Sulla on Snow leopard käytössä. Minulla on sentään Macissa Lioni.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
Mitä teet juuri nyt?
-
tuomaril
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Joku voisi tehdä Citruunalle sellaisen taustakuvan, jossa on lumileopardi. Sitten jos Citruuna asentaa Lionin, niin pitää vain vaihtaa taustakuva leijonaksi. Sillä tavalla helposti muistaa, mikä kissa on käytössä.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja missä on joku lista, jossa on listattu näiden kattien paremmuus? Syvältä koko systeemi!tuomaril kirjoitti:Sulla on Snow leopard käytössä. Minulla on sentään Macissa Lioni.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
Ja uusin on kai 10.7.3.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Lion on paras! Hyvin simppeliä.Citruuna kirjoitti:Ja missä on joku lista, jossa on listattu näiden kattien paremmuus? Syvältä koko systeemi!tuomaril kirjoitti:Sulla on Snow leopard käytössä. Minulla on sentään Macissa Lioni.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
Ja uusin on kai 10.7.3.
-
Citruuna
Emmää huoli muiden tekemiä taustakuvia! Mää itte! Ja tuomaril: ei oo simppeliä! Muissa järjestelmissä pystyt sentään päättelee käyttiksen versionrosta mikä on uusin, mutta laitapa kissaeläimet vastaavaan paremmuusjärjestykseen! Tällaiseen kaaokseen pystyy vain Apple! Ja minä olen sentään Mac-käyttäjä ihan LC:n ja kottaraispöntön ajoista alkaen...Thoth kirjoitti:Joku voisi tehdä Citruunalle sellaisen taustakuvan, jossa on lumileopardi. Sitten jos Citruuna asentaa Lionin, niin pitää vain vaihtaa taustakuva leijonaksi. Sillä tavalla helposti muistaa, mikä kissa on käytössä.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Muut ovat ihan ok, paitsi Lion. Älä vaan mene sitä asentamaan.Citruuna kirjoitti:Ja missä on joku lista, jossa on listattu näiden kattien paremmuus? Syvältä koko systeemi!tuomaril kirjoitti:Sulla on Snow leopard käytössä. Minulla on sentään Macissa Lioni.Citruuna kirjoitti:^ Olen ihan sekaisin kaiken maailman leijonista panttereista tiikereistä ja ties mistä kissoista. Kun hemmetti soikoon eikö sitä voi jotenkin selkeesti esittää mikä käyttis on käytössä ja mikä on se uusin?Mun iMac ilmoittaa mulle, että käytössä on kj 10.6.8, mutta mikä hemmetin kissaelukka se on? Saisikohan tätä mitenkään vielä sekavammaksi, jos oikein yrittäisi?
Ja uusin on kai 10.7.3.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Esimerkiksi leijona on paljon isompi ja vahvempi kuin jaguaari tai puuma, jotka leijona voittaisi tappelussa helposti. Leijona on viidakon kuningas.Citruuna kirjoitti:Muissa järjestelmissä pystyt sentään päättelee käyttiksen versionrosta mikä on uusin, mutta laitapa kissaeläimet vastaavaan paremmuusjärjestykseen!
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
hatey
Humpuukia. Tarzan on viidakon kuningas ja Mustanaamio myös, eikä mitkään kirppujen syömät katit. Kissoista voi tehdä aamutossuja ja minkin rehua, ei ne muuhun kelpaa.Thoth kirjoitti: Esimerkiksi leijona on paljon isompi ja vahvempi kuin jaguaari tai puuma, jotka leijona voittaisi tappelussa helposti. Leijona on viidakon kuningas.
-
Citruuna
Taidan uskoa kiukkupihinäplontia tässä asiassa...hatey kirjoitti:Minulla on 10.5.8 ja toimii ihan hyvin. Ei syytä uudistaa, uudet käyttikset maksaa rahaa ja mitä saisin? Saisin toimimattomia ohjelmia, jotka pitäisi upgradettaa satasilla, että toimisivat sitten uudemmissa käyttiksissä. Ihan tyhmää. Uudempi on vain hapatusta ja loputonta rahastusta. Mitään hyötyä ei saavuta jatkuvalla päivityshysterialla.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kokosin tällaisen (ei kannata ottaa liian vakavasti... taitaa kaikua kuuroille korville...)Citruuna kirjoitti:Ja missä on joku lista, jossa on listattu näiden kattien paremmuus? Syvältä koko systeemi!
Public Beta Kodiak: beta-softaa, kiva leikkiä kun oli uusi
Mac OS X 10.0 Cheetah: käyttökelvoton, kiva leikkiä edelleen
Mac OS X 10.1 Puma: melko lailla karsea, ei ollut kiva leikkiä
Mac OS X 10.2 Jaguar: ensimmäinen käyttökelpoinen versio
Mac OS X 10.3 Panther: tämä oli jo hyvä
Mac OS X 10.4 Tiger: tämä vielä parempi, ehkä jopa paras
Mac OS X 10.5 Leopard: enemmän ominaisuuksia, paras tai toiseksi paras
Mac OS X 10.6 Snow Leopard: ihan toimiva, mutta ei niin kiva kuin edelliset
Mac OS X 10.7 Lion: liian kuluttajapainotteinen
OS X 10.8 Mountain Lion: jatkaa samaa linjaa Lionin kanssa
-
Citruuna
-
hatey
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 2#p1275652
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=405907#p405907
-
Citruuna
-
hatey
-
Citruuna
Mitä hienoa niissä on? Mitä hienoa tuhoamisessa ja tappamisessa on? Niitä ei tarvita lainkaan!hatey kirjoitti:^Etkö pidä panssarivaunuista? Minä olen ihan täpinöissäni niistä. Ne ovat hienoja.
-
hatey
-
Citruuna
-
hatey
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Aseet eivät tapa.Citruuna kirjoitti:Mitä hienoa niissä on? Mitä hienoa tuhoamisessa ja tappamisessa on? Niitä ei tarvita lainkaan!hatey kirjoitti:^Etkö pidä panssarivaunuista? Minä olen ihan täpinöissäni niistä. Ne ovat hienoja.
Ihmiset tappavat.
-
Citruuna
Ihmiset tappavat aseilla! Mihin muuhun ne muka on tarkoitettu kuin tappamiseen?Kain kirjoitti:Aseet eivät tapa.Citruuna kirjoitti:Mitä hienoa niissä on? Mitä hienoa tuhoamisessa ja tappamisessa on? Niitä ei tarvita lainkaan!hatey kirjoitti:^Etkö pidä panssarivaunuista? Minä olen ihan täpinöissäni niistä. Ne ovat hienoja.
Ihmiset tappavat.
-
hatey
Panssarivaunut on kivoja.
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Aseilla se vaan on pirun paljon tehokkaampaa. Aseeton ihminen pystyy tappamaan vain yhden kerrallaan ja senkin ainoastaan lähietäisyydeltä.Kain kirjoitti:Aseet eivät tapa.
Ihmiset tappavat.
-
Citruuna
Onneksi et tiä missä asun, niin voin huudella täältä iha mitä vaanhatey kirjoitti:^Njän njän....
Panssarivaunut on kivoja.
-
hatey
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka