Miksi et vastaa tuntemattomaan numeroon?ManiMicci kirjoitti:Tanavvittukele!
Tänään selvisi, että olin jättänyt viime viikolla vastaamatta tärkeään puheluun kun puhelimessa luki, että "tuntematon numero soittaa".
Hiton fiksua viranomaisilta alkaa noudattaa moista käytäntöä.
Vuodatustopic 2
-
tuomaril
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulle on turha soittaa estetyistä numeroista. En vastaa.tuomaril kirjoitti:Miksi et vastaa tuntemattomaan numeroon?ManiMicci kirjoitti:Tanavvittukele!
Tänään selvisi, että olin jättänyt viime viikolla vastaamatta tärkeään puheluun kun puhelimessa luki, että "tuntematon numero soittaa".
-
tuomaril
Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....Tauvo kirjoitti:Minulle on turha soittaa estetyistä numeroista. En vastaa.tuomaril kirjoitti:Miksi et vastaa tuntemattomaan numeroon?ManiMicci kirjoitti:Tanavvittukele!
-
Tauvo
Yleensä, kun estetty numero soittaa. Siellä yritetään myydä joko yritysluettelopalvelua nettiin, tai jotain huonoa lehteä, jota en ehdi lukea. On kokemusta siitä ihan riittävästi. Minulla ei ole aikaa hokea "eitä" inttävälle idiootille, joka ei usko mitä hänelle sanon.tuomaril kirjoitti:Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....Tauvo kirjoitti:Minulle on turha soittaa estetyistä numeroista. En vastaa.tuomaril kirjoitti:Miksi et vastaa tuntemattomaan numeroon?ManiMicci kirjoitti:Tanavvittukele!
-
tuomaril
-
Aperture
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Yleensä se on päin vastoin. Toisaalta ei minua haittaa. Kummassakin paikassa on oltu. Armeijassa olo kadutaa vieläkin. Olisi pitänyt mennä suoraan sivariin. Ei sinänsä, että unelma ammattini on armeijassa.iDock kirjoitti:^^Siinäpähän ovat kunhan eivät ala aukomaan liikaa päätään. Tosin ei myöskään toisin päin.
-
app13
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Juu, voit laittaa. Sotilaspassinsa palauttaneet ovat reservin kieltäytyjä.Thoth kirjoitti:Jos jossain hakemuksessa kysytään sotilasarvoa tai vastaavaa, niin voinko laittaa siihen, että reservin kieltäytyjä?
/V
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulle piti kirjoittaa ja laitoit isälleni? Eikös näin käynyt? Vitsi vitsinä. Itse olen laittanut viestiä monesti väärälle ihmiselle. Älä murehdi.amanita kirjoitti:Ihmeellisiä ovat sähköpostien tiet...pitäisi muistaa olla tarkka, mistä osoitteesta viesti lähtee. Nyt sai jokunen varmaankin makeat naurut...
-
eskofot
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Et taida olla yksityisyrittäjä.tuomaril kirjoitti: Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Eikö juuri yksityisyrittäjän kannata vastata kaikkiin puheluihin? Siellähän saattaa olla vaikka asiakas suurehkon tilauksen kanssa...eskofot kirjoitti:Et taida olla yksityisyrittäjä.tuomaril kirjoitti: Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Taannoin, joskus kuukausia sitten uikutin yksinkertaisesti siitä, kun ajoittain joudun käyttämään työaikaani Acerin äärellä. Kone on edelleen lievästi sanottuna päivänkakkaramaisen loistava, sen sijaan toinen samanlainen vaihdettiin Delliin. Jea! Olin hetkisen jo tyytyväinen, mutta kissanviikset... näyttää tämänkin viikon perusteella siltä, että sain vihdoin vastauksen siihen, mitä eroa on Acerin ja Dellin (yritys)koneilla? Teksti kyljessä. Kuah. Tuon Dellin etuna on se, että kun sen sammuttaa, se sentään lähtee uudelleen käyntiin. Pakkokin se on välillä bootata, koska odotustilassa tuo XP:n (kyllä, luitte oikein) kirjautumisruutu katoaa. Pelkkä hiirulaisen osoitin vilistää ruudulla. Kun sen sitten käynnistää niin toki kirjaantumisessa voi mennä kevyesti sellaiset puolitoista tuntiakin, mutta ... käynnistyy. Kukahan valopää tekee näitä hankintoja. Pidin tosiaan ennen Delliä jotenkin laatumerkkinä, mutta sellaisia ei kai PC-klooneissa enää taida olla? IBM takaisin valmistamaan koneita ja heti! Joo, niistäkin oltiin vähän eri mieltä, mutta nämä nykyiset ovat kuitenkin jo sen tason vehkeitä että Ibareita tulee ikävä
Noin. Vuodatettu. Parempi fiilis ja viikonlopun viettoon. Joku muu saa onneksi nämä koneet ensi viikolla käytettäväkseen.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Tauvo
... Ja sitten takaisin maan pinnalle...paulaw kirjoitti:Eikö juuri yksityisyrittäjän kannata vastata kaikkiin puheluihin? Siellähän saattaa olla vaikka asiakas suurehkon tilauksen kanssa...eskofot kirjoitti:Et taida olla yksityisyrittäjä.tuomaril kirjoitti: Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....
Vuosien saatossa on tullut opittua, että jokainen estetystä numerosta soittava on aina puhelimyyjä. Ihan joka ainut kerta.
"Suuret" tilaukset eivät tule piilosta estettyjen numeroiden takaa, vaan ilmaisevat itsensä siten, miten tilanne vaatii. Puhuvat vielä vastaajaankin, jos asia on tärkeä sekä laittavat mailia jne...
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Word.Tauvo kirjoitti:... Ja sitten takaisin maan pinnalle...paulaw kirjoitti:Eikö juuri yksityisyrittäjän kannata vastata kaikkiin puheluihin? Siellähän saattaa olla vaikka asiakas suurehkon tilauksen kanssa...eskofot kirjoitti:Et taida olla yksityisyrittäjä.tuomaril kirjoitti: Miksi ette vastaa tuntemattomaan numeroon? Kyllä mä aina vastaan, ja toistaseksi mahdollisilta ikävyyksiltä olen välttynyt....
Vuosien saatossa on tullut opittua, että jokainen estetystä numerosta soittava on aina puhelimyyjä. Ihan joka ainut kerta.
"Suuret" tilaukset eivät tule piilosta estettyjen numeroiden takaa, vaan ilmaisevat itsensä siten, miten tilanne vaatii. Puhuvat vielä vastaajaankin, jos asia on tärkeä sekä laittavat mailia jne...
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »

-
Tauvo
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Lepää nyt sit vähän jos tommoinen kauppa tuli. Henkilökuntaa voisit kanssa palkata lisää.Tauvo kirjoitti:Just otin vastaan tuhannen miljardin euron tilauksen ja puhelinnumero oli tuntematon, ei estetty numero.
Adelen Lada 2011
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Parempia esimerkkejä sais olla. Nuo tahot eivät soita estetyistä numeroista.Latvastalaho kirjoitti:(puolustusvoimat, poliisi, eri operaattorit esim.)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka