Kaikkea sitä kuulee!kuriton kirjoitti:ja Tulppukin sitten pakeni paikalta ja jätti mut sitten selittelee itekseen tänne höpöjämme

Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kuulevatko herkät korvani tässä hennon ironisen vivahteen?Jone-51K kirjoitti:Totta.. aihe kun aihe niin sitä seuraa kiihkeä ja erittäin asiapitoinen dialogi..Anniel kirjoitti:Näille kahdelle vois perustaa jo oman foorumin![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kun tulee soitto koneen saapumisesta, niin työpäivä voi jäädä lyhyeksiNiksa kirjoitti:Saa nähdä millanen päivä itsellä. Toivotaan, että tänään tulisi GNT:ltä paketti jossa on minun MacBookkiErño kirjoitti:Mulla kai on töissä tosi tylsääJouna- kirjoitti:Hehkutan sitä kuin ei tuu ainakaan tylsä päivä ku pitää töihi lähtee
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tuota loppua en täysin ymmärtänyt. Multa tulee lauantaisin sotilassaappaallinen, keskiviikkoisin yleensä vähemmän.Macchiavelle kirjoitti:Miten se erään firman slogani menikään ..lauantai ilta voi tuoda vähän enemmän..
Nyt tuli vähän enemmän paitsi keskiviikkona..8)
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Repen postaus oli nääs (sananmukaisesti) niin tyhjentävä.. 8)Erño kirjoitti:Kylläpä olikin tippunut alas tää topic![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Jone-51K kirjoitti:Nyt pitää hieman hehkua! Tämä aamu alkoikin hieman paremmin. Ovikello soi ja sisään sielä tupsahti hahmo ja pamautti käteen kultalevyn! Ihan piti istua alas aamukahvi kourassa ja muistella kaikkea sitä mitä on vuosien varrella tullut tehtyä että moinen tunnustus on myönnetty. Mulle tuli tosi hyvä mieli! Ei voi kun kiittää kaikkia tähän osallisia ja muitakin vuosien varrelta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Herranen aika, melkeest aikakausi!!! Tuhannesti onnea, voi hitsi onpa hieno juttu!! Toivottavasti sulla on skumppaa juhlan kunniaksi....mulla olis! Otanpa illemmalla mainittua ainetta kultalevyllesii!!Jone-51K kirjoitti:Nyt pitää hieman hehkua! Tämä aamu alkoikin hieman paremmin. Ovikello soi ja sisään sielä tupsahti hahmo ja pamautti käteen kultalevyn! Ihan piti istua alas aamukahvi kourassa ja muistella kaikkea sitä mitä on vuosien varrella tullut tehtyä että moinen tunnustus on myönnetty. Mulle tuli tosi hyvä mieli! Ei voi kun kiittää kaikkia tähän osallisia ja muitakin vuosien varrelta.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
http://www.emi.fi/jukebox/kategoriat/1Jamac kirjoitti:Kunnioittaa ja kumartaa! Tässähän oikein tulee uteliaaksi jotta kummoisesta musasta mahtaa olla kyseJone-51K kirjoitti:Kiittää ja kumartaa nöyrästi.Tämä päivä jää mieleen varmasti!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »