Joululahjat myöhästyy.
Viesti Kirjoittaja tosikko »

Viesti Kirjoittaja hatey »

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tyhjä risti on ylösnousemuksen symboli. Unohdettuna hautausmaalle se kertoo siitä, että omaiset ovat joko kuolleet tai eivät välitä edesmenneestä. Kuitenkaan kuolemalla ei ole viimeistä sanaa sanottavanaan. Tästä kertoo ylösnousemus. Risti on toivon symboli vaikka se tässä kuvassa onkin unohdettu.hatey kirjoitti:[img]unohdettu_risti_hautausmaalla[/img]
Ihminen kuolee toisen kerran, kun hänet unohdetaan
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »

Viesti Kirjoittaja Carde »

Viesti Kirjoittaja MVi »

Viesti Kirjoittaja darthmother »
Musiikillista ilotulitettaCarde kirjoitti:Kiitokset kunkulle avusta ensimmäisen digijärkkärin hommaamisessa. Olen syvästi kiitollinen vanhukselle. Nyt nautin tuloksesta Ison IrishCoffeen kera ja olen onnellinen.
[img]Nuotteja%20lentää[/img]
Taidan olla jos senverran sumpeissa etten saa näkyvin tuota kuvaa
HAA! Osasin sittenkin!
Viesti Kirjoittaja MVi »
Hehe, hienoa!darthmother kirjoitti:Musiikillista ilotulitettaCarde kirjoitti:Kiitokset kunkulle avusta ensimmäisen digijärkkärin hommaamisessa. Olen syvästi kiitollinen vanhukselle. Nyt nautin tuloksesta Ison IrishCoffeen kera ja olen onnellinen.
[img]Nuotteja%20lentää[/img]
Taidan olla jos senverran sumpeissa etten saa näkyvin tuota kuvaa
HAA! Osasin sittenkin!
Viesti Kirjoittaja Anghorn »

Viesti Kirjoittaja JHA »

Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »

Viesti Kirjoittaja atomi »
Se on kumma että kaikkea muuta tässä maassa ollaan oikein kuorossa aina rajoittamassa ja kieltämässä, mutta viina on aivan vapaassa myynnissä. Ja kuinka paljon siitä tulee vuosittain kuolemia, itse viinan, tai sen aiheuttamien väkivallantekojen kautta. Saatikaan kuinka paljon inhimillistä kärsimystä viina aiheuttaa? Minusta nähden koko aineen voisi kieltää ja määrätä jättisanktiot käytöstä sekä hallussapidosta. Viinas on oikeesti aika p---stä. Ja jos joku väittää että se olisi muka hyvää, niin valehtelee enemmän, kuin meidän säälittävä pelle, joka on pääministerinä.atomi kirjoitti:Voi ei, kyllä vähän rupesi säälittämäänKun ei ihminen pysty hillitsemään itseään, niin sitä joutuu alkoholin vaikutuksena vaikka mihin tilanteeseen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Samaa mieltä paitsi pääministeriä en kritisoisi noin voimakkaasti vaikka onkin minulle "väärän" puolueen jäsen. Nyt pelottaa kuka kukkahattutäti sinne tilalle laitetaankaan?hatey kirjoitti:Se on kumma että kaikkea muuta tässä maassa ollaan oikein kuorossa aina rajoittamassa ja kieltämässä, mutta viina on aivan vapaassa myynnissä. Ja kuinka paljon siitä tulee vuosittain kuolemia, itse viinan, tai sen aiheuttamien väkivallantekojen kautta. Saatikaan kuinka paljon inhimillistä kärsimystä viina aiheuttaa? Minusta nähden koko aineen voisi kieltää ja määrätä jättisanktiot käytöstä sekä hallussapidosta. Viinas on oikeesti aika p---stä. Ja jos joku väittää että se olisi muka hyvää, niin valehtelee enemmän, kuin meidän säälittävä pelle, joka on pääministerinä.atomi kirjoitti:Voi ei, kyllä vähän rupesi säälittämäänKun ei ihminen pysty hillitsemään itseään, niin sitä joutuu alkoholin vaikutuksena vaikka mihin tilanteeseen.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kyllä sitä ollaan nyt niin tarkkoja, niin tarkkoja... Ettei vaan se katkeruus vaalissa häviämisestä pyrkisi pintaan tällä tavalla? 8)Macco kirjoitti:Siirsin nuo teitin kuvat tänne, kun ei noissa oikein uutisarvoa ole.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kaksi ehti (luultavasti jonkin ohjelmistovirheen seurauksena) edelle ja 23 000 ja rapiat (mm. yksi Kunkku) jäi taakse, että eipä tässä kovin katkera jaksa olla.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä sitä ollaan nyt niin tarkkoja, niin tarkkoja... Ettei vaan se katkeruus vaalissa häviämisestä pyrkisi pintaan tällä tavalla? 8)Macco kirjoitti:Siirsin nuo teitin kuvat tänne, kun ei noissa oikein uutisarvoa ole.
Että sinäkin jaksat aina vaan vääristellä totuutta! Siitä ohjelmistovirheestä en tiedä, mutta järjestelmän käyttäjät ainakin estivät lähes varman voittajan äänestämisen. Äänestysprosenttikin jäi alhaiseksi luultavasti siksi, etteivät kansan syvät rivit, siis minun kannattajani, äänestäneet lainkaan, kun minua ei ollut mahdollista äänestää. 8)Macco kirjoitti:Kaksi ehti (luultavasti jonkin ohjelmistovirheen seurauksena) edelle ja 23 000 ja rapiat (mm. yksi Kunkku) jäi taakse, että eipä tässä kovin katkera jaksa olla.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Nyt äkkiä, ennen kuin Tikru palaa uuniin niin laita sinne vaikka karjalanpaisti muhimaan.hatey kirjoitti:
[img]Uuni_vapaana[/img]
Ei pysty, Tikrun poikanen on siellä....Mikael K. kirjoitti:Nyt äkkiä, ennen kuin Tikru palaa uuniin niin laita sinne vaikka karjalanpaisti muhimaan.hatey kirjoitti: