Noh. Sitten minulle jää kaksi vaihtoehtoa. Sekin riippuu minne suuntaan lähden ajamaanMaza kirjoitti:Mun mielestä ABC!-asemille pääsy pitäisi kieltää kaikilta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh. Sitten minulle jää kaksi vaihtoehtoa. Sekin riippuu minne suuntaan lähden ajamaanMaza kirjoitti:Mun mielestä ABC!-asemille pääsy pitäisi kieltää kaikilta.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja rok »
Muista sitten puhua oikein.Tauvo kirjoitti:Huomenna pitää lähteä kukonlaulun aikaan Raumalle... (Huoh)
Se on kyllä jännä kieli.rok kirjoitti:Muista sitten puhua oikein.Tauvo kirjoitti:Huomenna pitää lähteä kukonlaulun aikaan Raumalle... (Huoh)
Eli jätät viimeiset kirjaimet -tai no vaikka tavut- joka sanasta pois! Ha.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hienoa kuulla! Onneksi selvisit sieltä arktisista olosuhteista sillä rikkinäisellä autollasi. Puistattaa ajatuskin, että olisit joutunut jäämään sinne epäinhimillisiin olosuhteisiin.hatey kirjoitti:Olen kodü.![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kuka hullu katsoo jalkapalloa vapaaehtoisesti?Anniel kirjoitti:Kaukosäätimestä loppu patterit ja mitäpä sieltä telkasta... No jalkapalloa! Jipii.
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kato Tenoxia napaan, niin hyvä tulee!Skyline^ kirjoitti:Kun ei vaan tule uni, vaikka mitä tekisi..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä, jos kyseessä on Saksan pelit tai Bayern Munchenin pelit. Muut matsit ei sitten kiinnostakkaan.Kain kirjoitti:Kuka hullu katsoo jalkapalloa vapaaehtoisesti?Anniel kirjoitti:Kaukosäätimestä loppu patterit ja mitäpä sieltä telkasta... No jalkapalloa! Jipii.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Noniin, sänki pois ja peti iltaa varten valmiiksi.M.P.T kirjoitti:Minä, jos kyseessä on Saksan pelit tai Bayern Munchenin pelit. Muut matsit ei sitten kiinnostakkaan.Kain kirjoitti:Kuka hullu katsoo jalkapalloa vapaaehtoisesti?Anniel kirjoitti:Kaukosäätimestä loppu patterit ja mitäpä sieltä telkasta... No jalkapalloa! Jipii.
Pitää lähteä töihin ja aamulla pitäisi lämmittää taas uunia. Nukkuakkin pitäisi ja yksi tyttönen hakea töistä päivällä. Kaikkea sitä tulee luvattua, mutta minkäs tekee.