![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hyvä aika siis lopettaa se käryttelyKain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Ei passaa, mulla on vielä yksi täysi purupussi käyttämättä.Anniel kirjoitti:Hyvä aika siis lopettaa se käryttelyKain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Noouuu! Ole vahva Kain!Kain kirjoitti:Ei passaa, mulla on vielä yksi täysi purupussi käyttämättä.Anniel kirjoitti:Hyvä aika siis lopettaa se käryttelyKain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Viesti Kirjoittaja app13 »
Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Lolapp13 kirjoitti:Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
A) Tupakanpoltto tekee pahaa sinulle.
B) Näyttäkääpäs esimerkkiä minunlaisilleni, hyvätapaisille ja raittiille nuorille.
En minä kyllä sitä tarkoittanut. Turha suuttua.Kain kirjoitti:Lolapp13 kirjoitti:Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
B) Näyttäkääpäs esimerkkiä minunlaisilleni, hyvätapaisille ja raittiille nuorille.
B) Sitten kannattaa lisätä minut "vihamiehiin" omista asetuksista.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oikein. Tuollaista opetusta tarvitaan lisää. Ja sitten pitää vielä näyttää kalvolta/netistä kuvia röökikerholaisten ruumiinavauksista. Ja sekin pitää muistaa mainita, että tupakka väylä kovempiin huumeisiin.Hieno kirjoitti:Meillä oli just siihen tyyliin opetusta että olet takapuoli jos poltat ja kuolet heti jos maistelet. -.-
Enhän minä n. pienestä asiasta vielä kehtaa suuttua.app13 kirjoitti:En minä kyllä sitä tarkoittanut. Turha suuttua.Kain kirjoitti:Lolapp13 kirjoitti:Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
B) Sitten kannattaa lisätä minut "vihamiehiin" omista asetuksista.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Äh..Erño kirjoitti:Oikein. Tuollaista opetusta tarvitaan lisää. Ja sitten pitää vielä näyttää kalvolta/netistä kuvia röökikerholaisten ruumiinavauksista. Ja sekin pitää muistaa mainita, että tupakka väylä kovempiin huumeisiin.Hieno kirjoitti:Meillä oli just siihen tyyliin opetusta että olet takapuoli jos poltat ja kuolet heti jos maistelet. -.-
Et toki, rakas♥.Kain kirjoitti:Anteeksi jos pahoitit mielesi.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ilman filtteriä voi saada vieläkin enemmän nikotiinia keuhkoihin.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Toivottavasti et ole (puoliksi) tosissasi. Nykyään esimerkiksi kannabiksesta kerrotaan tuollaisia kauhutarinoita. Kokeiltuaan sitä teini huomaa, että eihän siitä mitään niin kamalaa seurannutkaan, ja samalla kaikelta valistukselta putoaa pohja.Erño kirjoitti:Oikein. Tuollaista opetusta tarvitaan lisää. Ja sitten pitää vielä näyttää kalvolta/netistä kuvia röökikerholaisten ruumiinavauksista. Ja sekin pitää muistaa mainita, että tupakka väylä kovempiin huumeisiin.Hieno kirjoitti:Meillä oli just siihen tyyliin opetusta että olet takapuoli jos poltat ja kuolet heti jos maistelet. -.-
Ai sä petät mua hateyn kanssa? Häpeisit, rosmo!
Miten niin petä?
^ Älä sano noin *nyyh* sinun takiasi olen nyt osa tätä suurta kolmiodraamaaKain kirjoitti:Miten niin petä?![]()
Me lyöttäydyttiin Hateyn kanssa jo yhteen ennen kuin omena kopsahti sinun päähäsi.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vai raitis. Mie olen itse absolutusti niin tupakan kuin alkoholin suhteen. Kahvin suhteen kohtuu käyttäjä. Max kuppi kahvia viikossa. Voin näyttää mallia.app13 kirjoitti:Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Mikä ihmeen kolmiodraama?app13 kirjoitti:^ Älä sano noin *nyyh* sinun takiasi olen nyt osa tätä suurta kolmiodraamaaKain kirjoitti:Miten niin petä?![]()
Me lyöttäydyttiin Hateyn kanssa jo yhteen ennen kuin omena kopsahti sinun päähäsi.SONNI!
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sitä tarkoitin itsekin. Olen absolutisti niin tupakan, alkoholin, huumeiden & muiden suhteen. Kahvin myös.M.P.T kirjoitti:Vai raitis. Mie olen itse absolutusti niin tupakan kuin alkoholin suhteen. Kahvin suhteen kohtuu käyttäjä. Max kuppi kahvia viikossa. Voin näyttää mallia.app13 kirjoitti:Lol.Kain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Viesti Kirjoittaja iDock »