Joko taas kävi niin?Anniel kirjoitti: Hah, sulla oli tilaisuutesi!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Joko taas kävi niin?Anniel kirjoitti: Hah, sulla oli tilaisuutesi!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Muuan rouvan sukulainen oli pitänyt vihaa meikäläistä kohtaan kolme neljännesvuotta siihen saakka oikein hyvien suhteitten jälkeen. Syy epäsuosiooni oli hyvin todennäköisesti joissain ihan muissa ongelmissa jotka sen pään sisällä pyöri. Nyt se pyysi anteeksi ja sanoi olleensa tyhmä. Lisäksi se kehui mua vuolaasti, mikä todistaa että ei se vieläkään ihan normaali ole.Anniel kirjoitti: Ja Kunkulle terveisiä, hyvä että saadaan sut edes entiselleen, normaaliksihan onkin sitten jonnin verran matkaa...![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pahempaan suuntaan menossa, ihmisrukkaRepe Ruutikallo kirjoitti:Lisäksi se kehui mua vuolaasti, mikä todistaa että ei se vieläkään ihan normaali ole.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Odottelen raha- ja tavaralahjoituksia, kunhan tästä vielä sopivasti pahenee.Macco kirjoitti:Pahempaan suuntaan menossa, ihmisrukkaRepe Ruutikallo kirjoitti:Lisäksi se kehui mua vuolaasti, mikä todistaa että ei se vieläkään ihan normaali ole.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuohon tavaralahjoitukseen voi olla frouvalla sana tai toinenkin sanottavana...Repe Ruutikallo kirjoitti:Odottelen raha- ja tavaralahjoituksia, kunhan tästä vielä sopivasti pahenee.Macco kirjoitti:Pahempaan suuntaan menossa, ihmisrukkaRepe Ruutikallo kirjoitti:Lisäksi se kehui mua vuolaasti, mikä todistaa että ei se vieläkään ihan normaali ole.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Puukonheiluttelun tavoitteena oletettavasti onkin se, ettei enää tarvitsisi kohdetta tavata...KunkkuJ kirjoitti:-20c täällä, mutta auringon paisteessa on aistittavissa kevättä. Puukon haavat alkavat paranemaan, eikä puukon heiluttaja enää halua tavata minua. Voisikohan edessä olla erilainen kevät kuin edellinen, semmoinen seesteisempi? Että kun tiet sulaa, voisi hypätä pyörän päälle ilman kipuja tai ylimääräisiä ahistuksia...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Vai johtuuko se siitä, että tämä sukulainen on pitänyt vihaa kuukausikaupalla vailla syytä. Tai siitä, että hän pyysi anteeksi. Tai että hän kehui. Niin tai näin, nainen se on.Macco kirjoitti:On se jännä... koska kyseessä on frouvan sukulainen, niin automaattisesti tuli mieleen, että hän on nainen. On se jännä.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Iltaruojalla televisiota muka katsoin - nukahdin muutaman kerran istualleni haarukkapalaa pyydystäessäni avokkaan naureskellessa vieressä; ei pysyneet silmät auki, eikä ukko ollut hereillä...Touho kirjoitti:Joku oli latonut silmiin jotain hiekkaa tai silmäsementtiä viime yönä. Ei millään tahtonut saada silmiä pysymään auki ja hereillä, vaikka muu ukko oli jo aikaa sitten herännyt. Nyt pysyvät jo jotenkuten auki, mutta Närpesin kasvihuoneiden tuotokset saavat taas ilmaista mainosta. Mikähän pöpö tai kaga niihin nyt kerkesi illalla/yöllä menemään, ja mistä... hrmh.
Niin ja puolisokeana aamujuomaksi kelpasi ceylonilainen tee. Seuraavaksi ostankin kiinalaista tai jaappanilaista vihreää teetä, vaihteeksi. Tai sitten ihan sitä tuttua ja turvallista Earl Greytä.
Uskomatonta vaiko totta, mutta kyseessä on MiesHenkilö!Maza kirjoitti:Vai johtuuko se siitä, että tämä sukulainen on pitänyt vihaa kuukausikaupalla vailla syytä. Tai siitä, että hän pyysi anteeksi. Tai että hän kehui. Niin tai näin, nainen se on.Macco kirjoitti:On se jännä... koska kyseessä on frouvan sukulainen, niin automaattisesti tuli mieleen, että hän on nainen. On se jännä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mää olen nii hämmästyny. Mää ole nii hämmästyny, etten mä edes ymmärrä, kui hämmästyny mää ole.Repe Ruutikallo kirjoitti:Uskomatonta vaiko totta, mutta kyseessä on MiesHenkilö!Maza kirjoitti:Vai johtuuko se siitä, että tämä sukulainen on pitänyt vihaa kuukausikaupalla vailla syytä. Tai siitä, että hän pyysi anteeksi. Tai että hän kehui. Niin tai näin, nainen se on.Macco kirjoitti:On se jännä... koska kyseessä on frouvan sukulainen, niin automaattisesti tuli mieleen, että hän on nainen. On se jännä.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Siinä tapauksessa; rahaa se pyytää viimeistään ensi viikolla - paljonRepe Ruutikallo kirjoitti:Uskomatonta vaiko totta, mutta kyseessä on MiesHenkilö!Maza kirjoitti:Vai johtuuko se siitä, että tämä sukulainen on pitänyt vihaa kuukausikaupalla vailla syytä. Tai siitä, että hän pyysi anteeksi. Tai että hän kehui. Niin tai näin, nainen se on.Macco kirjoitti:On se jännä... koska kyseessä on frouvan sukulainen, niin automaattisesti tuli mieleen, että hän on nainen. On se jännä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Hintaneuvokselta?ptkmit kirjoitti:Siinä tapauksessa; rahaa se pyytää viimeistään ensi viikolla - paljon
Luovun rahoistani vain erittäin kalliisti.Lare kirjoitti:Hintaneuvokselta?ptkmit kirjoitti:Siinä tapauksessa; rahaa se pyytää viimeistään ensi viikolla - paljon
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Jep, sama täällä, mutta pienellä vivahde-erolla. Pitkän ja ankean valkoisen lumitalven jälkeen kaipaisin kovasti jo kevään värejä, elämää ja lämpöä. Näistä haaveilen, pari kuppia teetä.Aperture kirjoitti:Perjantaita. Teräksenharmaalla kelillä jatketaan. Katselin juuri syksyisiä valokuvia ja on todettava että näin pitkän ja hienon valkoisen lumitalven jälkeen kaipaisin jo kevään värejä. Näistä haaveillen - pari kuppia aamukahvia.
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuskin sillä mikään tauti on. Tuo on normaali reaktio nuorella naisella, joka joutuu yht'äkkiä katselemaan naamaasi.Carde kirjoitti: Noin puolituntia siitä alkoi hällä hirvittävä oksennustauti joka nyt taitaa olla ohi. Siis ehkä ohi, se laattas koko illan ja tuonne 04:00 asti yöllä...
Jaahas, se on sitten Apekin seonnut! Millähän tuon saisi äkkiä hoitoon, jos tauti olisi vielä voitettavissa?Aperture kirjoitti: Voinemme virallisesti ilmoittaa kevään alkaneen - tai minun seonneen.