Tuskin sen kannattaa edes yrittää. Sillähän tulee rakko kämmeneen jo kun se kärrää muutaman lapiollisen hiekkaa.Kain kirjoitti:^ Ja moottorisahan.
(Kunhan ensin opettelee käyttämää sitä.)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuskin sen kannattaa edes yrittää. Sillähän tulee rakko kämmeneen jo kun se kärrää muutaman lapiollisen hiekkaa.Kain kirjoitti:^ Ja moottorisahan.
(Kunhan ensin opettelee käyttämää sitä.)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kas, juuri siksi, kuin Kunkku jo totesikin. Täällä toimii monopoliasemassa vain yksi kiinteitä liittymiä markkinoiva operaattori. Ja se on hinnoitellut liittymähinnat ihan älyttömiksi. Lisäksi yhteys pätki koko ajan, eikä operaattoria kiinnostanut sitä korjailla. Päätin siis irtisanoa tuon, ja kokeilla langatonta. Hyvin se toimii silloin, kun toimii.tuomaril kirjoitti: Mikset hanki kiinteetä nettiliittymää? Toimisi varmaan huomattavasti nopeaamin ja vakaammin....
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tosi miehet ajaa valtralla ja heidät tunnistaa valtran lippiksistä, takeista yms läheisiltä huoltoasemilta. Maasturi nyt on vaan lelu ja traktori miehekäs aparaatti. Tuskin kukaan asuu minua korvemmassaKunkkuJ kirjoitti:^ Arttula asuu jossain niin korvessa, ettei sinne ole kukaan mitään lankoja vetänyt. Hämähäkit korkeintaan. Etkä nyt siitä jo huomannut, että se tarvii kunnon maasturin päästäkseen kotiinsa ja sieltä pois?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo, ikään kuin on: Tuollainen talon antennimastoon asennettu ulkoinen suunta-antenni.amanita kirjoitti:Onko sulla Arttula nettitikkuantennia? Ostin Soneran mollukkaan semmoisen, ja teho ainakin saaristossa on ollut huomattava.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itselläni on tuon kaltainen, muttei kylläkään samalta valmistajalta:arttula kirjoitti:Joo, ikään kuin on: Tuollainen talon antennimastoon asennettu ulkoinen suunta-antenni.amanita kirjoitti:Onko sulla Arttula nettitikkuantennia? Ostin Soneran mollukkaan semmoisen, ja teho ainakin saaristossa on ollut huomattava.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Hmmm...Tuossa sinun mallissasi on speksien mukaan aavistuksen parempi signaalinvahvistus. Pitääpä laittaa harkintaan, josko kokeilisi vielä jotain toista antennia.kallekilponen kirjoitti:Itselläni on tuon kaltainen, muttei kylläkään samalta valmistajalta:arttula kirjoitti:Joo, ikään kuin on: Tuollainen talon antennimastoon asennettu ulkoinen suunta-antenni.amanita kirjoitti:Onko sulla Arttula nettitikkuantennia? Ostin Soneran mollukkaan semmoisen, ja teho ainakin saaristossa on ollut huomattava.
http://sajt.fi/cat/product_details.php?p=1401
Ei ole valittamista signaalissa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
No kyllä. Mä ostin sieltä hiljattain jääkaapin kotiinkuljetuksella. Se tuli vajaan viikon sijaan reilun kuukauden kuluttua tilauspäivästä, siinä oli lommo, eikä vanhaa jääkaappia kuljetettu pois, vaikka siitä oli poiskuljetusmaksu maksettu ja se selkeästi kuitissa luki. Uusi kaappi kolhitun tilalle tuli vielä vähän myöhemmin, ja hyvitykseksi kaikesta antoivat 20 euron lahjakortin omaan liikkeeseensä. Asiakaspalvelu oli nuivaa ja se automaattinen puhelinpalvelu on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. En osta enää mitään gigantista.MacFinn kirjoitti: Pitäiskö teidän mielestä Gigantin miettiä logistiikkaansa?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
mutku ton sai nii hyvällä alennuksella...mluhtala kirjoitti:No kyllä. Mä ostin sieltä hiljattain jääkaapin kotiinkuljetuksella. Se tuli vajaan viikon sijaan reilun kuukauden kuluttua tilauspäivästä, siinä oli lommo, eikä vanhaa jääkaappia kuljetettu pois, vaikka siitä oli poiskuljetusmaksu maksettu ja se selkeästi kuitissa luki. Uusi kaappi kolhitun tilalle tuli vielä vähän myöhemmin, ja hyvitykseksi kaikesta antoivat 20 euron lahjakortin omaan liikkeeseensä. Asiakaspalvelu oli nuivaa ja se automaattinen puhelinpalvelu on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. En osta enää mitään gigantista.MacFinn kirjoitti: Pitäiskö teidän mielestä Gigantin miettiä logistiikkaansa?
Ei ne alennukset paljon naurata, jos palvelu ei pelaa. Mutta eipä tuollaisista ongelmista voi oikein etukäteen tietää. Mulle riitti tuo yksi ainoa kerta siihen, että ostan jatkossa muualta.MacFinn kirjoitti: mutku ton sai nii hyvällä alennuksella...
Eiku tyrmään kauneudellani ja lumoan sanoillaniKunkkuJ kirjoitti:^ Oletko ajatellut, että ehkä se huono palvelu johtuikin sinusta? Tunnistatko itsessäsi änkyrän ja ylen ilkeän luonteen? Onko sinulla usein henkisiä sappivaivoja? Ensin lumoat kauneudellasi ja sitten tyrmäät sanoilla? 8)
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Lemmikin menetys on aina iso paikka ja jättää sydämeen suuren aukon, osanottoni siisdem0 kirjoitti:Minun koira jouduttiin lopettamaan tänäänOlihan se jo iäkäs, 11,5v, mutta toivoin silti sille pidempää elämää enkä näin äkkinäistä kuolemaa.
Otto lähettää osaaottavat terkut.dem0 kirjoitti:Minun koira jouduttiin lopettamaan tänään![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Otan osaa…dem0 kirjoitti:Minun koira jouduttiin lopettamaan tänäänOlihan se jo iäkäs, 11,5v, mutta toivoin silti sille pidempää elämää enkä näin äkkinäistä kuolemaa.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
paina Back-nappia selaimessa. Jos et ole kerinny sähläämään, niin edellinen viestinkirjoitusruutu saattaa tulla teksteineen selaimen muistista.arttula kirjoitti:Perhanan netti !! Kirjoitin jo vastaukseni, mutta netti pätkäisi tietenkin lähetysvaiheessa, ja teksti hävisi jonnekin bittien hautuumaalle.![]()
Jottain pittäis tehrä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tsemppiä.dem0 kirjoitti:Minun koira jouduttiin lopettamaan tänäänOlihan se jo iäkäs, 11,5v, mutta toivoin silti sille pidempää elämää enkä näin äkkinäistä kuolemaa.