----
Se niin hiljaa liikkuu, ettei siitä ehdi nähdä kuin hännänpään tai vilauksen tipupäähineen keltaisuutta. Sitä haluttaisiin silityksellä kiittää. Lähetetään etäsilitys sille sitten ilmojen teitä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä juon sun seuranas, jos sitä pressaa jäi? Taitavat Santi ja Diegokin tulla kohta samaan pöytään mesomaan..mukistaan saa pitää kiinni, ovat nimittäin kovia äijiä huitomaan.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Aktiivisin viestiketjussa:darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia...(mitenkä tuli jotenkin Déjà vu, tai bon voyage M. Nykäsen sanoin)
edit: ...Käynkö mä usein täällä?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Mitämitä, eikös me kaikki ollakaan tänne menossa?darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia. Mitäs meet areenalle puuhastelemaan?
Viesti Kirjoittaja pikkujii »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Juu nyt vedetään kahvipavut nenäänMaza kirjoitti:Täällä FrancisFrancis jo herutti paksua, mustaa kahvia vastajauhetuista pavuista.
Tekniikan Maailma tiesi kertoa, että pelkästään kahvin tuoksu piristää. Kannattaa siis pitää muutama vastapaahdettu kahvinpapu aina saatavilla, jos vaikka iskee väsy, eikä kahvia ole saatavilla.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Nyt myllyssä on tamperelaisen Mokkamestarit-paahtimon papuja, niitä saa täältäpäin Turun Tupakkakaupasta. Jokusen kertaa olen tilannut Has Beanilta. Tavallisesti tilauspäivä on paahtopäivä ja lähetykseen menee puolisen viikkoa, oikein hyvä. Viime tilauksen laitoin perjantaina ja tiistaina posti toi kahvin. Suosikki on Has Bean premium Espresso.EvilPet kirjoitti:Minä juon nyt lattea.
Mistäs Maza muuten tilaat papuja, ja mitä papuja, jos sopii kysyä? Vai onko ammattisalaisuus?
Jos ei muuta niin nimen takiaMaza kirjoitti:Pitäiskö tilata...