hatey kirjoitti:Aaaaargh... Matkustaja 57 elokuvassa (komosella menee) sankaripoliisi meni nousevan matkustajakoneen kyytiin etulaskutelineen kautta, Ihankuin siellä laskutelinekuilussa olisi jokin ovi, ja tuli sitä kautta johkin teollisuushallin kokoiseen matkatavararuumaan, jossa oli eri huoneita ja korkeus oli reilu seisomakorkeus, eli yli 2 metriä. Miten voidaan tehdä mitään näin huonoa!
Erikoisvarusteltu kone.
Yritin tutkia Lockheed L-1011 tietoja, mutta en löytänyt mainintaa teollisuushallista ruumassa.
Viimeksi muokannut hatey, 17.9.2011 klo 0.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Aaaaargh... Matkustaja 57 elokuvassa (komosella menee) sankaripoliisi meni nousevan matkustajakoneen kyytiin etulaskutelineen kautta, Ihankuin siellä laskutelinekuilussa olisi jokin ovi, ja tuli sitä kautta johkin teollisuushallin kokoiseen matkatavararuumaan, jossa oli eri huoneita ja korkeus oli reilu seisomakorkeus, eli yli 2 metriä. Miten voidaan tehdä mitään näin huonoa!
Puhuihan ne koko leffan ajan jumbo-jetistäkin, heh.
Erikoisvarusteltu kone.
Yritin tutkia Lockheed L-1011 tietoja, mutta en löytänyt mainintaa teollisuushallista ruumassa.
Et vaan tiedä oikeista Holliwuud-707-suihkareista mitään ja oot vaan kateellinen kun itte pörräät jollain onnettomalla pörisevällä puhelinkioskilla, josta tippuu muttereita minunkin päälle.
^Viimeeksi kun kävin käsin pesemässä auton huoltiksen TI hallissa se tuli maksamaan jotain 14 €, mutta siinä tuli hiki. Sen jälkeen olen käyttänyt autoani käsinpesu+vahaus firmalla, se taas on tyyristä, mutta jälki hyvää. Viime talvenä käytin vuokraSkodaa automaattipesussa ja jälki oli Tauvon kuvaileman näköistä. Kyllä harmitti. Viimeeksi autoni peseentyi ja vahaantui katsastuspalvelun yhteydessä.
En kyllä omaani vie noihin automaattikoneisiiin, jälki on niissä niin luokaton.
^ Olen löytänyt yhden pesupalvelun Turusta, joka tekee hyvää jälkeä, se on M-plus. Heillä on sellainen liikkuva pesukatu, joka vielä vetää tosi hyvin, eli jonotusaika on siedettävä. Siellä reippaat nuoret miehet ruiskuttavat pesuaineet ennen pesuun ajoa ja vetelevät painepesurilla auton jo niin puhtaaksi, että tuntuu turhalta ajaa enää sisälle pesuun. Muistaakseni se maksaa n. 20€.
Tarvitsisi viedä auto vielä sisätilojen pesuun.
E: Käsin tulee pestyä auto ehkä kerran vuodessa, paitsi tänä vuonna... Ei vaan viitsi.
Viimeksi muokannut Tauvo, 17.9.2011 klo 1.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuo käsinpesujutut on siittä hyviä, että pesevät myös ovien ja luukkujen kantit. Ei likaannu helmat kun astuu autoon sisälle. Sisäpesua en ole tarvinnut. Kerran viikossa imuroin matot ja pyyhin pölyt semmoisella höyhenistä tehdyllä pölyhuiskalla ja puuterisutilla pölyt poistuu sitten kojetaulun koloista.
Konehuoneen muovit olen myös itse muovinkirkasteella pyyhkinyt. (eli koko konehuoneen, kaikkihan siellä on muovia nykyään)
Viimeksi muokannut hatey, 17.9.2011 klo 1.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tauvo kirjoitti:^ Olen löytänyt yhden pesupalvelun Turusta, joka tekee hyvää jälkeä, se on M-plus. ---
Olen kuullut, että jossain päin Itäharjua on mamujen pitämä autopesula. He pesevät auton sisältä ja ulkoa käsipelillä ja peräti pikkurahalla. Kovasti on tykätty. Tämän tarkempia koordinaatteja en pysty antamaan. Minähän en omista autoa.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
hatey kirjoitti: Kerran viikossa imuroin matot ja pyyhin pölyt
KERRAN VIIKOSSA??! Tarkoituksesi oli varmaan sanoa, että kerran vuodessa, mutta väsymys teki tepposet?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
^ Minulla on siivoojat ja autonkuljettajat erikseen.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli