Laitettukalu kirjoitti:noniin...
mulle kans...jos vaan löytyy...kiitoksia paljon kutsusta.
osoitteeseen:
kvalanne@dnainternet.net
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Juponen »
Laitettukalu kirjoitti:noniin...
mulle kans...jos vaan löytyy...kiitoksia paljon kutsusta.
osoitteeseen:
kvalanne@dnainternet.net
Viesti Kirjoittaja Mac »
Juponen, olen aina askeleen edelläJuponen kirjoitti:Joku muukin näköjään laittaa samaan aikaan..
Sulla onkin mäkki[:P] ...No, saapahan jonnekin työnnettyä noita kutsuja...Mac kirjoitti:
Juponen, olen aina askeleen edellä
Viesti Kirjoittaja Mac »
Tässä huomaat yhden edun kun on mäkki, olet aina eturivissä [H]Juponen kirjoitti:Sulla onkin mäkki[:P]
Viesti Kirjoittaja copernic »
Kyllä (kiitos)absum kirjoitti:Vieläkö löytyy gmailin tarvitsijoita? Olis 50 inviteä plakkarissa näemmä
Viesti Kirjoittaja Beefheart »
Viesti Kirjoittaja copernic »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Oleppa hyvä, laitoin tulemaan[:)]Vekkuli kirjoitti:minäkin haluasin yhen
vekkuli81@luukku.com
Viesti Kirjoittaja sypressi »
sypressi pyytää Gmail-kutsuaabsum kirjoitti:Vieläkö löytyy gmailin tarvitsijoita? Olis 50 inviteä plakkarissa näemmä
...Ja sypressi sai Gmail-kutsun:)sypressi kirjoitti:sypressi pyytää Gmail-kutsuaabsum kirjoitti:Vieläkö löytyy gmailin tarvitsijoita? Olis 50 inviteä plakkarissa näemmä
Tv: sypressi@tiscali.fi
Viesti Kirjoittaja Peke »
Viesti Kirjoittaja since86 »
Viesti Kirjoittaja omo »
Viesti Kirjoittaja Mac »
Kutsu lähtiomo kirjoitti:Jos kutsuja vielä on jäljellä, niin sellainen kelpaisi. Osoitteeni on omonni @ jippii.fi.
Kiitoksia!
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja tBa »
Mä muistan vielä ajan kun Yahoon sähköposti oli mulla 8 MB. Ja vain sen takia, että olin rekisteröitynyt niin aikaisin, muut sai 4 MB:n luukkuja. Sitten giga halpeni ja kesät ei ollu enää niin lämpimiä ja markasta luovuttiin, ei ole ollut postilaatikotkaan entisiä enää. kikatolkulla tilaa, voi jessus.Oli muuten Yahoo:kin nostanut postilaatikon koon 250MB -> 1 GB.