Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Juu, minua on turha pyytää siihen hommaan enää tämän piharojektin jälkeen...KunkkuJ kirjoitti:MPT varmaan levittäisi sen käsin?

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Onneksi sota-aikaan ei vielä ollut tuollaisia löperöitä periksiantajia, niin säilyi isänmaamme.arttula kirjoitti:
Juu, minua on turha pyytää siihen hommaan enää tämän piharojektin jälkeen...

-
Olen pasifisti. En välitä sodista. Ne on historiaa, ja meidän pitää katsoa rauhanomaiseen tulevaisuuteen.KunkkuJ kirjoitti:Onneksi sota-aikaan ei vielä ollut tuollaisia löperöitä periksiantajia, niin säilyi isänmaamme.arttula kirjoitti:
Juu, minua on turha pyytää siihen hommaan enää tämän piharojektin jälkeen...
-
No tulihan se sieltä! Olet niitä, jotka käyvät työntämässä kukkia vihollisen aseen piippuun? Ja pelkäät ammutuksi tulemista siinä heitä kohti kävellessäsi?arttula kirjoitti:Olen pasifisti. En välitä sodista. Ne on historiaa, ja meidän pitää katsoa rauhanomaiseen tulevaisuuteen.
-
En ymmärrä, miksi kävelisin kohti ladattuja aseita ? Voin asennemuokkauksellani yrittää vaikuttaa ennaltaehkäisevästi siten, ettei aseellisia selkkauksia synnykään. Kannattaisi sinunkin siirtyä pikkuhiljaa nykyaikaan...KunkkuJ kirjoitti:No tulihan se sieltä! Olet niitä, jotka käyvät työntämässä kukkia vihollisen aseen piippuun? Ja pelkäät ammutuksi tulemista siinä heitä kohti kävellessäsi?arttula kirjoitti:Olen pasifisti. En välitä sodista. Ne on historiaa, ja meidän pitää katsoa rauhanomaiseen tulevaisuuteen.

