![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hupssinitiainen kirjoitti:Tämä yksilö on tyttöSitä poikaa, 14-vuotiasta, sain hetki sitten kuunnella mikserissä ensikerran ja olen ihan ihmetyksissä. Hän räppää. Lähinnä sanoja ihmettelen, miten onkin osannut sellaiset löytää, taikka oikeammin keksiä, kun omansa ovat.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No ei siitä kyllä ole kun pari vuotta, kun omakin tyttö laskiskeli vielä peppumäkeä ja yleensä ilman liukuria niin että paikat oli mustelmilla. Tai kai se vieläkin laskee, mutta harvemmin ja kavereiden kanssa
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EDIT Siis pojan nimimerkin siellä mikserissä.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Hevoset on puiseva harrastusdarthmother kirjoitti:Meitin 13w pimatsuigula juoksee keppihevosilla ympäri pihoja kavereittensa kanssa
-
Editoitu kirjoitusvirheitä
-
No kyllä tälle/kavereille esim. Muumit menee vieläkin, joskaan ei ihan yhtä kirkkain silmin enää. Tilalla on aikuisten sarjoja paljonkin. Lapsihan sieltä sisältä silti löytyy, kyllä noi riehua ja nauraa osaa vielä niin että raikaa. Ja juosta ja pelleillä. Oikeastaan itekin oon lapsi vielä. Moni on samaa sanonut tälläkin foorumilla. Tiedä sitten onko se vaan sanonta kun halutaan perustella tyhmäilyjänsäsinitiainen kirjoitti:On minusta ihana kun lapsi pitkään pysyy lapsena. Kyllä meillä Pikkukakkostakin joskus vielä katsotaan. Ja poika on onnessaan kun TET-viikolle (työelämään tutustumisviikolle) pääsee päiväkotiin, samaan ryhmään missä pikkusisko aikoinaan 3-vuotiaana aloitti.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
edit. perustelin juuri tyhmäilyjäni vetoamalla siihen että sisälläni asuu lapsi.
-
Enkä Mikastuksen ole tyhmäilleen täällä nähnyt. Toisin on erään lintusen laita. Joka ei tuosta aiheesta pitemmälle tohdi edes jatkaa kun sen korvat jo täällä helottaa.
Sarjoista puheenollen, onko kukaan Disney-kanavia kuunnellut, miten hassusti dubattuja ovat ? Harmittavaisia koko kanavat, jotka ainoat maksukanavat meillä, kun ovat auki 23:een.
-
Varmaan on talipallon siemen tuossakin asiassa kyllä. Lapsellisuus ei siis olekaan infantiilia. Tai on, mutta eri tavalla. Nyt sekoaa pienen pojan aivo. Menenkin tästä lattialle selälleni potkimaan, jotta ajatus kirkastuisisinitiainen kirjoitti:Ei tyhmäilyt, jos kellä sellaisia olisi, lapsekkuudella selity. Kun lapsethan on viisaita ja kun käy miettimään, mistä piirteistä jossakin aikuisessa pitää, niin nehän on juuri niitä, joita lapsista löytyy, yleensä ihan etsimättä.
Enkä sinun ole tyhmäilleen täällä nähnyt. Toisin on erään lintusen laita. Joka ei tuosta aiheesta pitemmälle tohdi edes jatkaa kun sen korvat jo täällä helottaa.
-
Se kumminkin lienee selvää, että on onneksi kaikille, ei vähiten asianomaiselle itselleen, jos osaa mahdollisimman vanhaksi lapsen itsessään säilyttää, ja mieluiten leikkivän sellaisen. Lienen tuon sanonut jossakin täällä aiemminkin. Ehkä tuolla Viimeisin ostos-ketjussa kun aikuinen mies itselleen ostanut kovasti kalliin jonkin motorisoidun Lego-härvelin. Kuullostaa omiin korviini tuo ajatelma niin tutulta.
Tuolla Disney-kanavajutulla koetin johdatella puhetta pois kuumottavista korvistani. Ei tainnut siitä olla jutun juurta.
Nyt se ajatus taisi löytyä. Eli viehättävyys Mikastuksen kyseessä ollen selittyy sillä että on säilyttänyt itsessään lapsen, eivät tyhmäilyt, joita siis ei ole olemassakaan, ainakaan tällä suunnalla havaittuina.
Nyt taitaisi olla minun aika sanoa hyvää yötä. Ei kukaan mahda olla eri mieltä ?
Kauniita unia toivotan siis nyt, kun väsyneenä ja valvoneena useimmiten vaikeuksiin itseni olen täällä saattanut. Ja valvottu on pitkälle viimeyönäkin. Hyvää yötä kaikille
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

Tulin justiinsa kotiin Lahdesta, siskontyttö on superihana pikku päivänsäde ja kohta varmaan jo käveleekin. Ens viikolla 1-vuotis bileet hänellä

Tullessani kotiin löysin ihanan miekkosen krapulan kourissa sohvalta, laitoin saunan päälle, pyykkikoneen pyörimään, vaihdoin lakanat uusiin ja nyt palaan takaisin hoivailemaan tuota kultaa

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oot selvästi rakastunut!!! Krapulaisen miehen löytäminen sohvalta ei aina ja välttämättä aktivoi juuri noihin puuhiin.Anniel kirjoitti:Hieno suoritus mercury!![]()
Tullessani kotiin löysin ihanan miekkosen krapulan kourissa sohvalta, laitoin saunan päälle, pyykkikoneen pyörimään, vaihdoin lakanat uusiin ja nyt palaan takaisin hoivailemaan tuota kultaa
Minä pistin skooppiin hupun ja lopetin työnteon.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Luulen kyllä että en olisi kovinkaan rakastunut, jos löytäisin kotiintullessani krapulaisen miehen makaamasta sohvaltamme. En kyllä sitä luutavimmin kurkku, saatkaan hoivailisi. Paremminkin saattaisin tarjota siroa (nro 46) jalaksen turvakenkää suoraa hanurilihaksistoon. Olenkohan jotenkin outo?amanita kirjoitti:Oot selvästi rakastunut!!! Krapulaisen miehen löytäminen sohvalta ei aina ja välttämättä aktivoi juuri noihin puuhiin.Anniel kirjoitti:Hieno suoritus mercury!![]()

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä en kyllä olisi noin julma. Mulla on kengänkoko vaan 43.Carde kirjoitti:Luulen kyllä että en olisi kovinkaan rakastunut, jos löytäisin kotiintullessani krapulaisen miehen makaamasta sohvaltamme. En kyllä sitä luutavimmin kurkku, saatkaan hoivailisi. Paremminkin saattaisin tarjota siroa (nro 46) jalaksen turvakenkää suoraa hanurilihaksistoon. Olenkohan jotenkin outo?
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tulisin sopivasti siihen välimaastoon.Macco kirjoitti:Minä en kyllä olisi noin julma. Mulla on kengänkoko vaan 43.Carde kirjoitti:Luulen kyllä että en olisi kovinkaan rakastunut, jos löytäisin kotiintullessani krapulaisen miehen makaamasta sohvaltamme. En kyllä sitä luutavimmin kurkku, saatkaan hoivailisi. Paremminkin saattaisin tarjota siroa (nro 46) jalaksen turvakenkää suoraa hanurilihaksistoon. Olenkohan jotenkin outo?

-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Voisitko "täsmentää"?Viizei kirjoitti:Tulisin sopivasti siihen välimaastoon.Macco kirjoitti:Minä en kyllä olisi noin julma. Mulla on kengänkoko vaan 43.Carde kirjoitti:Luulen kyllä että en olisi kovinkaan rakastunut, jos löytäisin kotiintullessani krapulaisen miehen makaamasta sohvaltamme. En kyllä sitä luutavimmin kurkku, saatkaan hoivailisi. Paremminkin saattaisin tarjota siroa (nro 46) jalaksen turvakenkää suoraa hanurilihaksistoon. Olenkohan jotenkin outo?
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ihanks tosi? Näinkö meinaat?amanita kirjoitti:Oot selvästi rakastunut!!!

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Aperture kirjoitti:Voisitko "täsmentää"?
Tarkoitan siis kengänkokojen välimaastoon.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Joo nämä reaktiot muuten takuulla on jotain ihan muuta 4 vuoden päästä.amanita kirjoitti:Oot selvästi rakastunut!!! Krapulaisen miehen löytäminen sohvalta ei aina ja välttämättä aktivoi juuri noihin puuhiin.Anniel kirjoitti:Hieno suoritus mercury!![]()
vuonna 2013 Anniel kirjoitti:
Tulin himaan ja nyt se apina oli sit ryypänny koko yön ja tärisi siinä sohvalla houreissaan. Voi vitt että otti päähän ja vaikka varta vasten pyysin teksitiviestillä että laita se sauna päälle niin että on lämmin ku tuun niin vitut! Ja tää apina oli vielä oksentanut mutsin tuomille uusille lakanoille ja nekin oli perkel itte pestävä että sai jotenkin siedettävän hajun tähän vtun asuntoon. Stana kun saan tään pyykin loppuun niin tuo ääliö saa kuulla kunniansa![]()
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Sanotaan näin että omaan mittavaa empiiristä kokemusta aihepiiristä. Olen ollut onnekas ja päässyt haastattelemaan naisia juuri noissa tilanteissa ja kirjannut heidän tuntemuksensa tarkasti ylös.Carde kirjoitti:Jone on oraakkeli
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin mutku se maailmanloppu tulee jo vuonna 2012Jone kirjoitti:vuonna 2013 Anniel kirjoitti:
Harrastin juuri luovaa työtä lumen parissa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka