Hyvin huuhdellussa takamuksessa ei ole rekkamiehen pastilleja.Jamac kirjoitti:Kummasta?Tauvo kirjoitti:sekä takapuskurin helma jäi paskaiseksi.

Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hyvin huuhdellussa takamuksessa ei ole rekkamiehen pastilleja.Jamac kirjoitti:Kummasta?Tauvo kirjoitti:sekä takapuskurin helma jäi paskaiseksi.
Kiitos vinkistä. Täytyypä etsiskellä. Uskallan hyvin viedä tuon itä-eurooppalaisen koslani sinne, kun en ole Perssuomalaisten äänestäjä.Maza kirjoitti:Olen kuullut, että jossain päin Itäharjua on mamujen pitämä autopesula. He pesevät auton sisältä ja ulkoa käsipelillä ja peräti pikkurahalla. Kovasti on tykätty. Tämän tarkempia koordinaatteja en pysty antamaan. Minähän en omista autoa.Tauvo kirjoitti:^ Olen löytänyt yhden pesupalvelun Turusta, joka tekee hyvää jälkeä, se on M-plus. ---
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Höh. Missäs tommonen on Helsingissä?Tauvo kirjoitti:Kiitos vinkistä. Täytyypä etsiskellä. Uskallan hyvin viedä tuon itä-eurooppalaisen koslani sinne, kun en ole Perssuomalaisten äänestäjä.Maza kirjoitti:Olen kuullut, että jossain päin Itäharjua on mamujen pitämä autopesula. He pesevät auton sisältä ja ulkoa käsipelillä ja peräti pikkurahalla. Kovasti on tykätty. Tämän tarkempia koordinaatteja en pysty antamaan. Minähän en omista autoa.Tauvo kirjoitti:^ Olen löytänyt yhden pesupalvelun Turusta, joka tekee hyvää jälkeä, se on M-plus. ---
Minulta irtosi etupuskurista sisältä nousevan lampunpesurin päällä oleva 3€ maksava muovilevy. Kun sen olisi maalauttanut takaisin korin väriseksi (musta metalliväri), olisi tuolle tulitikkuaskin kokoiselle läpyskälle tullut hintaa melkein 100€. Menin autonpesufirmaan pyytämään kirjallisen lausunnon omistajalta, jossa selvisi ettei noin ole koskaan käynyt ja syynä on oltava valmistusvika. Sain maahantuojalta uuden osan maalattuna ilmaiseksi paikalleen.eskofot kirjoitti:
En vie enää autoani automaattipesuun, lähti tässä eräällä kerralla takapyyhin irti ja huoltoasema vetäytyi vastuusta väittäen pyyhkimen olleen "väärässä" asennossa pesuun ajettaessa. No ei se sen oikeammaksi se asento siinä autossa tule millään.
PS. siis vääntyi kunnolla irti, koneisto mäsä
Viesti Kirjoittaja Maza »
BMW X1 — Heille, joille BMW X3 on aivan liian iso.Tauvo kirjoitti:Tuleepas minulta nyt vuodatuksia kokoajan. Pitää tarkistaa asenne.
Kuitenkin: Näin äsken parkissa BMW:n X1-mallin ja se oli mielestäni hyvännäköinen. Onneksi on kuitekin ahdas ja epäkäytännöllinen minulle, enkä muutenkaan kannata noita naapuria varten ostettuja autoja, vaikka tuo siitä edullisemmasta päästä sellaisia onkin. Kuitenkin harmittaa, kun se näytti mielestäni hyvältä.
Johtuuko sitten mallin nimestä, vai mistä?
Viesti Kirjoittaja arttula »
YK-joukoissa ? Minä missään YK-joukoissa oleLare kirjoitti:Se on kuitenkin onni, että pääsit siviililääkärien saataville. Kuulemma YK-joukoissa on aika konitohtoreita, joita kannattaa välttää.arttula kirjoitti:Hengissä edelleen - mutta vain hädin tuskin. Haaskalinnut pysyköön vielä loitolla.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Löysin hyvän lääkkeen kuolemantautiin, ja nyt voin jo paremmin.KunkkuJ kirjoitti:Jaahas, Arttula täällä taas. Etkö sinä nyt lopultakin voisi jo päättää, oletko kuollut, vai et? Mahdotonta soutamista ja huopaamista tuommoinen.
Siinä meni sitten hyvät Air-kaupat...arttula kirjoitti: Löysin hyvän lääkkeen kuolemantautiin, ja nyt voin jo paremmin.
Mokomakin haaskalintu !KunkkuJ kirjoitti:Siinä meni sitten hyvät Air-kaupat...arttula kirjoitti: Löysin hyvän lääkkeen kuolemantautiin, ja nyt voin jo paremmin.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Muistelen sinun joskus kirjoittaneen täällä, että mielestäsi ihmisiä on jo aivan liikaa. Olen samaa mieltä. Miksi pitäisi olla iloinen yhdestä, joka ei kuollutkaan? Sen sijaan niitä Aireja on liian vähän, minullakaan ei ole yhtään.arttula kirjoitti:Mokomakin haaskalintu !Eikö sinun pitäisi olla iloinen, että olen (ehkä) paranemassa ?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jaa. Missä sitten? Olitko sitten jonkun huumemafian kuriiri, ja sait Q7:n työsuhdeautona?arttula kirjoitti:YK-joukoissa ? Minä missään YK-joukoissa ole
Ihan vaan työsuhdeautona tuo. On ollut jo kolme vuotta.Lare kirjoitti:Jaa. Missä sitten? Olitko sitten jonkun huumemafian kuriiri, ja sait Q7:n työsuhdeautona?arttula kirjoitti:YK-joukoissa ? Minä missään YK-joukoissa ole
Miltä klaanilta? Jotenkin tuo kunkun suljetun osaston teoria alkaa kuulostamaan uskottavimmalta.arttula kirjoitti:Ihan vaan työsuhdeautona tuo. On ollut jo kolme vuotta.
Lopultakin alat saada silmäsi auki sinäkin.Lare kirjoitti: Jotenkin tuo kunkun suljetun osaston teoria alkaa kuulostamaan uskottavimmalta.
Epäilin heti, mutta koska sinä uskoit noin, aloin epäillä. Voihan sulla olla tietysti sisäpiirin tietoa. Olitko samalla osastolla? Hä?KunkkuJ kirjoitti:Lopultakin alat saada silmäsi auki sinäkin.
En ole koskaan ollut semmoisella osastolla!Lare kirjoitti: Olitko samalla osastolla? Hä?
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Joo no, tästä ei ottanut vastuuta kukaan. En ole ko. huoltoasemalla asioinut sen jälkeen.Tauvo kirjoitti:Minulta irtosi etupuskurista sisältä nousevan lampunpesurin päällä oleva 3€ maksava muovilevy. Kun sen olisi maalauttanut takaisin korin väriseksi (musta metalliväri), olisi tuolle tulitikkuaskin kokoiselle läpyskälle tullut hintaa melkein 100€. Menin autonpesufirmaan pyytämään kirjallisen lausunnon omistajalta, jossa selvisi ettei noin ole koskaan käynyt ja syynä on oltava valmistusvika. Sain maahantuojalta uuden osan maalattuna ilmaiseksi paikalleen.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Faijalla lähti Toyotasta eturekisterikilpi Shellin pesulinjalla. Tarjosivat uuden pesun. Eivät pahemmin vastuuta ota pesulinjojen aiheuttamista vahingoista.eskofot kirjoitti:Joo no, tästä ei ottanut vastuuta kukaan. En ole ko. huoltoasemalla asioinut sen jälkeen.Tauvo kirjoitti:Minulta irtosi etupuskurista sisältä nousevan lampunpesurin päällä oleva 3€ maksava muovilevy. Kun sen olisi maalauttanut takaisin korin väriseksi (musta metalliväri), olisi tuolle tulitikkuaskin kokoiselle läpyskälle tullut hintaa melkein 100€. Menin autonpesufirmaan pyytämään kirjallisen lausunnon omistajalta, jossa selvisi ettei noin ole koskaan käynyt ja syynä on oltava valmistusvika. Sain maahantuojalta uuden osan maalattuna ilmaiseksi paikalleen.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kerrostalon parvekkeellako meinasit auton pestä?TR8 kirjoitti:Mitä opimme siis? Peskää autot itse käsinEi oo iso homma ku painepesuril vetää, varsinki sellasel johon saa sen veden mukaa sekotettuu pesuainetta. Porukoiden autot ja omakin auto tullu parii kertaa pestyy ja siinä ei todellakaa kauaa mee.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No eiks esim. jollai tuttaval sattuis olee omakotitaloo jonka pihas voi pestä tms?redhat kirjoitti:Kerrostalon parvekkeellako meinasit auton pestä?TR8 kirjoitti:Mitä opimme siis? Peskää autot itse käsinEi oo iso homma ku painepesuril vetää, varsinki sellasel johon saa sen veden mukaa sekotettuu pesuainetta. Porukoiden autot ja omakin auto tullu parii kertaa pestyy ja siinä ei todellakaa kauaa mee.
Haha, täähän oli ihan loistava ideakerabit kirjoitti:Nyt voi kertoa hauskan jutun kun rikos on vanhentunut.Tapahtui joskus -89 Lainasin kaveriporukalla joskus autoa. Kävästiin Porissa viikonloppuna ja pakoputki men poikki. Paniikki päällä kun rahattomia melkeen oltiin. Sit kaverilla leikkas ajettiin satashellin autopesuun ja sinne se pakoputki väänty auton alle kun jäi johonkin kanittaa. Kauhee huuto päälle ja sisälle meuhkaa. Vaihtoivat putken seuraavalla viikolla shellin huollon puolella.