-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Mietippä kuinka häränpyllyä maailmantalous heittäisi jos asemarkkinat tippuisivat pois?
http://sisainenaani.com
-
Sano yksikin todellinen syy, miksi se kannattaisi? Vanhassa hyvässä ajassa pysytteleminen on paljon mukavampaa ja terveellisempää.arttula kirjoitti: Kannattaisi sinunkin siirtyä pikkuhiljaa nykyaikaan...
-
Hetken olisi kaaosta, mutta parempi aika koittaisi, ja talous löytäisi terveemmän uran.redhat kirjoitti:Aseellisia selkkauksia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mietippä kuinka häränpyllyä maailmantalous heittäisi jos asemarkkinat tippuisivat pois?
-
Bah... Puhaltele sinä vaan hämähäkinseittejä sargofagiltasi, ja anna meidän nuorempien parantaa maailma !KunkkuJ kirjoitti:Sano yksikin todellinen syy, miksi se kannattaisi? Vanhassa hyvässä ajassa pysytteleminen on paljon mukavampaa ja terveellisempää.arttula kirjoitti: Kannattaisi sinunkin siirtyä pikkuhiljaa nykyaikaan...
-
Eipä nuo teidän nuorten yritykset ole järin vakuuttavia olleet...arttula kirjoitti: Bah... Puhaltele sinä vaan hämähäkinseittejä sargofagiltasi, ja anna meidän nuorempien parantaa maailma !
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Miksei viikko voi alkaa sunnuntaina niin tänään olisi lauantai?
-
Minä olenkin siitä outo tapaus että pidän maanantaistakin enemmän kuin lauantaista, joten siksi toivon tämänkin päivän kiitävän ohitseni.Kain kirjoitti:^ Jeps,
Miksei viikko voi alkaa sunnuntaina niin tänään olisi lauantai?
Viikonloppuisin aika pysähtyy, kun taas arkena kaikki on normaalia.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Se sitten menee väkisinkin yökukkumiselle, joka näkyy sitten päivällä.
-
Minulla ei yökukkuminen arkisin juurikaan onnistu, viikonloppuisikin kylläkin, mutta muuten pidän kaikesta siitä kiireestä ja tekemisestä mitä eteen tulee. Omaa aikaa yleensä on kuitenkin riittävästi, ja jos näyttää siltä ettei ole niin sitä sitten kaivetaan jostain vaikka väkisinKain kirjoitti:^ Minulla juuri toisinpäin, minulla on arkisin harvakseltaan itselleni aikaa, että ehtisin tehdä niitä asioita mistä minä pidän.
Se sitten menee väkisinkin yökukkumiselle, joka näkyy sitten päivällä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse en taas tykkää maksupalvelusta, koska en tiedä ikinä paljon tilillä on rahaa. Sen tiedän, että ei siellä juuri satasta enempää ole koskaan. Maksupalveluihin yms en edes uskalla siirtyä, koska silloin paukkuisi ulosotto joka kuukausi. Siksi on parempi käyttää maksutiliä minne siirtää laskun summan mitä e-lasku palveluun tulee. Näin siellä on siis aina rahaa. Itse en tykkää laskuista, koska monesti tulee ihan turhia laskuja (Kiinteistövero, ajoneuvovero yms verot on turhia)eskofot kirjoitti:Pitäisi maksaa laskuja. En tykkää maksaa laskuja. Miksi aina tupsahtaa jokin lasku joka ei ole maksupalvelussa.
Ulkona on kylmä ja eihän siellä edes tarkene. Pitää kaivaa jo talvivaatteet varastosta. Ulkona ei enää edes voi tehdä mitään hommia kun tuonne jäätyy parissa minuutissa. Pitäisi kaataa myös jokainen lehtipuu tontilta ja naapurin tontilta myös. Ei tulisi lehtiä ollenkaan silloin. Vihaan haravaa ja muita työkaluja. Kyllä ihmisen täytyy olla hullu, jos syksystä tykkää vai ovatko jotkut masokisteja?
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
No voihan ottaa luotollisen tilin, laskut on joka tapauksessa maksettava, miksi sitä ei tekisi helposti. Manuaalinen maksaminen tai tilitoimiston kautta pyörittäminen on... se on konttorirottailua ja paperinpölyistä, ikävää ähräämistä. Jaha viitenumero, se onkin kas 63 merkkiä pitkä...M.P.T kirjoitti: Itse en taas tykkää maksupalvelusta, koska en tiedä ikinä paljon tilillä on rahaa. Sen tiedän, että ei siellä juuri satasta enempää ole koskaan. Maksupalveluihin yms en edes uskalla siirtyä, koska silloin paukkuisi ulosotto joka kuukausi. Siksi on parempi käyttää maksutiliä minne siirtää laskun summan mitä e-lasku palveluun tulee. Näin siellä on siis aina rahaa. Itse en tykkää laskuista, koska monesti tulee ihan turhia laskuja (Kiinteistövero, ajoneuvovero yms verot on turhia)
-
Piru. Tuossahan on ideaa. Luotollisentilin kautta maksuun ja maksaa niitä tilipäivinä pois alta. Kieltämättä loistava idea. en olisi tuota keksinyt itse.eskofot kirjoitti:No voihan ottaa luotollisen tilin, laskut on joka tapauksessa maksettava, miksi sitä ei tekisi helposti. Manuaalinen maksaminen tai tilitoimiston kautta pyörittäminen on... se on konttorirottailua ja paperinpölyistä, ikävää ähräämistä. Jaha viitenumero, se onkin kas 63 merkkiä pitkä...M.P.T kirjoitti: Itse en taas tykkää maksupalvelusta, koska en tiedä ikinä paljon tilillä on rahaa. Sen tiedän, että ei siellä juuri satasta enempää ole koskaan. Maksupalveluihin yms en edes uskalla siirtyä, koska silloin paukkuisi ulosotto joka kuukausi. Siksi on parempi käyttää maksutiliä minne siirtää laskun summan mitä e-lasku palveluun tulee. Näin siellä on siis aina rahaa. Itse en tykkää laskuista, koska monesti tulee ihan turhia laskuja (Kiinteistövero, ajoneuvovero yms verot on turhia)
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-

-
Viesti Kirjoittaja Maza »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka