Se on ku kävelis isos bordellis... 8) 8) 8)MacMees kirjoitti:Jos saat Helsingissä överit kauniista naisista niin ei kannata ikinä tulla näihin ex-itäblokin maihin. 8)
Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt ?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Ei oo enää nykyään. 15 vuotta sit varmaan ollutkin.Kamu kirjoitti:Se on ku kävelis isos bordellis... 8) 8) 8)MacMees kirjoitti:Jos saat Helsingissä överit kauniista naisista niin ei kannata ikinä tulla näihin ex-itäblokin maihin. 8)
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
En ole aina paikalla vastaamassa reaaliajassa, vaikka saankin sähöpostilla vastaustiedon, chat on varmaan parempi siihen ja siitä intiimimpiä kontaktimuotoja ovat varmaankin sitten jo vakavampia positiivisessa mielessä aivan yhdyntään asti. Olenhan minä eksyksissä varmaan aika usein, mutta onneksi on niitä oikeita vaikeuksia vastaan aivan oikeitakin ystäviä. Kyllä tunnen nettiystävätkin oikeiksi ystäviksi, mutta hieman eritavalla.sinitiainen kirjoitti:Odota Salamijakk vielä vähän aikaa niin ettet antaisi pinnan kovin pullossa vajua, kun kirjoitan vielä vähän lisää. Tultiin juuri saunasta, siksi tämä viivästys
Käytän nyt tilaisuutta kun taidetaan olla ensimmäistä kertaa suoraan puheissa. Ja toivon, ettet pahotu kun tällaisia kirjoitan. Mutta on sinusta huoli kun kirjoituksistasi saa kuvan, että olet välillä ihan eksyksissä. Ehkäpä sinulla on omasta takaa joku joka antaa apua silloin kun tarvitset, mutta jos ei olisi, olen ajatellut, että varmaan näistä foorumilaisista voisit ketä tahansa lähestyä, jos siltä tuntuu. Vaikka yv:llä. Jos ei ensimmäinen voi auttaa, koetat seuraavaa. Kukaan ei varmaan huonoa tykkää. Ennenkuin kesällä palasit pitemmän tauon jälkeen tänne, moni täällä kyseli missä mahdat olla ja kantoi huolta.
Täällä on ihmisiä, jotka ovat sinulle paljon tutumpia kuin minä ja puutuin ehkä ihan suotta ja sellaiseen asiaan, johon ei olisi ollut tarvetta taikka pitänyt. Siinä tapauksessa anna anteeksi. Kirjoitit tuossa edellä minusta niin kauniisti, ettei varmaan koskaan kukaan, ainakaan yhdessä lauseessa. Kiitos siitä.Äläkä tästä suutu.
Korviani jo kuumottaa siihen tapaan kuin aina silloin kun pelkään puhuneeni liikaa.
En loukkaannu mistään myönteisestä, enkä etenkään sydämellisistä viesteistä täällä. Joskus pistän aivan ranttaliksi, en siksi että en arvostaisi nettikeskustelijaa, vaan siksi että asioista ei tehtäisi härkäsiä, sillä synkkyyden pelossa alitan riman.
Meitä on täällä niin erilaisia tyyppejä, että kenenkään sieluntilaa ei voi koskaan tietää varmasti nettikeskustelussa. Vakavastakin asiasta voi tietysti keskustella vakavasti, jos asian laita sitä vaatii.
Sinulla on avoin ulosanti kirjoituksissasi ja luulen ymmärtäväni sinua sinun hyväntahtoisissa kirjoituksissasi, eikä se kirjoituksen pituus mitään haittaa sehän on vain rikkaus ystäväiseni

Mutta nyt Uutisvuotoa katsomaan
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
En itseäni ainakaan tarkottanut avuksi tarjota. Nyt tunnen ihan noloksi itseni.
Olen tosiaan nyt ihan hämilläni. Tarkotus oli hyvä, mutta varmaan jotenkin sanoissa sotkeennuin. Ja pistin lusikkani soppaan joka ei minulle kuulu.
Ihan oikeasti on ollut huoli kun ajatuskulkusi ovat välillä niin erikoisia. Ehkä ne ovat undergroundia niinkuin Paapa tuossa alla kirjoittaa. Vai olisiko alkoholilla osuutta asiaan ? Ja kun tarkemmin ajattelen niin vaikeahan kenenkään varmaan täältä suunnalta olisi apua antaa, jos sellaista ylipäätään tarvitsisit.
Se korvien kuumotus tuossa viestin lopussa johtui siitä, että arvelin, ja varmaan ihan oikein, sotkeutuvani asiaan joka ei tosiaan minulle kuulu. Vielä siitä pyydän anteeksi.
