Kain kirjoitti:Taisin menettää äsken silmäni, kuin näin mitä vastapäätä oleva naapuri puuhasi.![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Kain kirjoitti:Taisin menettää äsken silmäni, kuin näin mitä vastapäätä oleva naapuri puuhasi.![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Älä nyt ole tylsä vaan kerro meillekin!Kain kirjoitti:Taisin menettää äsken silmäni, kuin näin mitä vastapäätä oleva naapuri puuhasi.![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei passaa, Kunkku saisi siitä sydänkohtauksen.Anniel kirjoitti:Älä nyt ole tylsä vaan kerro meillekin!Kain kirjoitti:Taisin menettää äsken silmäni, kuin näin mitä vastapäätä oleva naapuri puuhasi.![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ota nitro ja painu petiin. Meillä muilla on vähän juttuja vielä kesken...KunkkuJ kirjoitti:Minusta tuntuu, että olen just saamassa sydänkohtauksen.
Kun minä olin sinun ikäisesi, en yrittänyt neuvoa vanhempia ihmisiä ja tähän aikaan olin aina kiltisti nukkumassa.Anniel kirjoitti: Ota nitro ja painu petiin. Meillä muilla on vähän juttuja vielä kesken...
Viesti Kirjoittaja hatey »
En usko. Kuitenkin vilistit Kleopatran perässä joka yö.KunkkuJ kirjoitti:Kun minä olin sinun ikäisesi, en yrittänyt neuvoa vanhempia ihmisiä ja tähän aikaan olin aina kiltisti nukkumassa.Anniel kirjoitti: Ota nitro ja painu petiin. Meillä muilla on vähän juttuja vielä kesken...
Krmh! Eiköhän pysytellä tässä hetkessä. Oli kyse sinun nukkumaan menostasi.Anniel kirjoitti: Kuitenkin vilistit Kleopatran perässä joka yö.
Oiskohan se Aleksanteri Suuri vielä elossa.KunkkuJ kirjoitti:Krmh! Eiköhän pysytellä tässä hetkessä. Oli kyse sinun nukkumaan menostasi.Anniel kirjoitti: Kuitenkin vilistit Kleopatran perässä joka yö.
Mut kyllä ne oli aikoja ne, silloin nuoruudessani! Oih ja voih, jos saisin elää ne vielä uudelleen...
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hhmmm…Thoth kirjoitti:http://www.humanrecord.com/image/17850/ ... s-in-luxor
Tuossa kuvassa Thoth ja Horus "suojelevat" (tai mitä ikänä tekevätkään) Ramsesta.
Hehe. En huomannutkaan noita kippoja. Ramsesta selvästikin öljytään. Loppu on sitten XXX.Kain kirjoitti:Hhmmm…Thoth kirjoitti:http://www.humanrecord.com/image/17850/ ... s-in-luxor
Tuossa kuvassa Thoth ja Horus "suojelevat" (tai mitä ikänä tekevätkään) Ramsesta.
Three man and two cup.
Aijjaa, minä kun luulin, että faaraot haudataan eikä poltettais.Thoth kirjoitti:Hehe. En huomannutkaan noita kippoja. Ramsesta selvästikin öljytään. Loppu on sitten XXX.Kain kirjoitti:Hhmmm…Thoth kirjoitti:http://www.humanrecord.com/image/17850/ ... s-in-luxor
Three man and two cup.
What? Ei kumpaakaan, vaan ne muumioidaan.Kain kirjoitti: Aijjaa, minä kun luulin, että faaraot haudataan eikä poltettais.
Viesti Kirjoittaja app13 »
Onnistunut substantiivin taivutusKain kirjoitti:Hhmmm…
Three man and two cup.
Olisin myös vaihtanut tuon "man" => "men", mutta kun on hyvä vitsi, niin ei viitsi nillittää.app13 kirjoitti:Onnistunut substantiivin taivutusKain kirjoitti:Hhmmm…
Three man and two cup.
Käsittäisin tuon muumioimisen enemmän hautausrituaaliksi.Thoth kirjoitti:What? Ei kumpaakaan, vaan ne muumioidaan.Kain kirjoitti: Aijjaa, minä kun luulin, että faaraot haudataan eikä poltettais.
OK, ehkä olet oikeassa. Nyt kun mietin sitä enemmän, niin hautaaminen sisältää myös palsamoinnin, jne. Kuitenkin hämää, että hauta-sana viittaa kuoppaan.Kain kirjoitti:Käsittäisin tuon muumioimisen enemmän hautausrituaaliksi.Thoth kirjoitti:What? Ei kumpaakaan, vaan ne muumioidaan.Kain kirjoitti: Aijjaa, minä kun luulin, että faaraot haudataan eikä poltettais.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Näyttää minusta enempikin siltä, että kaksi korkeassa asemassa olevaa (= seisovat kuvassa VR:n lavojen päällä) moderaattoria takoo Ramsesta kaulimilla päähän stereona. Tiedä sitten mistä johtuu tällainen tulkinta, tämähän on ihan kuin Rorschachin testi. Mitä Te muut tuossa näette?Thoth kirjoitti:http://www.humanrecord.com/image/17850/ ... s-in-luxor
Tuossa kuvassa Thoth ja Horus "suojelevat" (tai mitä ikänä tekevätkään) Ramsesta.![]()
Viesti Kirjoittaja app13 »
Jotenkin tuon säännöllisesti taipuvan substantiivin taivutus ärsytti enemmänThoth kirjoitti:Olisin myös vaihtanut tuon "man" => "men", mutta kun on hyvä vitsi, niin ei viitsi nillittää.app13 kirjoitti:Onnistunut substantiivin taivutusKain kirjoitti:Hhmmm…
Three man and two cup.