yaou kirjoitti:Pätkihän se välillä, mutta kisan pysyi katsomaan kokonaan ja ilmaiseks.
Että mun puolesta saa pätkii kun ei tarvii Maikkarille maksaa tästä pennin penniä, että näkee formulat, kun muualla maailmassa se ei tulisikuuloonkaan että formulat on maksukanavalla.
Kiitoksia kovasti sille joka löysitämän saitin ja antoi meille macisteille mahdollisuuden katsoa formulaa ilmaiseksi!
Hyvä että on porukka nähnyt livenä ilmaiseksi formulat.

Itse olen vaan niin suuri fani, että en voisi ottaa riskiä ja säätää noiden streamien kanssa. Mitäs jos se ei sitten toimikaan kun kisa alkaa? Toinen syy miksi ehdottomasti maksan formuloista on, että ei ole mainoksia kisan aikana, vaan saa nauttia koko kisasta. Samoin kaikki formula extrat Maxilla on erittäin hyvä lisä.
Olin vähän aikaa sitten Saksassa ja katoin siellä Malesian kisan ilmaiseksi ja kyllä ne mainokset oli aivan tolkuttoman pitkiä. Eikä edes näytetty mainosten aikana pienessä kuvassa radan tapahtumia. Yleensä sellainen on ollut käytössä. Onhan sielläkin kyllä maksukanavilla tarjolla ilmeisesti mainokseton formulakanava, mutta sitä nyt ei ollut saatavilla sillä hetkellä.