Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Olet siis nähnyt uutisissa joka päivä fosforikranaatteja? Vai pommituksia? Uutinen siis oli tuo fosforikranaattien käyttö, ei pommitukset.Paapa kirjoitti:Uutisissa sanottiin Israelin ampuneen fosforigranaatteja Gazaan. Siis hei? Kaikissa uutiskuvissa on joka päivä näytetty samaa, nytkö ihmiset vasta tajuu? Ehkäpä Sarjatuli tms. voisi kertoa ko. ammuksista enemmän. Itse tiedän vaan sen että siitä tulesta on aika paha päästä eroon. Tälläistäkö tämä tiedotus on! Ihmisiä tapetaan summittaisesti. Enkä nyt ole kirkkoherra-/neiti- vaaleissakaan mukana.
Noiden käyttö on kielletty Genevensopimuksen mukaan asutusalueilla.
Lainemies
-
No, siis mun mielestä noissa uutiskuvissa on ollut nimenomaan niitä. Itse olen vaan pitänyt semmosia kädessä, en ampunut. Joku vaan muukin on tämän olevinaan nähnyt. Siksi tarviisinkin vahvistusta näihin, etten puhu paskaa, ja varmaanhan mä puhunkin. Puhun nyt vaan Suomen uutisien esityksistä. Voihan niitäkin matkalla varmaan editoida.Salmister kirjoitti:Olet siis nähnyt uutisissa joka päivä fosforikranaatteja? Vai pommituksia? Uutinen siis oli tuo fosforikranaattien käyttö, ei pommitukset.Paapa kirjoitti:Uutisissa sanottiin Israelin ampuneen fosforigranaatteja Gazaan. Siis hei? Kaikissa uutiskuvissa on joka päivä näytetty samaa, nytkö ihmiset vasta tajuu? Ehkäpä Sarjatuli tms. voisi kertoa ko. ammuksista enemmän. Itse tiedän vaan sen että siitä tulesta on aika paha päästä eroon. Tälläistäkö tämä tiedotus on! Ihmisiä tapetaan summittaisesti. Enkä nyt ole kirkkoherra-/neiti- vaaleissakaan mukana.
Noiden käyttö on kielletty Genevensopimuksen mukaan asutusalueilla.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Amnestyn 8.1. tiedote Gazan tilanteesta tässä
-
Tämä ei tiennyt tähän fosforigaranaati juttuun mitään. YK on aika voimaton Amnesty samoin. Jokin taho voisi olla ja ensin pitäisi todella unohtaa kaikenlainen politikointikin, ehkä syyllistäminenkin. Tämä ajatus on varmaan tyhmä, itsellä on ajatuksena ollut maailmanlaajuinen boikotti kaikkea kohtaan, siksi olen luonut facebookkiin oman harrastuksen. Maailmanlaajuinen pannulappu maailmankaikkeuteen! http://www.facebook.com/group.php?gid=55264916678sinitiainen kirjoitti:http://www.amnesty.fi/uutishuone/tiedot ... isemiseksi
Amnestyn 8.1. tiedote Gazan tilanteesta tässä
Maailma on hullu, miksi me emme saisi olla?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Älä ota niin vakavasti viestiäni, vaikka tosissani olenkin.
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kaikki mikä estää väestönkasvua maapallolla on hyvä asia.Salmister kirjoitti:Itse toivon, että tappavat toisensa kokonaan. Lähetetään niille jenkkien tavoin aseita niin perkuleesti. Tuolla on tapeltu jo yli 3000 vuotta. Tuskin se mihinkään loppuu, ennen kuin jompi kumpi osapuoli on hävitetty kokonaan.
Älkää myös tätä ottako niin vakavasti.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Varmaankin tiedät tilanteen hyvin, koska olet ainakin kertomusten mukaan ollut paikalla pari kilovuotta sitten ja jonkin verran levottomuuksista itsekin kärsinyt... Muistaisin vain että aiemmin Sinun on kerrottu jopa saarnanneen hieman toista näkemystä tuon tappamisen suhteen...Salmister kirjoitti:Itse toivon, että tappavat toisensa kokonaan. Lähetetään niille jenkkien tavoin aseita niin perkuleesti. Tuolla on tapeltu jo yli 3000 vuotta. Tuskin se mihinkään loppuu, ennen kuin jompi kumpi osapuoli on hävitetty kokonaan.

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Loppuratkaisun suhteen lienet valitettavasti oikeassa...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Juu, muistan kun tää hieno ominaisuus tuli mun Nokia 3110 -kapulaan ohjelmistopäivityksellä joskus 1997.Jone kirjoitti:Kas, Nokian puhelimet menee äänettömäksi kun pitää # nappia pohjassa. Kannattas vissiin joskus joku ohje lukasta

-
Sen saa palautettua perusprofiiliin sitten samalla tavalla. Tiesitkö jo että nollaa painamalla pääsee nettiin? Ihan näppärä, kun on mobiillilaajakaista käytössä.Jone kirjoitti:Kas, Nokian puhelimet menee äänettömäksi kun pitää # nappia pohjassa. Kannattas vissiin joskus joku ohje lukasta
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tähti * ei näköjään vie ainakaan 6110 Navigatorissa mihinkään, mutta muilla numeronäppäimillä pääsee erikseen asetettaviin pikavalintoihin, paitsi ykkösellä vastaajaan (joka sekin tietysti täytyy ensin laittaa puhelimeen muistiin).
Ohjeista löytyy joskus yllättäviä asioita!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Eli suht tuore ominaisuus. Eli ei oo ihme että en vielä moisesta tiennyt.mercury kirjoitti:Juu, muistan kun tää hieno ominaisuus tuli mun Nokia 3110 -kapulaan ohjelmistopäivityksellä joskus 1997.Jone kirjoitti:Kas, Nokian puhelimet menee äänettömäksi kun pitää # nappia pohjassa. Kannattas vissiin joskus joku ohje lukasta
-
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Sama. Samsungissani käytin samaa useastikin, eipä tullut mieleen nokialaisen kohdalla kokeilla..Jone kirjoitti:Eli suht tuore ominaisuus. Eli ei oo ihme että en vielä moisesta tiennyt.mercury kirjoitti:Juu, muistan kun tää hieno ominaisuus tuli mun Nokia 3110 -kapulaan ohjelmistopäivityksellä joskus 1997.Jone kirjoitti:Kas, Nokian puhelimet menee äänettömäksi kun pitää # nappia pohjassa. Kannattas vissiin joskus joku ohje lukasta
-22.12.2012-
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tulipa tästä mieleen ihan toinen juttu. Ihmettelen kun finderissa ei enää toimi eletsydeemit, eli en voi suurentaa/pienetää kuvakkeiden/kuvien kokoa. Kuitenkin jos avaan kuvia vaikka esikatseluun, niin kaikki eleet toimivat ihan normaalisti. Ja kaikki on otettu kyllä käyttöön. Ihmeellistä, olisikohan jokin päivityksistä vienyt tuon mennessään tai muuten vaan sekoittanut?Marbo kirjoitti:Ihmettelen nyt kun en löydä sitä softaa macille millä sai äänet pois jostain tietystä ohjelmasta? Eli esim ääni kuuluu itunesista mut safari on mykkä? Olisko tällänen tiedossa jollain?
EDIT: Hmm ei pelitä työpöydänkään kuvakkeiden kohdalla. Ehkä tämä on taas jokin rookie-misunderstanding.
-22.12.2012-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »

Ihmetyttää nuo viivat, jotka lähtevät tuolta etelänavalta. Yksi niistä menee suoraan pohjoiseen. Näyttää pikkasen koripallolta. Mietin tässä, että näyttää sen verran tehdyltä, jotta tuolla varmaan on joku Christof ohjaimissa, ja koko elämääni seurataan kameroin joka hetki
-
Eli voit olla rauhassa, ei sinua kuvata kuusta. Mutta kannattaa irroittaa patterit kotoa. Itse löysin kuuntelulaitteta niiden takaa.
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Mistä ostit ja mitä ja paljon maksoi? Miun pitäs kans vaihta rekkakuormallinen sitä omaan koneeseen.Viizei kirjoitti:Ostin muistia G5:een ja sain mukaan videokameran valintaoppaan.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Verkkokaupasta ja tätä -> http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=16232Jone kirjoitti:Mistä ostit ja mitä ja paljon maksoi? Miun pitäs kans vaihta rekkakuormallinen sitä omaan koneeseen.Viizei kirjoitti:Ostin muistia G5:een ja sain mukaan videokameran valintaoppaan.![]()
Hinta pompsahti minun ostoni jälkeen melkein 5e.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Kiits. Taidan laittaa samaa pötköä. Pitää vaan kattoa mitä siellä nyt on ja saako niistä mitään järjellisesti jätettyä paikalleen.Viizei kirjoitti:Verkkokaupasta ja tätä -> http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=16232Jone kirjoitti:Mistä ostit ja mitä ja paljon maksoi? Miun pitäs kans vaihta rekkakuormallinen sitä omaan koneeseen.Viizei kirjoitti:Ostin muistia G5:een ja sain mukaan videokameran valintaoppaan.![]()
Hinta pompsahti minun ostoni jälkeen melkein 5e.
-
Mites nuo hinnat pompsahtelevat miten sattuu, ymmärrän kyllä valuuttakurssien vaikutukset, mutta ei kai €uro niin paljoa ole heikentynyt tässä vuodenvaihteessa että hinnat pompsahtelisivat? Ja kun omalle kohdalle sattui lompsahdus, eli juuri kun olin ostanut kahteen MacBookiin 2*2GB-kitit, niin viikossa hinta putosi melkein kympin / kitti? (nyt 36,90€)Viizei kirjoitti:Hinta pompsahti minun ostoni jälkeen melkein 5e.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0425
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka