Mä en harrasta nelikielisiä bassoja. 5 kieltä miinus 1 on neljä... ettäs tiedät, senkin, senkin... äh, puh piu.Anghorn kirjoitti: Basso rikki -> Kolmikielinen basso myyntiin -> Uusille ostoksille

Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mä en harrasta nelikielisiä bassoja. 5 kieltä miinus 1 on neljä... ettäs tiedät, senkin, senkin... äh, puh piu.Anghorn kirjoitti: Basso rikki -> Kolmikielinen basso myyntiin -> Uusille ostoksille
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Oho, basisti osaa laskea!?vinouma kirjoitti:Mä en harrasta nelikielisiä bassoja. 5 kieltä miinus 1 on neljä... ettäs tiedät, senkin, senkin... äh, puh piu.
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Minkäpälaisen löysit? Itselläkin hankinnassa vähän "hienompi" takki, jota viitsi pitää vaikka mennessä illanviettoon tai vastaavaan, tällä hetkellä kun kaikki ovat värikkäitä kuoritakkeja, eikä niitäkään kovin montaa. Olen ajattelut seuraavaa takkia ja mustana nyt kerrankin, kun ei yhtään mustaan takkia ole.Harkoosi kirjoitti:Uus talvitakki pitäis hommata. Oon vähän ja aika paljonki kyllästynyt tuohon nykyiseen. Löysin kivan ja yksinkertaisen tummansinisen takin sopuhintaan, saas nähdä lähteekö tilaukseen.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mikäpä takki tuo on? Näyttää varsin hyvältä.petroc kirjoitti:Olen ajattelut seuraavaa takkia ja mustana nyt kerrankin, kun ei yhtään mustaan takkia ole.
Raahasin kuvan kuukleen, ja se kertoi jotta Fjällräven greenland parka.Anghorn kirjoitti:Mikäpä takki tuo on? Näyttää varsin hyvältä.petroc kirjoitti:Olen ajattelut seuraavaa takkia ja mustana nyt kerrankin, kun ei yhtään mustaan takkia ole.
Viesti Kirjoittaja petroc »
Juu sehän se, partioaitta lienee itselläni kauppa, josta aion moisen hankkia.K_Kolja kirjoitti:Raahasin kuvan kuukleen, ja se kertoi jotta Fjällräven greenland parka.Anghorn kirjoitti:Mikäpä takki tuo on? Näyttää varsin hyvältä.petroc kirjoitti:Olen ajattelut seuraavaa takkia ja mustana nyt kerrankin, kun ei yhtään mustaan takkia ole.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuljetko sinä joka päivä sama takki päällä? Tuskin sentään. Noloa olisi sellainen.hatey kirjoitti:^Mihkä voi ihminen tarvita noin paljon takkeja.?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
K_Kolja kirjoitti:^Sitten kun valmiit piirakat ovat tarjolla, pitää kysäistä että "Mitenkäs munavoi?"
-Kiitos kysymästä, ihan hyvinhän tuo voi.
Jos joka hommassa tulee takkiin, pitää niitä pestä vähän väliä. Yhden kuivuessa käytetään toista. Eilen oli muuten hyvät kelit takkien vesitiiviyden testaukseen. Testasitteko?hatey kirjoitti:^Mihkä voi ihminen tarvita noin paljon takkeja.?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja henrc »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mitkä tahansa? Sukalla voi säätää lämpöjä. Tietty kannattaa katsoa ettei pohja ole aivan sileä, kun liukasteluun on jonkinmoinen vaara. Vibram FiveFingers Speedit olivat loistavat talvijuoksenteluun. Kylmimmillään juoksin 25 asteen pakkasessa, ja silloinkin hengitys alkoi muodostua ongelmaksi, ei jalkojen lämpötila. Juostava tosin on, ei kannata pysähtyä tai kävellä välillä. Sukkana mulla oli kylmimmillä keleillä TOETOE 3D Walker.henrc kirjoitti:Oiskos kellään tiedossa mitään hyviä barefoot-juoksukenkiä talvikeleille? Tällaiset voisin hyvinkin laittaa hankintaan, jos vain näitä on olemassa.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Barefoot.. Hmmm.. Laittaisin sideharsoa, ja jalan yläpuolelle sille sopican kiinnikkeen, tai teippaa kiinnihenrc kirjoitti:Oiskos kellään tiedossa mitään hyviä barefoot-juoksukenkiä talvikeleille? Tällaiset voisin hyvinkin laittaa hankintaan, jos vain näitä on olemassa.