Mikäs ihmeen olio se on?Touho kirjoitti:...... geneeristä känkkäränkkääkin. Nih.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mikäs ihmeen olio se on?Touho kirjoitti:...... geneeristä känkkäränkkääkin. Nih.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eli lähdetään autolla kännissä naisiin!Macco kirjoitti: Otsikossa lukee "Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic".
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Eli lähdetään autolla kännissä naisiin!Macco kirjoitti: Otsikossa lukee "Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic".![]()
Viesti Kirjoittaja Touho »
Moottoriöljyä ei siis käytetä missään muissa kuin autojen moottoreissa? Pellavaöljylläkö nuo kaivinkoneet sun muut sitten käyvät ja kauhaa liikuttelevat?Macco kirjoitti:Otsikossa lukee "Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic".Touho kirjoitti:BTW, miksi kaikki autoihin liittyvät jutut siirretään automaattisesti tänne äijätopiikkiin? Ikäänkuin ne autot nyt olisivat joku automaattisesti kaikkia miehiä vain ja ainoastaan kiinnostava asia, tai että niistä ei voisi puhua joskus muuallakin kuin miesten osastolla. Minusta vuodatus voi koskea ihan yhtä hyvin autotekniikkaa, tietokoneita kuin vaikka geneeristä känkkäränkkääkin. Nih.
KunkkuJ pahana päivänä. Eli varmaan joka toinen päivä.KunkkuJ kirjoitti:Mikäs ihmeen olio se on?Touho kirjoitti:...... geneeristä känkkäränkkääkin. Nih.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ajattelet väärinpäin. Kaivinkoneet kiikutetaan myös tänne.Touho kirjoitti:Moottoriöljyä ei siis käytetä missään muissa kuin autojen moottoreissa? Pellavaöljylläkö nuo kaivinkoneet sun muut sitten käyvät ja kauhaa liikuttelevat?Macco kirjoitti:Otsikossa lukee "Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic".Touho kirjoitti:BTW, miksi kaikki autoihin liittyvät jutut siirretään automaattisesti tänne äijätopiikkiin? Ikäänkuin ne autot nyt olisivat joku automaattisesti kaikkia miehiä vain ja ainoastaan kiinnostava asia, tai että niistä ei voisi puhua joskus muuallakin kuin miesten osastolla.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Meillä on jossain ihan omakin ketju mimmeilylle...vai onko? Täällä ei kuitenkaan ole tarkoitus keskustella kivoista huulikiilloista eikä tyrmäävistä hajuvesistä. Tämä on äijille ja sopivilta osin mimmeillekin avoin korjaamohenkinen kettinki.Touho kirjoitti:Kuulostaapa vähän kapeakatseiselta.
No miksei sitten vaikka Aman ja Annielin keskinäisiä alusvaate- ja rättikeskusteja yleensäkin siirrettäisi samaan syssyyn tänne myös? Kyllähän nekin maitorauhasiin liittyvät.
Tai tietokonejutut. Onhan niidenkin käyttäjistä suurin osa miehiä. Nii kerta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tottahan toki meillä on Hajuvesi- korkokenkä- ja hepeneet- topicamanita kirjoitti:Meillä on jossain ihan omakin ketju mimmeilylle...vai onko? Täällä ei kuitenkaan ole tarkoitus keskustella kivoista huulikiilloista eikä tyrmäävistä hajuvesistä. Tämä on äijille ja sopivilta osin mimmeilellekin avoin korjaamohenkinen kettinki.Touho kirjoitti:Kuulostaapa vähän kapeakatseiselta.
No miksei sitten vaikka Aman ja Annielin keskinäisiä alusvaate- ja rättikeskusteja yleensäkin siirrettäisi samaan syssyyn tänne myös? Kyllähän nekin maitorauhasiin liittyvät.
Tai tietokonejutut. Onhan niidenkin käyttäjistä suurin osa miehiä. Nii kerta.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En minäkään ymmärrä miksi sitä ihmiset katsoo. Mulkoilen äitiini päin kun se töllöttää sitä joka kerta. Ehkä se jokin päivä viisastuu.Leader dog kirjoitti:Arvon naiset, esim. korkojenkera ohjelma on heikko, blondi siinä on lähinnä sandaalienkera tyyppiä, vaikka itsellänikin on ollut blondi jo 30v.
Ohjelma on vaan heikko.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olisiko nyt hyvä hetki aloittaa?Anniel kirjoitti:
Kysyn vaan että koska Ama ja mä ollaan keskustelu täällä alusvaatteistamme?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sen vähän mitä oon Rouvan peesissä kattonut, niin Pääskysaari on ihan OK mutta Pimiä kammottava kuspiä. Ilmankos Jenni näytti välillä pahoin tuskastuneelta kollegaansa. En usko että se kuului kässäriin.Mailia kirjoitti:En minäkään ymmärrä miksi sitä ihmiset katsoo. Mulkoilen äitiini päin kun se töllöttää sitä joka kerta. Ehkä se jokin päivä viisastuu.Leader dog kirjoitti:Arvon naiset, esim. korkojenkera ohjelma on heikko, blondi siinä on lähinnä sandaalienkera tyyppiä, vaikka itsellänikin on ollut blondi jo 30v.
Ohjelma on vaan heikko.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Turha siitä on keskustella, parempi pistää faktat jompaan kumpaan ketjuun:Anniel kirjoitti:Kysyn vaan että koska Ama ja mä ollaan keskustelu täällä alusvaatteistamme?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä olen kyllä ihaillen seurannut Vappu Pimiän rakettimaista televisiouraa. Hän aloitti vaatimattomasti chat-juontajana, mutta jo hyvin pian Vappu bongattiin Big Brother -juontajaksi ja erilaisiin gaaloihin emännöimään. Nyt hänellä on jo huippusuosittu oma talk show. Kyllä tässä on kyseessä poikkeuksellinen kyky.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sen vähän mitä oon Rouvan peesissä kattonut, niin Pääskysaari on ihan OK mutta Pimiä kammottava kuspiä. Ilmankos Jenni näytti välillä pahoin tuskastuneelta kollegaansa. En usko että se kuului kässäriin.
Ei se kyllä kovin kyvykkäältä näyttänyt Big Brotherissa ja tuotanto kyllä tiesi.Maza kirjoitti:Mä olen kyllä ihaillen seurannut Vappu Pimiän rakettimaista televisiouraa. Hän aloitti vaatimattomasti chat-juontajana, mutta jo hyvin pian Vappu bongattiin Big Brother -juontajaksi ja erilaisiin gaaloihin emännöimään. Nyt hänellä on jo huippusuosittu oma talk show. Kyllä tässä on kyseessä poikkeuksellinen kyky.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sen vähän mitä oon Rouvan peesissä kattonut, niin Pääskysaari on ihan OK mutta Pimiä kammottava kuspiä. Ilmankos Jenni näytti välillä pahoin tuskastuneelta kollegaansa. En usko että se kuului kässäriin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hetken verran voit joutua odottamaanLare kirjoitti:Turha siitä on keskustella, parempi pistää faktat jompaan kumpaan ketjuun:Anniel kirjoitti:Kysyn vaan että koska Ama ja mä ollaan keskustelu täällä alusvaatteistamme?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 3&t=112526
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=95931
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Ts. "Jos otetaan vielä toiset lasit kuohuvaa ja katsellaan sen jälkeen uudestaan"Anniel kirjoitti:Hetken verran voit joutua odottamaanLare kirjoitti:Turha siitä on keskustella, parempi pistää faktat jompaan kumpaan ketjuun:Anniel kirjoitti:Kysyn vaan että koska Ama ja mä ollaan keskustelu täällä alusvaatteistamme?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 3&t=112526
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=95931
Hyvää kannattaa odottaa. Odotan kärsimättömästi, kärsien samalla henkisesti.Anniel kirjoitti:Hetken verran voit joutua odottamaan
Kirjaa oireet ylös, niin voin tehdä tästä tieteellisen tutkielman.Lare kirjoitti:Hyvää kannattaa odottaa. Odotan kärsimättömästi, kärsien samalla henkisesti.Anniel kirjoitti:Hetken verran voit joutua odottamaan
Viesti Kirjoittaja Maza »
Et ole. Minäkään en voi sietää häntä. Ettei kukaan luullut, että olisin ollut tosissani tuossa aikasemmin.Leader dog kirjoitti:V.Pimiän talentti ei ole avautunut, joten olen ehkä huono ihminen vaan.
Tutkitko oikein suurennuslasilla? Hotakainen kirjoitti aikanaan Juoppohullunpäiväkirjan ja tienasi hyvin. Onkohan tästä syntyvä Laren Seksihullun päiväkirja yhtä suuri menestys ja merkkiteos? Ajattelen usein naisten rintoja sillä rauhasta ne muistuttavat.Mailia kirjoitti:Kirjaa oireet ylös, niin voin tehdä tästä tieteellisen tutkielman.
Tarkoitatko suurennuslasilla, että tarkasti? En. Teen sen mahdollisimman nopeasti kuten kaiken ja odotan, että saan rahaa. Pakkohan sitä on tulla ennemmin tai myöhemmin. Voisin myös kirjoittaa tutkielman Naisten rintojen vaikutus maailmanrauhaan jos pitää joskus tehdä sellainen ja en keksi aihetta.Lare kirjoitti:Tutkitko oikein suurennuslasilla? Hotakainen kirjoitti aikanaan Juoppohullunpäiväkirjan ja tienasi hyvin. Onkohan tästä syntyvä Laren Seksihullun päiväkirja yhtä suuri menestys ja merkkiteos? Ajattelen usein naisten rintoja sillä rauhasta ne muistuttavat.Mailia kirjoitti:Kirjaa oireet ylös, niin voin tehdä tästä tieteellisen tutkielman.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei kai Hotakainen kuitenkaan, hänhän kuitenkin osaa esim. kirjoittaa, vuorista varmaan haettiin.Lare kirjoitti:Tutkitko oikein suurennuslasilla? Hotakainen kirjoitti aikanaan Juoppohullunpäiväkirjan ja tienasi hyvin. Onkohan tästä syntyvä Laren Seksihullun päiväkirja yhtä suuri menestys ja merkkiteos? Ajattelen usein naisten rintoja sillä rauhasta ne muistuttavat.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Voin paljastaa jo lopun: se on negatiivinen.Mailia kirjoitti:Voisin myös kirjoittaa tutkielman Naisten rintojen vaikutus maailmanrauhaan jos pitää joskus tehdä sellainen ja en keksi aihetta.