![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Erño, alat peloittamaan minua....
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kannattais pestä kädet aktin jälkeen, ettei joka paikka olisi tahmassa.hatey kirjoitti:Mun mäcci on ihan mähnänen.
Viesti Kirjoittaja Tahvo »
Jep, veden keittäminen ihan vaan hellalla onkin ihan mahdoton tehtäväKain kirjoitti:Vedenkeittimestä meni lämpöanturi tuusan nuuskaksi.![]()
Se tietää teettömiä iltapäiviä.
Parasta siirtyä taas kahvin tarjoamiin nautintoihin.
Voi raukkaa, kannattaisko pikaisesti pirauttaa sähkömies paikalle?hatey kirjoitti:Mun vedenkeittimestä hajosi se juttu, joka tietää, milloin vesi kiehuu. Jos ei itse oita johtoa seinästä ajoissa, keitin keittäisi niin kauan että varmaan sulaisi. Liedellä ei onnistu ainakaan minulla vedenkeitto, koska liedestä on amputoitu sähkö, koska käytän sitä normi pöytätasona. En tarvitse liettä mihinkään. Ping-laite on ruuantekokone.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mikä siinä nyt niin kauheaa on? Sehän on ihan mukava paikka.Kain kirjoitti:Kääk, huomenna ylivieskaan.Untitled2.png
Se vaan siinä, kun ei ole mitään tekemistä, muu kuin homputtelu.iDock kirjoitti:Mikä siinä nyt niin kauheaa on? Sehän on ihan mukava paikka.Kain kirjoitti:Kääk, huomenna ylivieskaan.Untitled2.png
Kiitos. ♥hatey kirjoitti:^^ kiva mekko
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kai ne sentään laittoivat sinut kuuraamaan vessan, koska epäonnistuit noinkin pahasti?Anghorn kirjoitti:Eilen taisteluharjoituksessa liukastuin ja nilkka sanoi poks. 7h sairaalassa ensin veksissä ja sen jälkeen Kuusankoskella röntgenissä. Nyt opetellaan kävelemään keppien kanssa vähän aikaa. Hyvin alkoi varusmiespalvelus.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen vierestä katsonut, kun kaveri (luultavasti viimeisensä) kertausharjoituksen, joka kesti 12 päivää, päätteeksi hyppäsi Masin lavalta pois, taittoi nilkkansa, joka paisui palloksi (piti viran puolesta mennä kaverina veksiin, jotta pystyin tekemään raportin ja dokumentit seurauksista), ja vietti luultavasti seuraavat pari viikkoa keppien kanssa.Anghorn kirjoitti:Eilen taisteluharjoituksessa liukastuin ja nilkka sanoi poks. 7h sairaalassa ensin veksissä ja sen jälkeen Kuusankoskella röntgenissä. Nyt opetellaan kävelemään keppien kanssa vähän aikaa. Hyvin alkoi varusmiespalvelus.
Viesti Kirjoittaja Fjodor »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Et muuten ole ainoa, jolle noin on käynyt. Monelle käy samalla tavoin, koska eivät ole tottuneet juoksemaan erilaisissa olosuhteissa. Toisaalta jotkut ottavat intin säpinät liian kovalla sykkeellä ja rikkovat itsensä sen seurauksena.Anghorn kirjoitti:Eilen taisteluharjoituksessa liukastuin ja nilkka sanoi poks. 7h sairaalassa ensin veksissä ja sen jälkeen Kuusankoskella röntgenissä. Nyt opetellaan kävelemään keppien kanssa vähän aikaa. Hyvin alkoi varusmiespalvelus.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Noh, niin noh. Mulla tosiaan nivelside mennyt nilkasta. 2x vmtl ja pussi buranaa. Panssarijääkäri ei turhista valita (tai näin mulle sanottiin).Erño kirjoitti: Oi niitä aikoja. Murtuneeseen kylkiluuhunkin määrättiin pari päivää vemppaa ja vähän buranaa.