Taitaa olla turha odottaa vastausta, ainakaan tänään, kun magneetin käyttelijä näyttää hävinneen paikallaolijoiden listalta.
Ja minäkin tässä ihan taas pehmoisia puhun
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Myydäänhän noita neodyymimagneetteja alan kaupoissa, esim clasulla, ja saa niitä vaikkapa purkamalla vanhan kovalevyn osiin. Niiden kanssa saa vaan olla varovainen, ovat aika järeitä kapineita.amanita kirjoitti:Just googletin ton. Se on surpermagneetti. Mistähän Töyhtiäispipo semmosen on saanut?
amanita kirjoitti:Haloo! Salmister. Viivaa koetellaan, sitä veteen piirrettyä!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ite painoit ittiäsSalmister kirjoitti:edit. Jotenkin säälittää se ihmispoloinen, joka painoi punaista huutomerkkiä
Jäin kiinnni. Halusin vain huomiota, kun vaimokin on nukkumassa.mikastus kirjoitti:Ite painoit ittiäsSalmister kirjoitti:edit. Jotenkin säälittää se ihmispoloinen, joka painoi punaista huutomerkkiätai jotain
.
ps. Maccon uudessa teemassa on turhan helppo painaa pikku huutomerkkiä. En kai se vaan ollut mä?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei kukaan painanut mitään, olen vain viivasta tarkka.Salmister kirjoitti:Jäin kiinnni. Halusin vain huomiota, kun vaimokin on nukkumassa.mikastus kirjoitti:Ite painoit ittiäsSalmister kirjoitti:edit. Jotenkin säälittää se ihmispoloinen, joka painoi punaista huutomerkkiätai jotain
.
ps. Maccon uudessa teemassa on turhan helppo painaa pikku huutomerkkiä. En kai se vaan ollut mä?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Meinasin, että jos ihan piruuttaan tilaisi tuommoisen parin kilon painoisen järkäleen mallia N42, niin sitä voisi tehdä pikku jäynän naapurille, ja laser-kaivertaa siihen tekstin "TAKSI", ja tökätä sen kiinni auton kattoon. Siinähän yrittää saada sitä irti ilman, että katto lähtee mukana.kallekilponen kirjoitti:Myydäänhän noita neodyymimagneetteja alan kaupoissa, esim clasulla, ja saa niitä vaikkapa purkamalla vanhan kovalevyn osiin. Niiden kanssa saa vaan olla varovainen, ovat aika järeitä kapineita.amanita kirjoitti:Just googletin ton. Se on surpermagneetti. Mistähän Töyhtiäispipo semmosen on saanut?
No, tietysti lyhyen kaavan ajattelumalleilla ei mitenkään. Mutta kun kyseessä olen minä, niin tämähän on täysin loogista. Ruuvailin MacBookista ylimääräiset ruuvit mäjelle, ja kun pari niistä tipahti karvamatolle, kampesin magneettiklimpin irti peltilokerikon kyljestä, ja käskin sen etsiä ruuvit matosta. Ruuvit löytyivät, ja niin myös löytyi tuo kultaa arvokkaampi Gifu-pastilli, jonka olin hävittänyt kyseiseen mattoon pari viikkoa takaperin. Ihan turha siis tulla kenenkään minulle selittämään, ettei karkkia voi löytää karvamatosta magneetin avulla, kun olen sen todistanut omin silmin.sinitiainen kirjoitti:Mitähän semmoinen magneetti voi havainnoida Sisussa olevan ? Jos ei hammasraudat ole takertuneet karkkiin. Olihan se kai Sisu, vai tulkitsinko väärin kyyhkyjen kieltä ?
Taitaa olla turha odottaa vastausta, ainakaan tänään, kun magneetin käyttelijä näyttää hävinneen paikallaolijoiden listalta.
Ja minäkin tässä ihan taas pehmoisia puhun
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ja tämän päivän saldo Offi hommissa: Puu repi renkaan kyljestä halki.hatey kirjoitti: Cherokeen jousipakan remppa metsässä (kuvia)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Carde »