![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Silloin siitä lähtee tuntiviisari. Kokeilin liittää sen ja iTunes antoi vaihtoehdot: "palauta tehdasasetukset" j& "ota käyttöön uutena kellona ilman tuntiviisaria".hatey kirjoitti:^Kokeile synkronoida se iTunesin kanssa.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Maza ei ole tänään ollut oikein oma itsensä. Olisiko joku murtanut hänen salasanansa ja kirjoitellut voimasanoja?KunkkuJ kirjoitti:Minäkin olen ollut koko päivän aivan poissa tolaltani tuon Mazan viestin luettuani.![]()
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Palauta time machineTauvo kirjoitti:Kelloni päivyri Appleilee. Se näyttää väärää päivää vaikka kuinka käännän kammesta sen oikeaksi. Seuraavan kerran kun sitä vilkaisee, voi päivä olla loikannut parikin vuorokautta eteenpäin. Tai sitten aika vaan kuluu niin nopeasti.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Suosittelen otterboxin kuoria. Omani näkyy ainakin hyvin. Vuodatus asiasta, että sitä pitää maksaa vielä vuodenloppuun.kerabit kirjoitti:Ostin iphoneeni suojakalvot molemminpuolin ja nyt tuntuu kun ois näkö menny. Taidan repiä etukalvon pois ja kokea kirkkauden riemun taas.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Käy sanomassa että resetoi modeeminhatey kirjoitti:Naapurit vaihtu. Samalla hidastui netti, entisellä naapurilla oli 8 meganen suojaamaton, tällä uudella näyttäs olevan vaan 6 meganen suojaamaton.
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jyväskylässä olisi paikka vapaana. Voit aloittaa jo tänään. Epäilen, että homma ei kelpaa. Siellä yhdessä firmassa pomo sanoo työntekijöille, että rekrytoikaa.Skyline^ kirjoitti:Töitä tarttis saada, mutta ei sitten kirveelläkään, vaikka mitä yrittäisi.. Tarvitseeko tässä kohta alkaa yrittäjäksi paholainen..
Viesti Kirjoittaja Erño »
Vuokratyöfirmat ottaa varmasti töihin, kun on niihin aktiivesti yhteyksissä. Mullekin tulee koko ajan kutsuja kaikenmoisiin töihin. Lisäksi oman alan hommiakin riittää. Ei voi valittaa.Skyline^ kirjoitti:Töitä tarttis saada, mutta ei sitten kirveelläkään, vaikka mitä yrittäisi.. Tarvitseeko tässä kohta alkaa yrittäjäksi paholainen..
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ai? 12 euroa tunnilta on minusta ihan hyvin. Pätkähommissa voi käydä, joka johtaa puolen vuoden pesteihin ja jopa vakipaikkaan. Noille muille ei olekaan niin väliä.hatey kirjoitti:^ Vuokratyöfirmojen oikea nimi on "Orjanvälitystoimisto". Niiden kautta pääsee pätkähommiin, joista maksetaan alle minimin, eikä lomaoikeuksia ym ole.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Nii, sama kävi minullakin mielessä, mutta en kehdannut sanoa. Hatey sen sijaan kehtasi.hatey kirjoitti:Tuohon 12 €/h palkan hyvyyteen en ota kantaa, sen jokainen tietää itse, millä palkalla vapaa-aikansa myy.
Millaisella ale-hinnalla sinä olet itsesi myynyt? Jos olen oikein ymmärtänyt, olet pyrkinyt korvaamaan sen ale-hinnan tekemällä kaksinkertaisen määrän työtunteja vuorokaudessa. Konstihan se on sekin päästä parempiin päiväansioihin.arttula kirjoitti:Nii, sama kävi minullakin mielessä, mutta en kehdannut sanoa. Hatey sen sijaan kehtasi.
Kaikki on ostettavissa - hinta vaan vaihtelee...KunkkuJ kirjoitti:Millaisella ale-hinnalla sinä olet itsesi myynyt? Jos olen oikein ymmärtänyt, olet pyrkinyt korvaamaan sen ale-hinnan tekemällä kaksinkertaisen määrän työtunteja vuorokaudessa. Konstihan se on sekin päästä parempiin päiväansioihin.arttula kirjoitti:Nii, sama kävi minullakin mielessä, mutta en kehdannut sanoa. Hatey sen sijaan kehtasi.
Väärin. Ihan tuntipalkollisena minä hommia teen.hatey kirjoitti:Kato, Artulla on kuukausipalkka. Arttu luulee, että pitää olla aina kuukausi putkeen töissä myymässä DNA:n liittymiä. Arttu on vain käsittänyt sen asian väärin.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hmm?arttula kirjoitti:Väärin. Ihan tuntipalkollisena minä hommia teen.hatey kirjoitti:Kato, Artulla on kuukausipalkka. Arttu luulee, että pitää olla aina kuukausi putkeen töissä myymässä DNA:n liittymiä. Arttu on vain käsittänyt sen asian väärin.
Joo, se on ihan terapeuttista. Mut sitä en ymmärrä, miksi Arttulalle maksetaan siitä pientä korvausta?Kain kirjoitti: Hmm?![]()
Laitetaanko siellä laitoksella kaikki töihin?