hatey kirjoitti:Palellutin kaikki sormet, nyt ne on ihan punaiset ja niitä koskee. Äsken ne oli tönköt. Kiipesin metallitikkaille ja huidoin pikkulapiolla räystäältä roikkuvaa jättimäistä sohjomöykkyä. Sitten se möykky putosi tietysti niin että olin ihan siinä sohjolumessa itsekin. Ne metallitikkaat kylmäsivät paljaat kädet. Inhottaa sohjokeli, miksei voi olla pakkasta? Miksei kukaan käskenyt laittaa lapasia käteen?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Eiku mä olin silloin niin väsynyt.tuomaril kirjoitti:Taitaa alkaa vanhuus iskeä jo sinuun kun lähimuistisi reistailee.iPadi kirjoitti: En oikeesti muista
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kyyti on eri asia kuin "kyyti". Enkä minä tarvitse ketään huolehtijaa.Citruuna kirjoitti: Harmaahyljeplontin muisti alkaa reistailla![]()
ei muista enää mittää, vaikka joka päivä on kirjoittanut odottavansa kyytiä. Mää alan hualestuu
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mitä se sinua haittaa?Kain kirjoitti:Mikä ihmeen merkitys on sillä, että milloin menee nukkumaan?
Etteköhän te elä ilman sitäkin tietoa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt se on kuule pojankloppi niin, että jos vielä kerran näen sinun käyttävän minun ikiomia hymiöitäni, laitan asialle kaverini, jotka pystyvät langettamaan päällesi ainakin tuhannen vuoden kirouksen!Kain kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
KunkkuJ kirjoitti:Nyt se on kuule pojankloppi niin, että jos vielä kerran näen sinun käyttävän minun ikiomia hymiöitäni, laitan asialle kaverini, jotka pystyvät langettamaan päällesi ainakin tuhannen vuoden kirouksen!Kain kirjoitti:![]()
Ne kaverit osaa hommansa, Epyktin pyramiidien kellareissa vaeltelee niiden ansioista lukuisia haamuja.
Tai ehkä joudut saman tien vaeltelemaan iankaiken jossain savuisissa baareissa juoppojen seurapoikana.
Tuliko selväksi, HÄ?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pidämme peukkuja, että olet siisti ihminen ja lattiasi oli juuri puhdistettu!mikastus kirjoitti:Pudotin Van Houten -merkkisen kaakaopaketin väärinpuolin lattialle. Minulla ei ollut kirosanafiltteri päällä. Melko hyvin nuo muistuivat mieleen, montaa en unohtanut. Mitähän naapurit minusta ajattelevat.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Otan osaa... Itse kiireellä kesken päivää kotona käydessäni söin pannukakkuja kahvin kanssa. Muovinen hillopurkki putosi lattialle. Komeasti lensi seinille asti hillot. Keittiö näytti lähinnä sarjamurhaajan jäljiltä olevalta teurashuoneelta.mikastus kirjoitti:Pudotin Van Houten -merkkisen kaakaopaketin väärinpuolin lattialle. Minulla ei ollut kirosanafiltteri päällä. Melko hyvin nuo muistuivat mieleen, montaa en unohtanut. Mitähän naapurit minusta ajattelevat.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
On hienoa nähdä, että myös joku muukin osaa nähdä asioissa sen kolikon toisen puolen!Tauvo kirjoitti:Nyt on puhtaampi, kuin ennen onnettomuutta.
No, silloin kun tilanne oli päällä, en ollut kovinkaan positiivisessa mielentilassa.Viizei kirjoitti:On hienoa nähdä, että myös joku muukin osaa nähdä asioissa sen kolikon toisen puolen!Tauvo kirjoitti:Nyt on puhtaampi, kuin ennen onnettomuutta.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Hieno »