Ei onneksi. Mutta kiitos ideasta... köhköhKunkkuJ kirjoitti:Pössytarpeet lopussa?

Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei onneksi. Mutta kiitos ideasta... köhköhKunkkuJ kirjoitti:Pössytarpeet lopussa?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Itekkin tuli juuri ostettua niitä…vinouma kirjoitti:Ei onneksi. Mutta kiitos ideasta... köhköhKunkkuJ kirjoitti:Pössytarpeet lopussa?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Itse yritin käännyttää luokkakaveria ettei ostaisi MacBookkia mutta aikoo kuulema mennä ostamaantuomaril kirjoitti:Ostaisipa isikin tuon laitteen. Kyllä uusi parin tonnin 3D-telkkari piti ostaa mutta ei sitten ikinä iPadia, saatika uutta tietokonetta osta!jomppeli kirjoitti:Näplään uutta iPadia joka tuli tänään.![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi ihmeessä?Hieno kirjoitti:Itse yritin käännyttää luokkakaveria ettei ostaisi MacBookkia mutta aikoo kuulema mennä ostamaantuomaril kirjoitti:Ostaisipa isikin tuon laitteen. Kyllä uusi parin tonnin 3D-telkkari piti ostaa mutta ei sitten ikinä iPadia, saatika uutta tietokonetta osta!jomppeli kirjoitti:Näplään uutta iPadia joka tuli tänään.![]()
Mielummin miksen ihmeessä?tuomaril kirjoitti:Miksi ihmeessä?Hieno kirjoitti:Itse yritin käännyttää luokkakaveria ettei ostaisi MacBookkia mutta aikoo kuulema mennä ostamaantuomaril kirjoitti:Ostaisipa isikin tuon laitteen. Kyllä uusi parin tonnin 3D-telkkari piti ostaa mutta ei sitten ikinä iPadia, saatika uutta tietokonetta osta!jomppeli kirjoitti:Näplään uutta iPadia joka tuli tänään.![]()
Koska Mac on hyvä tietokone.Hieno kirjoitti: Mielummin miksen ihmeessä?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mistäs sinä sen tiedät? Eikös sulla oo kotona PuuCee?tuomaril kirjoitti: Koska Mac on hyvä tietokone.
Sen mitä nyt olen siihen tutustunut, niin olen saanut hyvän vaikutelman. Olen käytellyt Macceja koulussa aika paljon ja parilla sukulaisella.vinouma kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Eikös sulla oo kotona PuuCee?tuomaril kirjoitti: Koska Mac on hyvä tietokone.
Kullakin mielipiteensä, mulla oikeattuomaril kirjoitti:Koska Mac on hyvä tietokone.Hieno kirjoitti: Mielummin miksen ihmeessä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mun iPhone on murtunut ihan itsestään; huomasin taannoin takalasin nurkan olevan säröillä, kun otin suojan pois - mutta ei siitä mulle mitään iloa ole...vinouma kirjoitti:Hei Ama, jos mä osasin jailbreikata puhelimeni (ikiaikaisen 3G:n), niin se ei voi olla kovin vaikeaa!amanita kirjoitti:Oho, tuomaril uskoo iPhone-osaamiseni jb:n tasoiseksi, kiitosta vain. Tuohon kiemurointiin en kuitenkaan ole innostunut laisinkaan, joten ihan normipuhelin minulla on.Nykyistä puhelintani en todella aijo murtaa, siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä!
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Peitsamo kirjoitti:Maailmankaikkeus on jatkuvassa liikkeessä ja sinä samoiten. Tässä mielessä tekemättömyys tavalla tai toisella on melko lailla mahdotonta
Jos et mitään muuta tee/ole tehnyt niin ainakin kirjoitit äskeen homppuun
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kokoajanhan noita botteja on täällä.kuriton kirjoitti:Ihmettelen, mikä on nyt tämä Hompussa vieraileva Majestic-12 [Bot]??
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Meinasin jo toivottaa tervetulleeksi foorumille, mutta sinähän olet liittynyt jo viime syksynä. Viestiesi määrä sai minut luulemaan sinua uudeksi jäseneksi. Lienet niitä, jotka puhuvat vähän, mutta asiaa?Citroengirl kirjoitti:Kuuntelen Ralliradiota Portugalista MBP:lla ja lasken matikkaa... Mahtava viikonloppu koulutehtävien parissa...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mielenkiintoinen nimimerkki!Citroengirl kirjoitti:Kuuntelen Ralliradiota Portugalista MBP:lla ja lasken matikkaa... Mahtava viikonloppu koulutehtävien parissa...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hätzii+musiikki=mahdottomuushatey kirjoitti:^2 Kiukkuavaa sitikkablondia!!![]()
Mitäkä teen? Poikkeuksellisesti kuuntelen muzahkia. Sinänsä harvinaista.
Tshaikovski Pjotr: Pianokonsertto nro 1 b-molli op. 23
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tulettehan sitten ralleihin kesällä? Ettei tarvitse yksin palloilla siellä kuten yleensä tulee tehtyä. Tullut turhan monena vuonna siellä käytyä, mutta se on perinne.Citruuna kirjoitti:Mielenkiintoinen nimimerkki!Citroengirl kirjoitti:Kuuntelen Ralliradiota Portugalista MBP:lla ja lasken matikkaa... Mahtava viikonloppu koulutehtävien parissa...!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Et saa ainakaan minusta plontia etkä kiukkuavaa sitten millään. Tietyt mielenkiinnon aiheet mulla toki onhatey kirjoitti:^2 Kiukkuavaa sitikkablondia!!![]()