![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Amanita phalloides eli Kavalakärpässieni
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Vähän joutuu iPhonen Safarilla kikkailemaan välillä, onneksi hoitui helposti tämä kun vain vaihdoin äät aaksi.homenamsi kirjoitti:^Nuo skandipitoiset osoitteet saa kätevimmin (?) kuntoon Firefoxilla (Paste-Copy-Paste).
EDIT: Olikin hoitunut - tavalla tai toisella.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Arttula tietää, mutta onkin sukulainen.arttula kirjoitti:Phalloides. Fallosmainen?
Viesti Kirjoittaja maffe88 »
Twitterissä on viime aikoina ideoitu moderneja, tähän aikaan sopivia sukunimiä kuten Blokkinen (Blockén ruotsiksi), Trollila, Pöyristö, Klikkinen, (Ilmasto)Vouhonen, Somevaara, Loukkanen, Selfieström, Suvakkila-Öyhönen, Seksihelteinen, Instagren …PKivireki kirjoitti:
Kirahvimetsä, Aurinkomyrsky, Raksunen, Sydänhelmi, Valonkantaja, Timantti..
Yrityksen ansaintamalli nojaa provisioon. Rahaa tulee käyttäjistä, jotka klikkaavat Trivagon kautta itsensä varaussivustolle. Klikkausmaksu eli cpc (cost per click) peritään hotelleilta tai varaussivustoilta, vaikka asiakas ei tekisikään varaustaan loppuun.
Trivagon yrityssivuilla kerrotaan, että yksi klikkaus maksaa mainostajille tyypillisesti 0,1–1,30 dollaria.
Runsaat lainaukset, jottein köyhien tarvitse valittaa maksumuurista...Päätöksessä kiinnitettiin huomiota myös tapaan esittää hintoja. Vertailuhintoja esitetään sivustolla punaisella yliviivattuina. Tämä sai kuluttajat uskomaan, että he ovat löytäneet paremman hinnan. Näin ei kuitenkaan välttämättä ollut, tuomioistuin totesi The Sydney Morning Heraldin mukaan.
Trivago kertoo suomenkielisillä asiakassivuillaan, että ”yliviivattu hinta on kalleimman varaussivuston Trivagossa tarjoama edullisin hinta kyseiseen hotelliin valituille matkapäiville”. Sivuilla kuitenkin huomautetaan, ettei vertailuhinnassa välttämättä huomioida esimerkiksi eroja huoneiden koossa.
Yliviivattu hinta saattoikin Australian tuomioistuimen mukaan olla hienomman sviitin hinta, jota verrattiin perustason huoneeseen.
Australian kuluttajaviraston puheenjohtajan Rod Sims kutsui Trivagon toimintaa ”erityisen räikeäksi”.
”Kuluttajia ohjataan niille mainostajille, joista Trivago hyötyy eniten, eikä niille, joista kuluttajat hyötyisivät”, Sims sanoi uutistoimisto Reutersille tiistaina.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Olin sitten yhteydessä tuonne palkkatoimistoon, ja ihmettelin, miksei tekemäni tuntimäärä riittänyt. Lupasivat tarkastella uudelleen. Vajaan viikon kuluttua tuli viesti, että olivat vahingossa jättäneet huomioitta ylityötuntini ja pyhälisät. Sen sijaan, että minä olisin heille velkaa tuon 3600€, he olivatkin jättäneet maksamatta minulle yli 18000€Olin syksyllä 2018 - kevät 2019 töissä Etelä-Pohjanmaalla. Nyt tulla tupsahti yllättäen 3600€ lasku palkkatoimistosta, että olin tehnyt "alitunteja" ts. tekemäni työtuntimäärä ei ollut riittävä. Olivat kuitenkin maksaneet täyden palkan koko ajalta, nyt pitäisi maksaa tuo erotus kertasummana.
Juttu jatkuu Hehkutustopicissa...
Kyllä minulla oli kalenterissa kaikki kirjattuna ylös. Kuinka niin?arisel kirjoitti:Et sitten pidä kirjaa tekemisistäsi?