Mitä teet juuri nyt?
-
tuomaril
-
M.P.T
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Heh. Se taito pitäisi opettaa jo päiväkodissa. Oikeastaan nykyaikaisessa keittiössä ei mikroa kummempaa tarvitakkaan, koska sillä voi tehdä vaikka mitä. Mikrolla voi paistaa ja keittää munia. Tuo keittäminen vaatii vain pienen apuvälineen. Elkää ihmeessä kokeilko ilman tätä aparaattia. Mikrolla voi myös leipoa leipää ja pullaa, jos vaan opettelee niksit. Einekset ovat nopeita, mutta jos asuisi ikean vieressä niin kävisin siellä aina syömässä. Siellä on erinomaiset aamiaisetkin ja halvemmat kuin ABC:llä. Apsilla aamiainen on sikahintainen ja se on todellista riistoa. Shell:iltäkään ei saa enää markan puuroa ja viimeksi se maksoi oliko se 3€ kun kävin Oulun Shellillä (zeppeliinin vieressä) sen syömässä.hatey kirjoitti:^Jopa minä osaan lämmittää mikrolla eineksiä.
Itse lämmitän nyt uunia ja laitoin lisää poltettavaa pesään. Lämpötila huoneessa alkaa olemaan +21, joten olen nyt toppahousut ja villapaita päällä kotona. Kohta lähtee karvalakkikin päähän, koska en tykkää kylmästä. Näin kyllä säästää sähkölaskussakin kun pukeutuu sisälle oikein
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No tee sit ite ja anna äidille ansaittu vapaapäivä.tuomaril kirjoitti:^^Kyllä minä osaan.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Teen sitten kun tulee nälkä. Äiti teki tuota sapuskaa vaikka ei ollut mulla edes nälkä. Yleensä äiti on tehnyt jo valmiiksi ruokaa ennen kuin minuun iskee nälkä. Jos joskus käy niin että ei ole ruokaa eikä äitiä, niin silloin pitää tehdä itte.Anniel kirjoitti:No tee sit ite ja anna äidille ansaittu vapaapäivä.tuomaril kirjoitti:^^Kyllä minä osaan.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Anniel
Otappa asiakses hoitaa vaikka joku sunnuntairuokailu. Sanot äitilles että "älä huoli, minä hoidan" ja loihdit jotain kivaa sapuskaa koko perheelle.tuomaril kirjoitti:Teen sitten kun tulee nälkä. Äiti teki tuota sapuskaa vaikka ei ollut mulla edes nälkä. Yleensä äiti on tehnyt jo valmiiksi ruokaa ennen kuin minuun iskee nälkä. Jos joskus käy niin että ei ole ruokaa eikä äitiä, niin silloin pitää tehdä itte.Anniel kirjoitti:No tee sit ite ja anna äidille ansaittu vapaapäivä.tuomaril kirjoitti:^^Kyllä minä osaan.
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Mikromakkaraa ja ketsuppia?Anniel kirjoitti:Otappa asiakses hoitaa vaikka joku sunnuntairuokailu. Sanot äitilles että "älä huoli, minä hoidan" ja loihdit jotain kivaa sapuskaa koko perheelle.tuomaril kirjoitti:Teen sitten kun tulee nälkä. Äiti teki tuota sapuskaa vaikka ei ollut mulla edes nälkä. Yleensä äiti on tehnyt jo valmiiksi ruokaa ennen kuin minuun iskee nälkä. Jos joskus käy niin että ei ole ruokaa eikä äitiä, niin silloin pitää tehdä itte.Anniel kirjoitti:No tee sit ite ja anna äidille ansaittu vapaapäivä.tuomaril kirjoitti:^^Kyllä minä osaan.
-
hatey
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jos varaa pöydän siitä liukumäen vierestä?hatey kirjoitti:^^ Eihän mäkkärissä ole kotiinkuljetusta.
-
Anniel
-
tuomaril
Meillä on kyllä todella harvassa ne kerrat kun KOKO perhe syöö yhdessä. Yleensä se menee niin että jokainen syöö silloin kun nälkä iskee. Kyllä mä joskus harvoin teen äitille yllätyksenä ruokaa kun se tulee kotiin.Anniel kirjoitti: Otappa asiakses hoitaa vaikka joku sunnuntairuokailu. Sanot äitilles että "älä huoli, minä hoidan" ja loihdit jotain kivaa sapuskaa koko perheelle.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuo on kyllä Artekin pöytä, eli valmis oli, ei vaatinut kasaamista. Itse kyllä pidän kokkailusta jo siitäkin syystä, että ruoka on silloin sitä mitä haluaa.Anniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?
-
Anniel
tuomaril kirjoitti:Kyllä mä joskus harvoin teen äitille yllätyksenä ruokaa kun se tulee kotiin.
-
Citruuna
mä oon niitä onnekkaita, jotka saavat mennä valmiiseen pöytäänAnniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ikeasti ei saa tuollaisia pöytiä vaan pitää löytää joku aina ne kasaamaan.Tauvo kirjoitti:Tuo on kyllä Artekin pöytä, eli valmis oli, ei vaatinut kasaamista. Itse kyllä pidän kokkailusta jo siitäkin syystä, että ruoka on silloin sitä mitä haluaa.Anniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?
-
Anniel
Onhan se ihanaa kun niin voi tehdä mutta toisaalta musta jokaisen pitäis osata edes jotain perustaitoja keittiössä, ettei tarvis sit nälän yllättäessä aina mennä sinne MäkkärilleCitruuna kirjoitti:mä oon niitä onnekkaita, jotka saavat mennä valmiiseen pöytäänAnniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?. Onneksi, sillä inhoon kokkailua!
-
hatey
Höh, hehkuta nyt siinä, minä jouduin ihan itse tekemään pikakaurapuuroa tänään.Citruuna kirjoitti:mä oon niitä onnekkaita, jotka saavat mennä valmiiseen pöytäänAnniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?. Onneksi, sillä inhoon kokkailua!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Rapa vaan roiskuu kaikkialle.
-
Citruuna
Totta kai osaan tehdä ihan mitä ruokaa tahansa, siis ihan oikeesti! Ja osaan myös leipoa. Mutta satun vaan inhoomaan kaikenlaista kokkailua sun muuta siihen liittyvää yli kaiken!Anniel kirjoitti:Onhan se ihanaa kun niin voi tehdä mutta toisaalta musta jokaisen pitäis osata edes jotain perustaitoja keittiössä, ettei tarvis sit nälän yllättäessä aina mennä sinne MäkkärilleCitruuna kirjoitti:mä oon niitä onnekkaita, jotka saavat mennä valmiiseen pöytäänAnniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?. Onneksi, sillä inhoon kokkailua!
Helppoja & herkullisia (ja halpoja) ruokia ja reseptejä kun on maailma pullollaan
-
Anniel
Sulla on sit varmaan joku herkkuja valmistava alaston kokki koulutettuna?Citruuna kirjoitti:Totta kai osaan tehdä ihan mitä ruokaa tahansa, siis ihan oikeesti! Ja osaan myös leipoa. Mutta satun vaan inhoomaan kaikenlaista kokkailua sun muuta siihen liittyvää yli kaiken!Anniel kirjoitti:Onhan se ihanaa kun niin voi tehdä mutta toisaalta musta jokaisen pitäis osata edes jotain perustaitoja keittiössä, ettei tarvis sit nälän yllättäessä aina mennä sinne MäkkärilleCitruuna kirjoitti:mä oon niitä onnekkaita, jotka saavat mennä valmiiseen pöytäänAnniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?. Onneksi, sillä inhoon kokkailua!
Helppoja & herkullisia (ja halpoja) ruokia ja reseptejä kun on maailma pullollaan
-
tuomaril
-
tuomaril
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Unohdit listalta Anopin™.Anniel kirjoitti:Pojat, yrittäkää nyt edes vähän tukea mua tässä... Vai ootteko te niitä jotka ovat siirtyneet suoraan äitin lihapatojen äärestä vaimon/tyttöystävän/poikaystävän luo ja istuneet valmiiseen pöytään?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka