Onneks töissä on mukavaa.iDock kirjoitti:Pitkä koulupäivä. Hajottaa pelkkä ajatus...
Jahka kun työharjoittelu-jakso alkaa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Onneks töissä on mukavaa.iDock kirjoitti:Pitkä koulupäivä. Hajottaa pelkkä ajatus...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kukin tulkitkoot kuin haluaa.Thoth kirjoitti:Toivottavasti et ole (puoliksi) tosissasi. Nykyään esimerkiksi kannabiksesta kerrotaan tuollaisia kauhutarinoita. Kokeiltuaan sitä teini huomaa, että eihän siitä mitään niin kamalaa seurannutkaan, ja samalla kaikelta valistukselta putoaa pohja.Erño kirjoitti:Oikein. Tuollaista opetusta tarvitaan lisää. Ja sitten pitää vielä näyttää kalvolta/netistä kuvia röökikerholaisten ruumiinavauksista. Ja sekin pitää muistaa mainita, että tupakka väylä kovempiin huumeisiin.Hieno kirjoitti:Meillä oli just siihen tyyliin opetusta että olet takapuoli jos poltat ja kuolet heti jos maistelet. -.-
Jahka kun löytäisin kysymykseeni vastauksen.Anniel kirjoitti:Noouuu! Ole vahva Kain!Kain kirjoitti:Ei passaa, mulla on vielä yksi täysi purupussi käyttämättä.Anniel kirjoitti:Hyvä aika siis lopettaa se käryttelyKain kirjoitti:Filtterit loppu ja pari tupakkia enää jäljellä.
Miten mää pärjään?![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
On, terveys voipi mennä. Ite tupakoin tuhat vuotta askin päivässä, keuhkotulehdus havahdutti. Nyt ollut ilman pössyä 07.11.2004 klo 09:15 asti.Kain kirjoitti:Jahka kun löytäisin kysymykseeni vastauksen.Anniel kirjoitti: Noouuu! Ole vahva Kain!
Miksi taistella kun ei ole mitään menetettävää?
Minullahan menee joka tapauksessa terveys.hatey kirjoitti:On, terveys voipi mennä. Ite tupakoin tuhat vuotta askin päivässä, keuhkotulehdus havahdutti. Nyt ollut ilman pössyä 07.11.2004 klo 09:15 asti.Kain kirjoitti:Jahka kun löytäisin kysymykseeni vastauksen.Anniel kirjoitti: Noouuu! Ole vahva Kain!
Miksi taistella kun ei ole mitään menetettävää?
Ryppyjä tulee muutenkin.hatey kirjoitti:Tupakointi tekee huonoa myös iholle. Tulee ryppyjä.
Piiskaa mistä?hatey kirjoitti:Saat piiskaa kon et usko.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
On pitkä, jos vieläkin koulussa olet. Toisaalta illalla on mukavempi olla koulussa.iDock kirjoitti:Pitkä koulupäivä. Hajottaa pelkkä ajatus...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja kymmenen vuoden käytön jälkeen ollaan vieläkin samaa mieltä... mun kokemukseni tuttavapiiristä on vähän toinen, elämä on kannabiksen takia täysin raiteiltaan.Thoth kirjoitti:Toivottavasti et ole (puoliksi) tosissasi. Nykyään esimerkiksi kannabiksesta kerrotaan tuollaisia kauhutarinoita. Kokeiltuaan sitä teini huomaa, että eihän siitä mitään niin kamalaa seurannutkaan, ja samalla kaikelta valistukselta putoaa pohja.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Jaa, kaikki päihteet ovat haitallisia koko ajan käytettyinä.... mikä tahansa saa elämän pois raiteiltaan. Joku viisas mies lauloi 2000-luvun alussa, että "kohtuus on kaikessa valttii". Kannabikseen ei kuole, se ei ole letaali päihde, niin kuin alkoholi, tupakka ja vaikka kofeiini. Kannabis övereihin ei kuole. Sitäpaitsi kannabiksen addiktiopotentiaali on taulukon häntäpäässä: muunmuassa kahvin ap on 77, kun kannabiksella se on 22. Ja ei, en edelleenkään polta ganjaa!MacFinn kirjoitti:Ja kymmenen vuoden käytön jälkeen ollaan vieläkin samaa mieltä... mun kokemukseni tuttavapiiristä on vähän toinen, elämä on kannabiksen takia täysin raiteiltaan.
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Koska Sonera on takapuoli.M.P.T kirjoitti:Miksi joillain on puhelinliittymä muulta kuin soneralta?
Viesti Kirjoittaja iDock »
x2The raconteur kirjoitti:Koska Sonera on takapuoli.M.P.T kirjoitti:Miksi joillain on puhelinliittymä muulta kuin soneralta?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Yliopistossa opiskellessani todella moni (ehkä suurin osa) kavereistani oli ainakin kokeillut kannabista. Siitä huolimatta suurin osa heistä on nykyään hyvissä työpaikoissa ja muutenkin hyviä veronmaksajia. Huomaa, että kaveripiirisssäsi ne todennäköisimmin syrjäytyvät ehkä myös todennäköisemmin alkavat käyttää kannabista. Eli kausaaliketju ei välttämättä mene niin, että kannabis aiheutti syrjäytymisen.MacFinn kirjoitti:Ja kymmenen vuoden käytön jälkeen ollaan vieläkin samaa mieltä... mun kokemukseni tuttavapiiristä on vähän toinen, elämä on kannabiksen takia täysin raiteiltaan.Thoth kirjoitti:Toivottavasti et ole (puoliksi) tosissasi. Nykyään esimerkiksi kannabiksesta kerrotaan tuollaisia kauhutarinoita. Kokeiltuaan sitä teini huomaa, että eihän siitä mitään niin kamalaa seurannutkaan, ja samalla kaikelta valistukselta putoaa pohja.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Melko yks'oikoinen kommentti. Soneralla on aivan varmasti paljon tyytyväisiä asiakkaita. Minä olen yksi niistä.The raconteur kirjoitti:Koska Sonera on takapuoli.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Muutamia syitä:KunkkuJ kirjoitti:Melko yks'oikoinen kommentti. Soneralla on aivan varmasti paljon tyytyväisiä asiakkaita. Minä olen yksi niistä.The raconteur kirjoitti:Koska Sonera on takapuoli.
Viesti Kirjoittaja kerabit »