![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Lale »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
JjepLale kirjoitti:Jos asennan koneelleni google earthin, niin välittääkö ohjelma koneeltani kaikki tiedot suoraan Piilaaksoon Googlen pääkonttoriin ja sieltä edelleen CIA:lle? Siis nekin vähät tiedot, jotka eivät gmailin välityksellä jo ole sinne siirtyneet?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Enhän minä kissoja syytä, vaan noita välinpitämättömiä ihmisiä.Sarjatuli kirjoitti:Elä sie Kuriton kissoja syytä, syytä niiden omistajia ja tarvittaessa potki munille...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä välittyvät. Ja käyttiksen kautta myöskin FBI:lle ja NSA:lle. Suojelupoliisille ja Interpolille tiedot välittyvät myöskin. Itse asiassa aina kun käynnistät koneen, niin kaikki mahdolliset tiedot välittyvät kaikille, joilla nyt sattuu olemaan tietokone, sitä ei vain ole kerrottu sinulle. Koneesi kameran kautta muuten välittyy jatkuvaa livekuvaa, joka on myöskin kaikkien katsottavissa.Lale kirjoitti:Jos asennan koneelleni google earthin, niin välittääkö ohjelma koneeltani kaikki tiedot suoraan Piilaaksoon Googlen pääkonttoriin ja sieltä edelleen CIA:lle? Siis nekin vähät tiedot, jotka eivät gmailin välityksellä jo ole sinne siirtyneet?
Okei. Mä siis voin ladata sen huoletta, kun vain laitan oveen lapun, jossa lukee "Matkoilla". Niin mä arvelinkin. 8)Pikkuroope kirjoitti:JjepLale kirjoitti:Jos asennan koneelleni google earthin, niin välittääkö ohjelma koneeltani kaikki tiedot suoraan Piilaaksoon Googlen pääkonttoriin ja sieltä edelleen CIA:lle? Siis nekin vähät tiedot, jotka eivät gmailin välityksellä jo ole sinne siirtyneet?Seuraavana päivänä sitten kannattaa pitää ovet lukossa.
Damn! Ei kai myös Suomen verottajalle? Osaako ne käyttää tietokonetta.Macco kirjoitti:Kyllä välittyvät. Ja käyttiksen kautta myöskin FBI:lle ja NSA:lle. Suojelupoliisille ja Interpolille tiedot välittyvät myöskin. Itse asiassa aina kun käynnistät koneen, niin kaikki mahdolliset tiedot välittyvät kaikille, joilla nyt sattuu olemaan tietokone, sitä ei vain ole kerrottu sinulle. Koneesi kameran kautta muuten välittyy jatkuvaa livekuvaa, joka on myöskin kaikkien katsottavissa.Lale kirjoitti:Jos asennan koneelleni google earthin, niin välittääkö ohjelma koneeltani kaikki tiedot suoraan Piilaaksoon Googlen pääkonttoriin ja sieltä edelleen CIA:lle? Siis nekin vähät tiedot, jotka eivät gmailin välityksellä jo ole sinne siirtyneet?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joo, verottaja kyttää 24/7 popkorni-kippo sylissä. Kaikissa tietokoneissa on kamera. Uusimmissa se on vaan kustannussyistä piilotettu huonommin. Selittävät nykyään kameran olemassaoloa sillä, että käyttäjä muka tekisi sillä jotain. Isoveli sitä kautta valvoo!Lale kirjoitti:Damn! Ei kai myös Suomen verottajalle? Osaako ne käyttää tietokonetta.
Onneksi mun iBook on niin vanha, ettei tässä ole kameraa. Vai tuleeko se ton Earthin kylkiäisenä, mutta sitäkään ei vain ole kerrottu mulle? Kylläpäs se isoveli jaksaakin valvoa.
Viesti Kirjoittaja Krämertsskog »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tässä kyllä porkkana toimii useimmiten keppiä paremmin. Pennulla on tarve leikkiä, miksei hyödynnetä sitä tarvetta?Krämertsskog kirjoitti: Jos pentua ei kiinnosta liikkua, otetaan niskasta kiinni ja nostetaan pystyyn, jonka jälkeen jatketaan matkaa ja pentu tietää kuka määrää. Miksi pentua pitäisi odottaa?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Saako? eikös se lähinnä ole kansalaisvelvollisuus?Jone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.
No laita osoitteesi, niin katsotaanCarde kirjoitti:Saako? eikös se lähinnä ole kansalaisvelvollisuus?Jone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.
Hö, ei se kraakku osaa tänne kumminskaan, tää ei ole kehä 3sen sisällä.darthmother kirjoitti:No laita osoitteesi, niin katsotaanCarde kirjoitti:Saako? eikös se lähinnä ole kansalaisvelvollisuus?Jone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.
Meilläpäin puistoa jossa saattaa kasvaa jopa 3 puuta ei kutsuta skutsiksi. Korkeintaan hiton pieneksi pihaksi.darthmother kirjoitti:kuules, minä oon juassu lapsuuteni metsässä, kunnes tein virheen ja muutin tänne
Viesti Kirjoittaja Miklu »
RepsJone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.
Viesti Kirjoittaja Snowman »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tuskin kovin montaa, se alkaisi käymään kukkarolle se korvausvateiden määrä.Snowman kirjoitti:Montaako ihmistä Chuck Norris on potkaissut naamaan?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
En olis uskonu sua joskus kiittäväni, mutta KIITOS hyvästä ideasta!Jone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.
Miksei kukaan vastaa mun kysymykseen?Miklu kirjoitti:RepsJone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.Saako tällaista off topickia laittaa tähän ketjuun?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hyvänen aika, lopeta toi vollaaminen ja huomaa, että tuota kissanjuoksutusvinkkiviestiä ei olla poistettu....Miklu kirjoitti:Miksei kukaan vastaa mun kysymykseen?Miklu kirjoitti:RepsJone kirjoitti:Saako naapuritalon kissaa juoksuttaa raivopäisenä laserosoittimen avulla ikkunasta käsin niin että asunnon sisällä vallitsee pian kaaos? Kissa on vastapäisessä talossa ja asukkaat tod.näk. poissa.Saako tällaista off topickia laittaa tähän ketjuun?
En löytänyt. En tosin etsinytkään, sillä kyynelkanavani ovat eivät erittäneet suolaista nestettä naamalleni tai naamassa oleva kaksireikäinen ulokkeeni ei työntänyt mitään vihreää tai muunkaanväristä tai väritöntä eritettä ylähuuleni päälle ja siten en tarvinnut nenäliinaa. Olenkohan epänormaali?amanita kirjoitti:No, jokos löysit nenäliinan ja sait nestehyökkäyksen jäljet pyyhittyä naamaltas?