Mä taisin "vahingossa" testamentata ääneni.. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:(Taas on muuten huolestuttavan monen Wespan kannattajan sormi luiskahtanut Amaniitan napille. Koetetaas nyt olla tarkkoja siellä...)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mä taisin "vahingossa" testamentata ääneni.. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:(Taas on muuten huolestuttavan monen Wespan kannattajan sormi luiskahtanut Amaniitan napille. Koetetaas nyt olla tarkkoja siellä...)
Viesti Kirjoittaja Maza »
No mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! Errare amanitun est, sanoisi latinalainen. Nyt tahdon vain sanoa M.A. Nummisen sanoin, että "Juokaamme likööri." Ja mitä sitä vielä soikaan...amanita kirjoitti:Noi välit ja viirut ei taida olla mun ominta aluettani...
Olen tuolla muualla jo tunnustanut, että en ole ihan täydellinen oikeinkirjoittaja. M.O.T.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Amanitalla on "Reilu meininki", Repeltä saat taatusti heti ukon herättyä sen tuhannen tarjousta! TheKraken ottaa tyylikkään iisisti ja pitää hyvän lähituntuman tähän hulluun kaksikkoon!Maza kirjoitti:Ovensuukysely väitää tasatilannetta, protestiäänet saattavat vielä muuttaa tilannetta. Jälkiviisautta ehkä tai -tyhmyyttä, mutta oliskohan listaan pitänyt lisätä Mikki Hiiri tai nurinkurinen hämähäkki...
Niin juu, minä olen vielä äänestämättä, lahjuksia otetaan vastaan.![]()
Tirlirlei, mä näin laulelen...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Aion lotota kaikki joulukuun jättipottikierrokset huimin panoksin, ja jos tärppää 7, kaikki äänestäjäni pääsevät illallispöytään jota vastaavan he ovat nähneet vain elokuvissa (esim. Indiana Jones ja tuomion temppeli). Matkat kustannetaan halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan.Maza kirjoitti: Niin juu, minä olen vielä äänestämättä, lahjuksia otetaan vastaan.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Anteeksi jos rikon lumouksen, mutta älykkäin mahdollinen panos lotossa on yksi rivi (70 senttiä). Useammasta rivistä ei voittotodennäköisyys kasva ollenkaan, ja toiseksi, kukaan ei ole koskaan voittanut useammalla kuin yhdellä rivillä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Aion lotota kaikki joulukuun jättipottikierrokset huimin panoksin
Eipä mittään. Toisaalta silloin kun olen hajariveillä lotonnut ja jotain pientä voittanut, se voitto ei yleensä ole ollut ekalla rivillä vaan jollakin myöhemmällä. Eli kyllä vaan se todennäköisyys voittaa ainakin jotain kasvaa radikaalisti, kun tehdään useampia rivejä.Jamac kirjoitti:Anteeksi jos rikon lumouksen, mutta älykkäin mahdollinen panos lotossa on yksi rivi (70 senttiä). Useammasta rivistä ei voittotodennäköisyys kasva ollenkaan, ja toiseksi, kukaan ei ole koskaan voittanut useammalla kuin yhdellä rivillä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Aion lotota kaikki joulukuun jättipottikierrokset huimin panoksin
Ihan nätit välit nyt mitalipallilla. Saa lukita.TheKraken kirjoitti:On kyllä tasasta vääntöä. Ei voi muuta sanoa
Viesti Kirjoittaja Pave »
Pienenä vinkkin vaan, että täytä koko lappu ja pidä huoli, että jokainen numero tulee ruksituksi ainakin kerran, niin silloinhan kaikki seitsemän (7) numeroa tärppääRepe Ruutikallo kirjoitti:
Aion lotota kaikki joulukuun jättipottikierrokset huimin panoksin, ja jos tärppää 7, kaikki äänestäjäni pääsevät illallispöytään jota vastaavan he ovat nähneet vain elokuvissa (esim. Indiana Jones ja tuomion temppeli). Matkat kustannetaan halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan.
Ja tämä lupaus on voimassa siinäkin tapauksessa että päävoitto olisi jaettu. Siis siinä lotossa... 8)
Eikös siellä ollut äänestysprosenttikin noin 99. Täällä on hiukka pienempi toistaiseksi eli reilu 1...AppleFarmer kirjoitti:Tämä äänestystasaisuus alkaa näyttämään yhtä epäilyttävältä kuin Putinin puolueen 99% kannatus Tshetsheniassa.
Viesti Kirjoittaja carnice »
Totta pirussa todennäköisyys kasvaa jos rivejä on useampia. Toki todella pienet ne voitto mahdollisuudet on vielä 10000 rivin "vedon" jälkeenkin, mutta kasvaa se.Jamac kirjoitti:Anteeksi jos rikon lumouksen, mutta älykkäin mahdollinen panos lotossa on yksi rivi (70 senttiä). Useammasta rivistä ei voittotodennäköisyys kasva ollenkaan, ja toiseksi, kukaan ei ole koskaan voittanut useammalla kuin yhdellä rivillä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Aion lotota kaikki joulukuun jättipottikierrokset huimin panoksin
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, mutta, mitään käytännön eroa sillä ei ole. Todennäköisyys on silti yhtä lailla erittäin pieni.carnice kirjoitti:Totta pirussa todennäköisyys kasvaa jos rivejä on useampia. Toki todella pienet ne voitto mahdollisuudet on vielä 10000 rivin "vedon" jälkeenkin, mutta kasvaa se.
Viesti Kirjoittaja amanita »