Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kuules nyt: vanhemmatkin tarvitsevat kahdenkeskistä aikaa! Kauanko he ovat poissa? Viikon vai kaksi? Olet kyllä jo niin iso, että pärjäät tämän ajan yksin. Etkä sinä ole koko aikaa yksin, onhan sulla kaverit. Reipastuhan nyt vaan, sinulla ei ole mitään hätää. Ja on ihan hyväksikin sinulle, että jonkun aikaa lämmität itse ruokasi ja hoidat tiskit. Vai onko sulla joku sukulaistäti siellä lapsenvahtina?tuomaril kirjoitti:Ei ne päästänyt. Halusivat mennä kaksisteen.amanita kirjoitti:Voi hyvä lapsi, miksi ihmeessä et mennyt heidän mukaansa? Muista ensi kerralla lähteä.tuomaril kirjoitti:Ikävöin mammaa ja isää.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
En mä sitä epäilekkään, etteikö olisi he sivistyneitä. Kyllä minäkin teen sellaista, mistä muut ei tiedä mitään. Ja olen silti sivistynyt.tuomaril kirjoitti:Älä yritä saastuttaa mieltäni noilla jutuilla! Vanhempani ovat sivistyneitä!iPadi kirjoitti: Kai ne tekee siellä jotain mitä ne ei halua sun näkevän kun ei päästänyt sua
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tulevat takaisin vasta perjantaina. Täällä on mummi vahtimassa noita nuorempia sisaruksia ja ikäiseni serkku myös pitämässä seuraa. Lämmitin äsken itse äitin tekemää makaroonilaatikkoa.Citruuna kirjoitti:Kuules nyt: vanhemmatkin tarvitsevat kahdenkeskistä aikaa! Kauanko he ovat poissa? Viikon vai kaksi? Olet kyllä jo niin iso, että pärjäät tämän ajan yksin. Etkä sinä ole koko aikaa yksin, onhan sulla kaverit. Reipastuhan nyt vaan, sinulla ei ole mitään hätää. Ja on ihan hyväksikin sinulle, että jonkun aikaa lämmität itse ruokasi ja hoidat tiskit. Vai onko sulla joku sukulaistäti siellä lapsenvahtina?tuomaril kirjoitti:Ei ne päästänyt. Halusivat mennä kaksisteen.amanita kirjoitti:Voi hyvä lapsi, miksi ihmeessä et mennyt heidän mukaansa? Muista ensi kerralla lähteä.tuomaril kirjoitti:Ikävöin mammaa ja isää.
-
Mitäs sinä sitten teet?iPadi kirjoitti:En mä sitä epäilekkään, etteikö olisi he sivistyneitä. Kyllä minäkin teen sellaista, mistä muut ei tiedä mitään. Ja olen silti sivistynyt.tuomaril kirjoitti:Älä yritä saastuttaa mieltäni noilla jutuilla! Vanhempani ovat sivistyneitä!iPadi kirjoitti: Kai ne tekee siellä jotain mitä ne ei halua sun näkevän kun ei päästänyt sua
-
Asioita, joista en halua muiden tietäväntuomaril kirjoitti:Mitäs sinä sitten teet?iPadi kirjoitti:En mä sitä epäilekkään, etteikö olisi he sivistyneitä. Kyllä minäkin teen sellaista, mistä muut ei tiedä mitään. Ja olen silti sivistynyt.tuomaril kirjoitti:Älä yritä saastuttaa mieltäni noilla jutuilla! Vanhempani ovat sivistyneitä!iPadi kirjoitti: Kai ne tekee siellä jotain mitä ne ei halua sun näkevän kun ei päästänyt sua
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Aika Rivoa.iPadi kirjoitti: Asioita, joista en halua muiden tietävän
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En muuten yhtään ihmettele, etteivät tuomarilin vanhemmat halunneet ottaa poikaa mukaan matkalle. Ovat kuulemma sivistyneitä ihmisiä. Miksi sellaiset ottaisivat tuollaisen nuorisorikollisen alun taakaksi mukaansa? Minä en ainakaan ottaisi vastaavassa tilanteessa.

-
Kunkun älyllisyys vetää minut sanattomaksi...KunkkuJ kirjoitti:Hei, missä modet ovat kun niitä tarvittaisiin? Täällä on rivoudet karkaamassa käsistä...
En muuten yhtään ihmettele, etteivät tuomarilin vanhemmat halunneet ottaa poikaa mukaan matkalle. Ovat kuulemma sivistyneitä ihmisiä. Miksi sellaiset ottaisivat tuollaisen nuorisorikollisen alun taakaksi mukaansa? Minä en ainakaan ottaisi vastaavassa tilanteessa.
-
-
Ei minun vanhempani jättäisi minua heitteille. Toivottavasti löytävät iPhoneeni Lifeproofin sieltä. 8)Citruuna kirjoitti:Voi lapsi, nyt lopetat sitten tuon valittamisen, muuten joku saattaa luulla, että sinut on jätetty heitteille. Anna vanhempiesi nauttia matkasta, eihän kyseessä ole kuin yksi viikko, ja sinulla on talo täynnä ihmisiä seuraksesi ja turvaksesi.
-
-
No täällä on mummi vahtaamassa noita pikku-sisaruksiani. Ja sitten täällä on serkku myös. Mutta periaatteessa 214 neliön kokoinen talo on täysin hallinnassani. 8)iPadi kirjoitti:Siis hetkinen. Onko sulla koko teidän talo omassa käytössäs vai onko siellä muita vahtimassa sua?
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Älä sinä nyt enää puutu tähän, vaan mene tutkiskelemaan omia tekojasi! Löytyykö sieltä paljonkin sellaista, mikä ei kestä päivänvaloa?iPadi kirjoitti:Siis hetkinen. Onko sulla koko teidän talo omassa käytössäs vai onko siellä muita vahtimassa sua?
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
-
Ei. En halua alkoholi bileitä tänne kotiini. Jotain pari hyvää kaveria kyllä voisi tänne pyytää. Onneksi nämä kaverit ovat kanssani samalla linjalla alkoholin kanssa.hatey kirjoitti:^^ Eikun nuorisobileet pystyyn. Johkin netin ns. sosiaaliseen mediaan vaan kutsu, niin äkkiä on tupa täynnä lökäpöksynuorisoa repimässä tapiseereja seiniltä. 8)
-
214 neliöö. 8)iPadi kirjoitti:Kuinka iso talo teil oikeen on
Teillä?
-
Jumalaut* miten iso! Mä en tiiä kuinka iso tämä meidän talo on, mutta on tää varmaan aika iso jos täällä mahtuu elämääntuomaril kirjoitti:214 neliöö. 8)iPadi kirjoitti:Kuinka iso talo teil oikeen on
Teillä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mutta jos pysyttäis aiheessa, olen sängyssä iPodin kanssa. Äh, miten toi kuulostaa noin häröltä
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Meilläkin oli ennen semmonen aika pieni reilun 100 neliön rivari, mutta sitten löytyi hyvä omakotitalo. 8)iPadi kirjoitti: Jumalaut* miten iso! Mä en tiiä kuinka iso tämä meidän talo on, mutta on tää varmaan aika iso jos täällä mahtuu elämään
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Tervetuloo vaa tänne meille, 3 kerrosta ja ainaki 300 neliöö (Jos en nyt ihan väärin muista ni saatto olla jopa 350..)iPadi kirjoitti:Jumalaut* miten iso! Mä en tiiä kuinka iso tämä meidän talo on, mutta on tää varmaan aika iso jos täällä mahtuu elämään

Edit: Kanafileitä tässä juuri tehdään

-
-
mullakin on bileet sitten, kun olen yksinhatey kirjoitti:^Täälläkin on bileet, olen yksin ja syön puolukoita.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Rivarit on siinä mielessä tyhmiä, että kaikki huuto yms. kuuluu seinän taakse. Ite oon asunu tässä omakotitalossa yli kymmenen vuotta.tuomaril kirjoitti:Meilläkin oli ennen semmonen aika pieni reilun 100 neliön rivari, mutta sitten löytyi hyvä omakotitalo. 8)iPadi kirjoitti: Jumalaut* miten iso! Mä en tiiä kuinka iso tämä meidän talo on, mutta on tää varmaan aika iso jos täällä mahtuu elämään
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka