Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Kain »
No...Kain kirjoitti:Oletko nyt ihan varma, että aiot viihtyä siellä niin pitkään?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Elämäsi tuntuu olevan varsin säälittävässä jamassa. Enpä sinuna viitsisi paljon naamaani julkisilla paikoilla näyttää.hatey kirjoitti:Autostani tuli tänään wanha, se katsastettiin I kerran, se on kolmivuotias...wanha.... hävettää.vuonna 2005 ajanut viimeeksi noin wanhalla autolla.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minäkin ostin tänään töissä automaatista karkkiaskin, vaikka en normaalisti syö karkkia. Yök! Tein sen varmaankin sen vuoksi, että piti saada aikaa kulumaan.arttula kirjoitti:Söin paljon karkkia. En yleensä koskaan syö karkkia. En edes tykkää karkista. Nyt on huono olo. Yöks...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Alat kuulostaa Hätziiltä!arttula kirjoitti:Söin paljon karkkia. En yleensä koskaan syö karkkia. En edes tykkää karkista. Nyt on huono olo. Yöks...
Viesti Kirjoittaja Macco »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=881824#p881824amanita kirjoitti:Alat kuulostaa Hätziiltä!arttula kirjoitti:Söin paljon karkkia. En yleensä koskaan syö karkkia. En edes tykkää karkista. Nyt on huono olo. Yöks...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mitä tuo nyt tarkoitti?amanita kirjoitti:Alat kuulostaa Hätziiltä!arttula kirjoitti:Söin paljon karkkia. En yleensä koskaan syö karkkia. En edes tykkää karkista. Nyt on huono olo. Yöks...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kysy toiselta firmalta sitten tai ilmoittaudu sillä siisti ohjelmaan. Näemme samalla millainen on homppulaisen asunto. Minä ainakin uteliaana katsoisin sen jakson. Tietenkin se oma murunen asumaan samaan asuntoon voisi auttaa asiaan.hatey kirjoitti:Asuntoni kaipaisi siivoamista, mutta en minä osaa.![]()
Kerran kysyin siivousfirmalta tarjousta, mutta eivät suostuneet siivoamaan täällä. Sanoivat, että asunnon pitää olla siinä kunnossa, että sen voi siivota.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meetwurstipaketti tukkii ikävästi pölyimurin.hatey kirjoitti:Kerran kysyin siivousfirmalta tarjousta, mutta eivät suostuneet siivoamaan täällä. Sanoivat, että asunnon pitää olla siinä kunnossa, että sen voi siivota.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä voin tulla siivoamaan lähes ilmaiseksi, jos saan pitää löytämäni tavarat ym.hatey kirjoitti:Asuntoni kaipaisi siivoamista, mutta en minä osaa.![]()
Kerran kysyin siivousfirmalta tarjousta, mutta eivät suostuneet siivoamaan täällä. Sanoivat, että asunnon pitää olla siinä kunnossa, että sen voi siivota.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eikö se appelsiini tullut sen paikalle?Lare kirjoitti:Meetwurstipaketti tukkii ikävästi pölyimurin.hatey kirjoitti:Kerran kysyin siivousfirmalta tarjousta, mutta eivät suostuneet siivoamaan täällä. Sanoivat, että asunnon pitää olla siinä kunnossa, että sen voi siivota.
Viesti Kirjoittaja Hieno »