Kuivaa ruisleipää ja vettä naamarin. Kyllä näillä eväillä parjää!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei toki mitään ongelmaa ollut. Maku oli oikein maistuva. Täytyy kokeilla pystynkö toistamaan toimenpiteen. Oli oikein miellyttävä tuttavuus nuo "Reksa-purut".Mikael K. kirjoitti:Tauvolla on näemmä ongelmia kahvin keittämisen ja nauttimisen suhteen.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Noihin talkoisiin olen aina valmis kuin partiopoika. Mut odotellaanko hetki, jos se Soini järjestäisi meille kalustoa ja apuvoimia.hatey kirjoitti:^Itärajalle voisi rakentaa muurin. Milloin alkaa talkoot? Tuonko betonkimyllyn mukanani?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Täällä päin on tapana, että talkoiden järjestäjä tarjoaa sapuskat ja juomat talkooväelle. Ja kun minä asun tässä lähinnä työkohdetta, niin minä tarjoan juomat. Mitä sitä ei tekisi noin hyvän asian puolesta!darthmother kirjoitti:Täytyiskö käydä vuokraamassa pari Caterpillaria ja muutama pullo olutta siirtoviikonloppua varten?
Vaalitulosko sen sinne sai juuttumaan? Vai ihan joku muu?Mikael K. kirjoitti: Minulla kahvin juontia jarruttaa pala kurkussa.
Näin se on nähtävä. Nyt on kai sitten pakko kannattaa Natoa ja edistää kaikkia liberaaleja suuntauksia, maahanmuuttoa, kulttuuria, eurooppalaisuutta ja koulujen ruotsinopetusta.KunkkuJ kirjoitti:Vaalitulosko sen sinne sai juuttumaan? Vai ihan joku muu?Mikael K. kirjoitti: Minulla kahvin juontia jarruttaa pala kurkussa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Wau!amanita kirjoitti: ... pulinat pois. Hörps.
En tiä, itte aattelin lopettaa, ainakin tältä päivältä, kai.ManiMicci kirjoitti:Wau!amanita kirjoitti: ... pulinat pois. Hörps.![]()
Joko ne ehtivät säätämään lain, joka kieltää Kim Il Soinin arvostelun?
Ryyst?