Eiköhän sinun kannata keskittyä nyt työntekoon siksi aikaa, kun kuume laskee.arttula kirjoitti:Olen juuri nyt ollut töissä 52h27min. Odotan siis kotiinpääsyä jo kuumeisesti.
Näin et tarttuttaisi kuumettasi muihin perh... hoitajiin.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eiköhän sinun kannata keskittyä nyt työntekoon siksi aikaa, kun kuume laskee.arttula kirjoitti:Olen juuri nyt ollut töissä 52h27min. Odotan siis kotiinpääsyä jo kuumeisesti.
Viesti Kirjoittaja mercury »

Viesti Kirjoittaja Hieno »
Vaihda jo levy!KunkkuJ kirjoitti:Olet käsittänyt aivan väärin. Ei se ole työtä, jos makaa osastolla ja hoitajat juoksevat ympärillä. Työn tekeminen ja työn kohteena oleminen ovat eri asioita.
Meinaavat sitten taas päästää sinut vapaille, vai? Onko lääkkeitä varmasti riittävästi mukana?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Joku sähkö-aiheinen koe vai?Kain kirjoitti:Se tunne, kun olet kokeessa ja et tajua päivänkakkara mistään mitään.
Logiikkojen ohjelmointia.tuomaril kirjoitti:Joku sähkö-aiheinen koe vai?Kain kirjoitti:Se tunne, kun olet kokeessa ja et tajua päivänkakkara mistään mitään.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kiitos Hieno ! Samaa mieltä.Hieno kirjoitti:Vaihda jo levy!KunkkuJ kirjoitti:Olet käsittänyt aivan väärin. Ei se ole työtä, jos makaa osastolla ja hoitajat juoksevat ympärillä. Työn tekeminen ja työn kohteena oleminen ovat eri asioita.
Meinaavat sitten taas päästää sinut vapaille, vai? Onko lääkkeitä varmasti riittävästi mukana?
Hus nukkumaan siitä!arttula kirjoitti:Kiitos Hieno ! Samaa mieltä.Hieno kirjoitti:Vaihda jo levy!KunkkuJ kirjoitti:Olet käsittänyt aivan väärin. Ei se ole työtä, jos makaa osastolla ja hoitajat juoksevat ympärillä. Työn tekeminen ja työn kohteena oleminen ovat eri asioita.
Meinaavat sitten taas päästää sinut vapaille, vai? Onko lääkkeitä varmasti riittävästi mukana?Vitsin Parasta ennen -päivämäärä on jo mennyt.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mitä ihmettä? Eikös sun pitänyt käytä mäkkärissä?tuomaril kirjoitti:Syön Hesen Juustoateriaa...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kanawrapit on parasta... ainoaa syötäväksi kelpaavaa mitä Hesburgerista saa. Mäkkäristä ei saa sitäkään vähää.tuomaril kirjoitti:Syön Hesen Juustoateriaa...
Mäkkäri vaihtui Heseen lennossa.iPadi kirjoitti:Mitä ihmettä? Eikös sun pitänyt käytä mäkkärissä?tuomaril kirjoitti:Syön Hesen Juustoateriaa...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Olen inhorealisti, ja kerron suoraan kaikki vikanne. Yrittäkää elää totuuden kanssa.hatey kirjoitti:Eikun Artulla on taas mörökölliviikko menossa. Kaikki harmittaa jotka kirjoittaa täällä. Ei tänne saa kirjoittaa mitään, offari on pelkkä stalkkausfoorumi.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
HAH! Minun olemattoman pienet vikani, jos niitä yleensäkään on olemassa, peittyvät sinun omien, valtavien ongelmiesi taakse!arttula kirjoitti:Olen inhorealisti, ja kerron suoraan kaikki vikanne. Yrittäkää elää totuuden kanssa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Nope. Shit out of luck.amanita kirjoitti:Ihmettelen että eikö uusi avatareni näy. Sain juuri kuulla, että ainakaan yksi foorumilainen ei sitä näe. Näkeekö joku muu?
Ei näy ei.amanita kirjoitti:Ihmettelen että eikö uusi avatareni näy. Sain juuri kuulla, että ainakaan yksi foorumilainen ei sitä näe. Näkeekö joku muu?