Editoitu lausejärjestyksiä lähinnä
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Juu, oletpa aina laittanutkin. Ja se on ihan hyvä. Vaikka olen aika usein tippunut kärryiltäKIN.Salamijakk kirjoitti: Joskus pistän aivan ranttaliksi, en siksi että en arvostaisi nettikeskustelijaa, vaan siksi että asioista ei tehtäisi härkäsiä, sillä synkkyyden pelossa alitan riman.
Meitä on täällä niin erilaisia tyyppejä, että kenenkään sieluntilaa ei voi koskaan tietää varmasti nettikeskustelussa. Vakavastakin asiasta voi tietysti keskustella vakavasti, jos asian laita sitä vaatii.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kuitenkaan et tuskin koskaan ole ketään ainakaan tarkoituksella loukannut. Jotain anargiaa ja Undergroundiahan noissa jutuissasi on. Hyvän itsetunnon omaava ihminen luultavasti käyttäytyy juuri noin. Pitäisikö vielä horoskooppimerkkikin veikata?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
Menen nyt nukkumaan, etten enempää tyhmyyksiä tänään enää tee.
-
Sinä taidat olla itseasiassa samanlainen anarkisti kuin Salamijakkikin ( tämä on vaan tämmönen minun sanonta ja tulkinta). Tarvitseeko siitä aina säikähtää, jos on vaan tavallinen tai vähän erilainenkin ihminen? Sinulla taitaa vaan tuo itsekritiikki olla jotenkin ylikorostunut. Eikös sitä täällä saa olla ihan millainen ihminen haluaa, ottaa joskus jopa toisen roolinkin, kun kukaan ei osaa tietää, kuka se ihminen oikeasti onkaan. Tein jonkun ihmistestin ja petyin suunnattomasti, kun huomasin olevani tosi huono ihminen. Kun kuvittelin olevani viisas ja inhimillinen ja suvaitsevainen. Ja olinkin -12 pistettä sen normaalin alle! Kun olemme täällä kuitenkin jotain Ingognito (vaimikäseoli?) onkohan sillä niin paljon väliä? Minua ei kauheasti kiinnosta kuka minusta mitäkin ajattelee, koska jos joku on vittumainen, vedän sitä vaan turpiin tai en puhu sille tai annan anteeksi kaikki. ihmiset voivat olla omina itsenään, eikä kannata välittää kaikista puheista ainakaan. Poliittiset, uskonnolliset, maailmankatsomukselliset yms. mielipiteet voi aina näissä laittaa omiin pilttuisiinsa. No, älä sinä nyt ainakaan suutu, kuten sulla tuntuu olevan tapana, tai sulkeutua pois. Ole vaan oma itsesi, kaikki täällä ovat, ne huonotkin ihmiset, kuten minä!sinitiainen kirjoitti:Pistin jo välillä netin kokonaan kiinni kun tunsin että olen sotkenut pahemman kerran asioita. Nyt kun luen tuota Salamijakkin viestiä kuitenkin vielä uudelleen rauhemmassa, huomaan että suotta varmaan noin säikähdin. Tuo ensimmäinen lause vain sai jotenkin lukituksiin. Kun en suinkaan Salamijakkin seuraan tarkottanut missään mielessä hakeutua, minkä kuvan tulkitsen jotenkin Salamijakkin tekstistä välittyvän. Ja taas alkaa tässä kirjoittaessa nolostuksesta sekä korvia että poskia hehkuttaa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Eli kaikki ihan normaalisti ja hyvin?Carde kirjoitti:Juopottelen. Kuunnellen samalla sulosointuja kun akka nalkuttaa. Eli vietän siis normaalia suomalaista lauantai iltaa...
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ehdottomasti kylläPaapa kirjoitti:Eli kaikki ihan normaalisti ja hyvin?Carde kirjoitti:Juopottelen. Kuunnellen samalla sulosointuja kun akka nalkuttaa. Eli vietän siis normaalia suomalaista lauantai iltaa...
