Joo hyvää joulua ja jos joku sai Eliten jolulahjaksi pitäköön sitä kuin postimerkkiä...
Any Way. Kuriton neuvoi palovammaan Pepanthiinia, mutta ei Tramalia eikä muitakaan rakastamiani opioideja..
Tässä Luomu tulos, tai mitään hoitamaton. Rasvoilla arpi olis pienempi, mutta mitä hyötyä siitä ois ollu? Lisäksi kun ynnätään vaikutus, minkä nuori naislääkäri kertoi omasta kiehuvavedenpalovammastaan. Hän ei enää olekkaan samassa terveyskeskuksessa.
Kyllä ne lääkäritkin on erilaisia. Esim. kiehuvanveden palovammaan, mistä naislääkäri ketoi itselleenkin saavansa Tramalia (opioidi) määräsi mulle tuohon kolmosasteen työtapaturmaan samaa Tramalia.
Mutta kun olin Baarissa samaan aikaan ja oli syntymäpäiväni, mitä olin viettämässä. Saakutti tämä suivaantui keskusteluyrityksistäni ja seuraavana reseptinhakureissulla jouduin johtavan jääkärin kyselytunnille? Koska vastasin kaikkiin kysymyksiin totuudenmukaisesti ei tämä naislääkäri enää keiku vakanssillaan. Tottapuhuen hän kerran poras mun silmaa ja rakastuiko?
Ja tässä tämä opioidilla hoidettu vakavampi palovamma: