Noin 2 km.iDock kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka?tuomaril kirjoitti:Lähteä kouluun. Pakko mennä bussilla, koska en halua kävellä tuolla-16 asteen pakkasessa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Noin 2 km.iDock kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka?tuomaril kirjoitti:Lähteä kouluun. Pakko mennä bussilla, koska en halua kävellä tuolla-16 asteen pakkasessa.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mulla yli sen. Ja kävelen. Vaikka 30c pakkasessa.tuomaril kirjoitti:Noin 2 km.iDock kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka?tuomaril kirjoitti:Lähteä kouluun. Pakko mennä bussilla, koska en halua kävellä tuolla-16 asteen pakkasessa.
Olette hieno ihminen.iDock kirjoitti:Mulla yli sen. Ja kävelen. Vaikka 30c pakkasessa.tuomaril kirjoitti:Noin 2 km.iDock kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka?tuomaril kirjoitti:Lähteä kouluun. Pakko mennä bussilla, koska en halua kävellä tuolla-16 asteen pakkasessa.
Toisaalta täällä ei kyllä bussit kuljekaan joten pakkotuomaril kirjoitti:Olette hieno ihminen.
Täällä kulkee onneksi! 8)iDock kirjoitti:Toisaalta täällä ei kyllä bussit kuljekaan joten pakkotuomaril kirjoitti:Olette hieno ihminen.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mielenkiintoista. Pitää katsoa mitä messuja täällä on, koska en ole mitään uutisisa seurannut. Itse voisin kohta mennä nukkumaan, jos nyt unta vain saisi. Selvitin ne messutkin. Olisiko tämä kyseessä http://www.jklmessut.fi/sahko2012/na_tiedot.phpKain kirjoitti:Vois laittaa kameran valmiiksi huomista varten.
Huomenna Jyväskylään jonnekkin messuille. 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
MP-messut, Hkin messuamiskeskus.M.P.T kirjoitti:Mielenkiintoista. Pitää katsoa mitä messuja täällä on, koska en ole mitään uutisisa seurannut. Itse voisin kohta mennä nukkumaan, jos nyt unta vain saisi. Selvitin ne messutkin. Olisiko tämä kyseessä http://www.jklmessut.fi/sahko2012/na_tiedot.phpKain kirjoitti:Vois laittaa kameran valmiiksi huomista varten.
Harmittaa kun on jäänyt muutamana vuonna taas prätkämessut väliin. Toisaalta voin sanoa, että ei enää koskaan bussikyydillä sinne. Motoristit on aika huumorintajuisia ja tempaukset on vähän liian radikaaleja minun makuun. Olen ollut muutamalla sellaisella reissulla, että useammilla putoaisi leuka lattiaan.Macco kirjoitti:MP-messut, Hkin messuamiskeskus.M.P.T kirjoitti:Mielenkiintoista. Pitää katsoa mitä messuja täällä on, koska en ole mitään uutisisa seurannut. Itse voisin kohta mennä nukkumaan, jos nyt unta vain saisi. Selvitin ne messutkin. Olisiko tämä kyseessä http://www.jklmessut.fi/sahko2012/na_tiedot.phpKain kirjoitti:Vois laittaa kameran valmiiksi huomista varten.
EDIT : jos menis nukkumaan... HKI on jokseenkin kaukana JKL:stä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Paras autopeli on tällähetkellä pääkaupunkiseudun teillä.richidi kirjoitti:^ Mario Kart on parempi.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Gran Turismo 3 on parhain. Nuo uusimmat on turhan todentuntuisia.tuomaril kirjoitti:Pelata Gran Turismo 5:sta. On se kyllä autopelien aatelia! 8)
Todentuntuisuus on parhautta!Hieno kirjoitti:Gran Turismo 3 on parhain. Nuo uusimmat on turhan todentuntuisia.tuomaril kirjoitti:Pelata Gran Turismo 5:sta. On se kyllä autopelien aatelia! 8)
Olet oikeassa ja vieläpä snes versio.richidi kirjoitti:^ Mario Kart on parempi.
Kiitti vinkistä.Kain kirjoitti:En mitään.
Jokin ketutus taas päällä.
Vois mennä ulos lenkille päästelemään höyryjä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikä ole. Tämän tietää kaikki, jotka pelasivat video-/tietokone-pelejä 70 - 80 -luvulla. Silloin pelit olivat parempia, vaikka grafiikasta ei pahemmin voinut puhuakaan.tuomaril kirjoitti:Todentuntuisuus on parhautta!Hieno kirjoitti:Gran Turismo 3 on parhain. Nuo uusimmat on turhan todentuntuisia.tuomaril kirjoitti:Pelata Gran Turismo 5:sta. On se kyllä autopelien aatelia! 8)
Viesti Kirjoittaja redhat »