...Nii ja huomenna voikin sitten samasta aiheesta vaihtaa jo vuodatusketjun puolelle. Hu0ks.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Olisipa itsellä sama ranteen kanssaThoth kirjoitti:Käsi näytti 3D-röntgenkuvissa siltä, että se on kasvamassa nätisti yhteen ehjäksi kädeksi, eikä tarvita leikkauksia.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
No mulla meni 3kk kipsissä ja sit 4kk kotona levossa kun veneluumurtui (ranne). 28.6 sairaalaan luuntiheystutkimuksiin kun paikat hajoaa.Enää 4viikkoa sairaslomaa jäljellä. Töihin tekisi jo mieli.wantsomeapple kirjoitti:Olisipa itsellä sama ranteen kanssaThoth kirjoitti:Käsi näytti 3D-röntgenkuvissa siltä, että se on kasvamassa nätisti yhteen ehjäksi kädeksi, eikä tarvita leikkauksia.
Viesti Kirjoittaja masa »
Sama tilanne. Tuli aamulla tekstari Mustalta Pekalta notta olis 13 kg tavaraa postissa. Siis toinen tilaamistani iMaceista joko 21 tai 27 tuumainen.mokkkelo kirjoitti:Postin lähetysseurannan mukaan uusi iMaccini olisi saapunut 8) Nyt vain pitäisi malttaa tunti odotella, että pääsen töistä ja voin hakea uuden rakkaani.
Sittenhän se on 27". Olen teille kateellinen. Minä haluan iMacin!masa kirjoitti: Sama tilanne. Tuli aamulla tekstari Mustalta Pekalta notta olis 13 kg tavaraa postissa. Siis toinen tilaamistani iMaceista joko 21 tai 27 tuumainen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja mokkkelo »
Itellä oli reilu 14 kiloa, ja kyseessä on 24" laite. Konehan painaa itse jotain 11 kg.masa kirjoitti:Sama tilanne. Tuli aamulla tekstari Mustalta Pekalta notta olis 13 kg tavaraa postissa. Siis toinen tilaamistani iMaceista joko 21 tai 27 tuumainen.mokkkelo kirjoitti:Postin lähetysseurannan mukaan uusi iMaccini olisi saapunut 8) Nyt vain pitäisi malttaa tunti odotella, että pääsen töistä ja voin hakea uuden rakkaani.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Aika raskas kun uusi 27" painaa 13.8 kiloa.mokkkelo kirjoitti:Itellä oli reilu 14 kiloa, ja kyseessä on 24" laite. Konehan painaa itse jotain 11 kg.masa kirjoitti:Sama tilanne. Tuli aamulla tekstari Mustalta Pekalta notta olis 13 kg tavaraa postissa. Siis toinen tilaamistani iMaceista joko 21 tai 27 tuumainen.mokkkelo kirjoitti:Postin lähetysseurannan mukaan uusi iMaccini olisi saapunut 8) Nyt vain pitäisi malttaa tunti odotella, että pääsen töistä ja voin hakea uuden rakkaani.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Pahvilaatikko + pehmusteet ovat aika painavia...Mailia kirjoitti:Aika raskas kun uusi 27" painaa 13.8 kiloa.mokkkelo kirjoitti:Itellä oli reilu 14 kiloa, ja kyseessä on 24" laite. Konehan painaa itse jotain 11 kg.masa kirjoitti:Sama tilanne. Tuli aamulla tekstari Mustalta Pekalta notta olis 13 kg tavaraa postissa. Siis toinen tilaamistani iMaceista joko 21 tai 27 tuumainen.mokkkelo kirjoitti:Postin lähetysseurannan mukaan uusi iMaccini olisi saapunut 8) Nyt vain pitäisi malttaa tunti odotella, että pääsen töistä ja voin hakea uuden rakkaani.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Itseä ei sähkökatkokset haittaa kun on MBP.tuomaril kirjoitti:Jippiiii.....Sähköt palas![]()
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei se muakaan haitannu kun on läppäri ja iphone modeeminawantsomeapple kirjoitti:Itseä ei sähkökatkokset haittaa kun on MBP.tuomaril kirjoitti:Jippiiii.....Sähköt palas![]()
Ja nokian tikku.
mulla oli tuossa pari päivää sitten aika hauskaa, kun äitini on vähän riippuvainen fbookista ja sitten tuli sähkökatkos ja se halusi mun koneelle. Viisaana sanoin että pääsee maksua vastaan ja tuli siinä vähän tienattua rahaakin.tuomaril kirjoitti:Ei se muakaan haitannu kun on läppäri ja iphone modeeminawantsomeapple kirjoitti:Itseä ei sähkökatkokset haittaa kun on MBP.tuomaril kirjoitti:Jippiiii.....Sähköt palas![]()
Ja nokian tikku.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minussakin oli tuollaisia piirteitä yläasteella, lukiossa ja yliopistossa, mutta oikeat työt ovat vain niin saamarin tylsiä, että ei niitä jaksa rutistaa. Muutenkaan ei ole ollut tarvetta tehdä ylitöitä, paitsi silloin kun olin nuori ja ekassa IT-työssä enkä oikein osannut asioita.amanita kirjoitti:Hieno piirre itsessäni terästyä ja urakoida tarpeen tullen isokin työmäärä sitkaasti työn ääressä kököttäen.
Viesti Kirjoittaja tosikko »