Menikö hyvin?tuomaril kirjoitti:Pääsykokeen.

Mää heräsin äsken

Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Menikö hyvin?tuomaril kirjoitti:Pääsykokeen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ihan hyvin se mun mielestä meni.Harkoosi kirjoitti:Menikö hyvin?tuomaril kirjoitti:Pääsykokeen.![]()
Mää heräsin äsken
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kaverihan oli selvästi henkisesti epävakaa, olisit soittanut hänelle apua.TR8 kirjoitti:....Lopuksi sitten kiitti vielä, kun sai työskennellä täällä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Luulen, että näit Händin tai Käppersin...Peitsamo kirjoitti: Viime vuonna olin näkevinäni Töppersin, mutta nyt ei näkynyt
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hyvä! Kun teet tuon vielä lopuillekin CD-levyille, niin voit vaihtaa Airiin.Kain kirjoitti:Laitoin erän CD-levyjä perinteiseen kovalevyyn CD-asemalla MacBook Pro:lla.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Thoth kirjoitti:Hyvä! Kun teet tuon vielä lopuillekin CD-levyille, niin voit vaihtaa Airiin.Kain kirjoitti:Laitoin erän CD-levyjä perinteiseen kovalevyyn CD-asemalla MacBook Pro:lla.
Taidan kuitenkin vielä hankkia musiikkini CD-levyinä.Tauvo kirjoitti:Thoth kirjoitti:Hyvä! Kun teet tuon vielä lopuillekin CD-levyille, niin voit vaihtaa Airiin.Kain kirjoitti:Laitoin erän CD-levyjä perinteiseen kovalevyyn CD-asemalla MacBook Pro:lla.Sillionhan hänen pitää lopettaa äänitteiden ostaminen jaloissa ja hienoissa keräilykoteloissa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Se on kokonaan sen Androidin syytä.Kain kirjoitti:Yritin siirtää kuvia Androidista tähän Macciin.
Bluetoothilla ei onnistunut lähettämään.
Ja tein Androidista Wifi-tukiaseman, kirjaudun sisään ja Macci jumahti.
Finder lopetti kokonaan toimintansa ja eikä suostunut käynnistymään uudelleen.
Virtanäppäintä 5 sekuntia pohjassa ja sitten vasta onnistui.
Hienoja nämä Macit.
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Jos kerta muilla on toiminut moitteetta, niin miksi minulla sitten ei toimi.tuomaril kirjoitti: Se on kokonaan sen Androidin syytä.
Jos minulla olisi aikakone, niin jättäisin kokonaan asentamatta 10.7:n.Cosmo kirjoitti:Aloitin päivittämään läppäriin 10.7:n vaikka 10.6.8:llakin olisi pärjännyt.
En sano tätä mitenkään piruilumielessä, mutta vertaa iOS:ia ja Androidia.Kain kirjoitti:Jos kerta muilla on toiminut moitteetta, niin miksi minulla sitten ei toimi.tuomaril kirjoitti: Se on kokonaan sen Androidin syytä.
Perusteluja kiitos.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mitä tekemistä sillä on asian kanssa?tuomaril kirjoitti:En sano tätä mitenkään piruilumielessä, mutta vertaa iOS:ia ja Androidia.
Siis meinaan vain että se Android kyllä toimii hetken kuin unelma, mutta kun alkaa kertyä sovelluksia muistiin niin alkaa bugittamaan pikkuhiljaa...mercury kirjoitti:Mitä tekemistä sillä on asian kanssa?tuomaril kirjoitti:En sano tätä mitenkään piruilumielessä, mutta vertaa iOS:ia ja Androidia.
Miten se liittyy mitenkään käyttöjärjestelmän kaatumiseen?tuomaril kirjoitti: En sano tätä mitenkään piruilumielessä, mutta vertaa iOS:ia ja Androidia.
Viesti Kirjoittaja power »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Itsehän yleensä nukun kaikki tentit.power kirjoitti:Valvoin tentin.