-
Mitä puhutkaan ? Et sinä voi huono ihminen ikänänsä olla. Aina kiirehdit minuakin lohduttamaan kun tyhmäilen tai saan vähän nenälleni ja sitä sureksin. Ja minussa istuu tiukassa se vika, että tulkitsen omalla tavallani, ja yleensä väärin, toisten puheita ja aiheuttelen sillä pahaa mieltä. On tullut niin monta kertaa varsinkin täällä todetuksi. Oikeassa elämässä ei niinkään.Paapa kirjoitti:Sinä taidat olla itseasiassa samanlainen anarkisti kuin Salamijakkikin ( tämä on vaan tämmönen minun sanonta ja tulkinta). Tarvitseeko siitä aina säikähtää, jos on vaan tavallinen tai vähän erilainenkin ihminen? Sinulla taitaa vaan tuo itsekritiikki olla jotenkin ylikorostunut. Eikös sitä täällä saa olla ihan millainen ihminen haluaa, ottaa joskus jopa toisen roolinkin, kun kukaan ei osaa tietää, kuka se ihminen oikeasti onkaan. Tein jonkun ihmistestin ja petyin suunnattomasti, kun huomasin olevani tosi huono ihminen. Kun kuvittelin olevani viisas ja inhimillinen ja suvaitsevainen. Ja olinkin -12 pistettä sen normaalin alle! Kun olemme täällä kuitenkin jotain Ingognito (vaimikäseoli?) onkohan sillä niin paljon väliä? Minua ei kauheasti kiinnosta kuka minusta mitäkin ajattelee, koska jos joku on vittumainen, vedän sitä vaan turpiin tai en puhu sille tai annan anteeksi kaikki. ihmiset voivat olla omina itsenään, eikä kannata välittää kaikista puheista ainakaan. Poliittiset, uskonnolliset, maailmankatsomukselliset yms. mielipiteet voi aina näissä laittaa omiin pilttuisiinsa. No, älä sinä nyt ainakaan suutu, kuten sulla tuntuu olevan tapana, tai sulkeutua pois. Ole vaan oma itsesi, kaikki täällä ovat, ne huonotkin ihmiset, kuten minä!sinitiainen kirjoitti:Pistin jo välillä netin kokonaan kiinni kun tunsin että olen sotkenut pahemman kerran asioita. Nyt kun luen tuota Salamijakkin viestiä kuitenkin vielä uudelleen rauhemmassa, huomaan että suotta varmaan noin säikähdin. Tuo ensimmäinen lause vain sai jotenkin lukituksiin. Kun en suinkaan Salamijakkin seuraan tarkottanut missään mielessä hakeutua, minkä kuvan tulkitsen jotenkin Salamijakkin tekstistä välittyvän. Ja taas alkaa tässä kirjoittaessa nolostuksesta sekä korvia että poskia hehkuttaa.
Sillä tekemälläsi testillä saat heittää vesilintua. Olet tosi kultainen.
Enkä ole nyt suutuksissa kuin itselleni. Kun olen ollut oikein tyhmiäinen viestittäessäni Salamijakkille väärin sanoin ja väärästä aiheesta. Ärrinmurrin minua.
Hyvää yötä ja kauniita unia tämänkin ketjun kautta. Laitoin toivotuksen tuonne Hyvää yötä-ketjuun myös jo vähän aiemmin.
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Hyvää yötä tai jos nukut ja heräät aamulla niin hyvää huomentasinitiainen kirjoitti:Mitä puhutkaan ? Et sinä voi huono ihminen ikänänsä olla. Aina kiirehdit minuakin lohduttamaan kun tyhmäilen tai saan vähän nenälleni ja sitä sureksin. Ja minussa istuu tiukassa se vika, että tulkitsen omalla tavallani, ja yleensä väärin, toisten puheita ja aiheuttelen sillä pahaa mieltä. On tullut niin monta kertaa varsinkin täällä todetuksi. Oikeassa elämässä ei niinkään.Paapa kirjoitti:Sinä taidat olla itseasiassa samanlainen anarkisti kuin Salamijakkikin ( tämä on vaan tämmönen minun sanonta ja tulkinta). Tarvitseeko siitä aina säikähtää, jos on vaan tavallinen tai vähän erilainenkin ihminen? Sinulla taitaa vaan tuo itsekritiikki olla jotenkin ylikorostunut. Eikös sitä täällä saa olla ihan millainen ihminen haluaa, ottaa joskus jopa toisen roolinkin, kun kukaan ei osaa tietää, kuka se ihminen oikeasti onkaan. Tein jonkun ihmistestin ja petyin suunnattomasti, kun huomasin olevani tosi huono ihminen. Kun kuvittelin olevani viisas ja inhimillinen ja suvaitsevainen. Ja olinkin -12 pistettä sen normaalin alle! Kun olemme täällä kuitenkin jotain Ingognito (vaimikäseoli?) onkohan sillä niin paljon väliä? Minua ei kauheasti kiinnosta kuka minusta mitäkin ajattelee, koska jos joku on vittumainen, vedän sitä vaan turpiin tai en puhu sille tai annan anteeksi kaikki. ihmiset voivat olla omina itsenään, eikä kannata välittää kaikista puheista ainakaan. Poliittiset, uskonnolliset, maailmankatsomukselliset yms. mielipiteet voi aina näissä laittaa omiin pilttuisiinsa. No, älä sinä nyt ainakaan suutu, kuten sulla tuntuu olevan tapana, tai sulkeutua pois. Ole vaan oma itsesi, kaikki täällä ovat, ne huonotkin ihmiset, kuten minä!sinitiainen kirjoitti:Pistin jo välillä netin kokonaan kiinni kun tunsin että olen sotkenut pahemman kerran asioita. Nyt kun luen tuota Salamijakkin viestiä kuitenkin vielä uudelleen rauhemmassa, huomaan että suotta varmaan noin säikähdin. Tuo ensimmäinen lause vain sai jotenkin lukituksiin. Kun en suinkaan Salamijakkin seuraan tarkottanut missään mielessä hakeutua, minkä kuvan tulkitsen jotenkin Salamijakkin tekstistä välittyvän. Ja taas alkaa tässä kirjoittaessa nolostuksesta sekä korvia että poskia hehkuttaa.
Sillä tekemälläsi testillä saat heittää vesilintua. Olet tosi kultainen.
Enkä ole nyt suutuksissa kuin itselleni. Kun olen ollut oikein tyhmiäinen viestittäessäni Salamijakkille väärin sanoin ja väärästä aiheesta. Ärrinmurrin minua.
Hyvää yötä ja kauniita unia tämänkin ketjun kautta. Laitoin toivotuksen tuonne Hyvää yötä-ketjuun myös jo vähän aiemmin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei ollut tarkoitus kohdistaa petikaveruutta sinuun, vaikka en sano että se olisi ollut vastenmielistä tai inhottavaa noin hyväsydämisen naisen kanssa (toisaalta mistä voin tietää oletko edes täysi-ikäinen ja olisinkin tällöin syyllistynyt pedofiliaan). Kuten huomaat, jos kaikkia kirjoituksia alkaa pohtimaan liian mielikuvituksellisesti ei uskaltaisi sanoa mitään. Tai sitten alkaa miettimään jokaista sanaa ja lausetta kuin juristi, eikähän se juristin piiruntarkka artikulointi sovi oikein tällaiselle off-topic ketjulle, missä kuitenkin yritetään olla sanan- ja ajatuksenvapauden puitteissa. En todellakaan halunnut loukata sinua parahin nettiystäväni sinitiainen.
Kukaan ei ole täydellinen ja kaikilla on oma historiansa. Olet symppis tyyppi sinitiainen
- Salamijakk
-
Heräsin nyt vasta hetki sitten. Siksi tulee näin tuntien viiveellä tämä. Päivännäöllä näkee asiat, ja tekstitkin eri silmin. Nyt minua puolestaan nolostuttaa oma reaktioni. Etkä ole loukannut, vallankaan kun nyt luen tuon yöllisen viestisi. Kavereita ollaan
Symppis olet sinäkin ja kaikkea hyvää elämääsi toivotan. Ja nyt ihan ensimmäiseksi hyvää huomenta ja kaunista aamua
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
..ja juon kaffetta katellen akkunasta pihalle, on upee keli taas! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Eikös ole hämmästyttävää miten samanlaisia sanat "tulkki" ja "tulputti" ovat?!kuriton kirjoitti:Tarvitsen tulkin palveluita!

-
Viesti Kirjoittaja Lillan »

iMac 20" 2 GHz Intel Core Duo
iPod Hipelö 16GB
-
Ja tunkki!Teppo Tulppu kirjoitti:Eikös ole hämmästyttävää miten samanlaisia sanat "tulkki" ja "tulputti" ovat?!kuriton kirjoitti:Tarvitsen tulkin palveluita!
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Miten vakavia neuvotteluja siellä käyt asian suhteen?Aperture kirjoitti: Harkitsen myös vakavasti jonkun filmin katsomista.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
To-del-la vakavia. Elämän kulmakivistähän on kysymys.kuriton kirjoitti:Miten vakavia neuvotteluja siellä käyt asian suhteen?Aperture kirjoitti: Harkitsen myös vakavasti jonkun filmin katsomista.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Har har.kuriton kirjoitti:Ja tunkki!Teppo Tulppu kirjoitti:Eikös ole hämmästyttävää miten samanlaisia sanat "tulkki" ja "tulputti" ovat?!kuriton kirjoitti:Tarvitsen tulkin palveluita!

-
Ossaatko yhtään sanoa, mihin aikaan suunnitelmissa on filmin katselu aloittaa, jos neuvotteluissa päästään sopimukseen?Aperture kirjoitti:To-del-la vakavia. Elämän kulmakivistähän on kysymys.kuriton kirjoitti:Miten vakavia neuvotteluja siellä käyt asian suhteen?Aperture kirjoitti: Harkitsen myös vakavasti jonkun filmin katsomista.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Meiti tässä juo kaffetta, ja nukkumaan pitäs kohta mennä!

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Komppaan tätä vaikka eri bileissä oltiinkinLillan kirjoitti:Kärsin hienoista krapulaaVaan olipa hauska ilta...

-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka