Mites iPadi on muka herkälle nenällesi hyppinyt? Hyvinhän iPadi täällä moderoii...Citruuna kirjoitti:Juu lastenkamari on tietenkin innoissaan, mutta mää en oikein tykkää jos tärkeilevät ja yli-innokkaat lapsoset alkaa hyppiä nenulletuomaril kirjoitti:Näin on. Nyt pysyy Homppu hyvin pöksyissään. 8)iDock kirjoitti:Huomasin just että iPadista on tullut moderaattori
Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ennakointia, lapsonen, ja paino sanalla jostuomaril kirjoitti:Mites iPadi on muka herkälle nenällesi hyppinyt? Hyvinhän iPadi täällä moderoii...Citruuna kirjoitti:Juu lastenkamari on tietenkin innoissaan, mutta mää en oikein tykkää jos tärkeilevät ja yli-innokkaat lapsoset alkaa hyppiä nenulletuomaril kirjoitti:Näin on. Nyt pysyy Homppu hyvin pöksyissään. 8)iDock kirjoitti:Huomasin just että iPadista on tullut moderaattori
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä. Toivotetaan kuitenkin hänelle mukavaa modelaisuutta ja tehkäämme hänen ensimmäisestä vuodesta helppo. Eli kevyt aloitus modelaisuuteen.iDock kirjoitti:Huomasin just että iPadista on tullut moderaattori
Itse nuokun, koska heräsin liian aikaisin. Ei ihmisiä ole tarkoitettu heräämään ennen kukon pieraisua. Tässä on kaikki hommat nyt vähän kesken tämän makaamisen takia.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Whuh? Mitä ihmettä nää nyt selität?M.P.T kirjoitti:Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Haiskahtaa kepulaiselta asennoitumiselta maailmaan...mercury kirjoitti:Whuh? Mitä ihmettä nää nyt selität?M.P.T kirjoitti:Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Miten niin ei olisi muka tullut? Asuuhan osa moderaattoreista ihan jossain muualla kuin lähellä etelä-suomea.M.P.T kirjoitti:Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Juu juu, mutta keskisestä tai etenkään täältä kaakosta ei modeksi voi päästä hompun aluepolitiikasta johtuen. Minä olen siitä hyvä esimerkki. Olisin erittäin pätevä, kätevä, sopiva, suoraan sanoen paras vaihtoehto modeksi, mutta eipä vaan ole valittu! Minua ei edes ole kutsuttu Turkuun emomoden luo haastatteluun, vaikka olenkin siitä hienovaraisesti vihjaillut.iPadi kirjoitti: Miten niin ei olisi muka tullut? Asuuhan osa moderaattoreista ihan jossain muualla kuin lähellä etelä-suomea.

-
mercury kirjoitti:Whuh? Mitä ihmettä nää nyt selität?M.P.T kirjoitti:Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä.
KunkkuJ kirjoitti:Juu juu, mutta keskisestä tai etenkään täältä kaakosta ei modeksi voi päästä hompun aluepolitiikasta johtuen. Minä olen siitä hyvä esimerkki. Olisin erittäin pätevä, kätevä, sopiva, suoraan sanoen paras vaihtoehto modeksi, mutta eipä vaan ole valittu! Minua ei edes ole kutsuttu Turkuun emomoden luo haastatteluun, vaikka olenkin siitä hienovaraisesti vihjaillut.iPadi kirjoitti: Miten niin ei olisi muka tullut? Asuuhan osa moderaattoreista ihan jossain muualla kuin lähellä etelä-suomea.
Minä en missään nimessä alkaisi mikskään modemiraattoriksi homppuun. Kuka hitsinpitsi jaksaa lukea näitä kaikkia viestejä ja lisäks vielä urputtaa niistä?

-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tuusulassa, tuossa etelän metropolissa asuu noin 30000 ihmisenkaltaista valmistetta.
Jyväskylässä, tuossa karujen vuonojen valtakunnassa sijaitsevassa pienessä kyläpahasessa, 250km pohjoiseen Tuusulasta, asuu 130000 ihmisenkaltaista valmistetta. Onko siis oikein, että Tuusulan kaltaista suurkaupunkia härskisti suositaan tällaisessa asiassa?
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kun vastuuta on jaettu jopa Turkuun, niin ei se voi olla asuinpaikasta mitenkään kiinni!M.P.T kirjoitti:Huomasin itsekkin, mutta kaupunkihan sen ratkaisee. Ei olisi tullut modea, jos asuisi vaikka torniossa, Sumiaisissa, Vaajakoskella tai Jämässsä. Toivotetaan kuitenkin hänelle mukavaa modelaisuutta ja tehkäämme hänen ensimmäisestä vuodesta helppo. Eli kevyt aloitus modelaisuuteen.iDock kirjoitti:Huomasin just että iPadista on tullut moderaattori

Tsemppiä juu iPadi:lle!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vähintään yksi mode on tiettävästi kotoisin alle 2000 asukkaan kunnan pienimmästä sivukylästä.Lihapipo kirjoitti:Onhan tämä totta. Olen jo pidemmän aikaa halveksunut tätä hompun kaupunkikeskeisyyttä, jossa näitä pienten paikkakuntien pyyteettömiä sankareita suorastaan mollataan ja päähän potkitaan päivittäin.
-
Viesti Kirjoittaja Carde »

Mutta periksi ei anneta
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Itse virittäydyn yötunnelmiin rauhoittavalla muzakilla.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Turva-alan turaperseet olivat asentaneet sen päin takapuoli.

-
-
Olette hieno ihminen. Missäs Hesessä olet?iPadi kirjoitti:Olen syömässä täällä Hesburgerissa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Hyvinkään Hesessä. Tai en ole enää, nyt oon shittarissa.tuomaril kirjoitti:Olette hieno ihminen. Missäs Hesessä olet?iPadi kirjoitti:Olen syömässä täällä Hesburgerissa.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Miten alas ihmiset voivat vajota, kun maksavat noista jänne-, nahka-, kaviojauhepihveistä ja eltaantuneessa rasvassa uivista tikkupotuista. hyi oksennus.tuomaril kirjoitti:Olette hieno ihminen. Missäs Hesessä olet?iPadi kirjoitti:Olen syömässä täällä Hesburgerissa.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Hmmm sinä osaat kyllä hyvin tehokkaasti epämarkkinoida... Tähän asti hampurilaisateria on ollut mun juhlahetki, mutta en taidakaan enää halutahatey kirjoitti:Miten alas ihmiset voivat vajota, kun maksavat noista jänne-, nahka-, kaviojauhepihveistä ja eltaantuneessa rasvassa uivista tikkupotuista. hyi oksennus.tuomaril kirjoitti:Olette hieno ihminen. Missäs Hesessä olet?iPadi kirjoitti:Olen syömässä täällä Hesburgerissa.

-

-
Olen kohta lähdössä Mäkkäriin.hatey kirjoitti:Kunhan nämä nuorisokerholaiset joskus menevät oikeisiin kesätöihin ja huomaavat että yksi tuommoinen jänne, kavio ja teurasjäte-ateria maksaa kesätyöläisen nettotuntipalkan, niin ymmärtänevät miten järjettömän kallista on moinen sonta. Tehdä miltei tunti töitä, että saa paperipussillisen eltaantunutta teurasjätettä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Näinpä. Komppaan!hatey kirjoitti:Kunhan nämä nuorisokerholaiset joskus menevät oikeisiin kesätöihin ja huomaavat että yksi tuommoinen jänne, kavio ja teurasjäte-ateria maksaa kesätyöläisen nettotuntipalkan, niin ymmärtänevät miten järjettömän kallista on moinen sonta. Tehdä miltei tunti töitä, että saa paperipussillisen eltaantunutta teurasjätettä.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Kesällä kun toivon mukaan pääsen kesätöihin, niin en käy Mäkkärissä kun haluan kerätä siihen Omppuun rahat kasaan.hatey kirjoitti:^Niinpä... Katsotaan muutaman vuoden päästä, kun itse omalla työlläsi ansaitset omat rahasi, niin tuhlaatko ne kaikki mäccärissä, vai käytätkö järkevästi.

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka