Eih! Enkös minä sinua jo varoitellut?Aperture kirjoitti:Äh. Vasen takajalka ei suostu yhteistyöhön torson loppuosan kanssa. Tämä hidastaa etenemistä huomattavissa määrin.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eih! Enkös minä sinua jo varoitellut?Aperture kirjoitti:Äh. Vasen takajalka ei suostu yhteistyöhön torson loppuosan kanssa. Tämä hidastaa etenemistä huomattavissa määrin.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vai on Apella takatassussa vikaa. Oletko varma että vika ei ole selänjatkeessa, joka saattaa tietysti tuolla iällä haluta enempi nojatuolissa lojumista kuin raksa hommia. Vai saattaisiko se olla selkävika, eikös teikäläisellä ole ennenkin ollut jotain ongelmaa sen selän kanssa, se ei ole halunnut irrota patjasta tjp.Aperture kirjoitti:Äh. Vasen takajalka ei suostu yhteistyöhön torson loppuosan kanssa. Tämä hidastaa etenemistä huomattavissa määrin.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei vain tänään, vaan myös lähitulevaisuudessa. Sitä sanotaan burn outiksi tuota tilannetta... Lopeta työn yrittäminen sovinnolla, osta vaikka kunnollinen pikku pokkari ja ala viettää laatuaikaa nauttien stressittömistä hetkistä. Päivä vain ja hetki kerrallaan, niin kuin sitä sanotaan.Tauvo kirjoitti:Täytyisi tehdä töitä. Miten tämä voi olla tänään niin hankalaa?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Niinpä. Pakko mennä vaikkei tahtoisi. Väsyttää jatkuvasti kun ei saa rytmistä kiinni. Tapahtuisipa tänään jotain. Näkisi vaikka paloauton pihalla tai poliisin. Edes sähkökatko (mahdotonta)darthmother kirjoitti:Täytyy lähteä työpaikalle työskentelemäänMukavaa perjantai-iltaa
Viesti Kirjoittaja hatey »
Älä muuta sano!hatey kirjoitti:Viikonloppu!![]()
Taas on rahvasta päivisin häiritsemässä parempaa väkeä kaupunnilla.
Viesti Kirjoittaja arttula »
En minä ole. Olen koko viikonlopun töissä.hatey kirjoitti:Viikonloppu!![]()
Taas on rahvasta päivisin häiritsemässä parempaa väkeä kaupunnilla.
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sitä se juurikin on. Mutta jonkun pitää tehdä töitä, että valtio saa kyniä verovaroja, joilla rahoitetaan luusereiden ja pummien eläminen.Aadee kirjoitti:Mitä se työnteko on?Kuulostaa oudolta ja aikaa vievältä puuhalta.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Sekä tietenkin tulevaisuuden toivojen ahkeraa opiskelua. 8)arttula kirjoitti:Sitä se juurikin on. Mutta jonkun pitää tehdä töitä, että valtio saa kyniä verovaroja, joilla rahoitetaan luusereiden ja pummien eläminen.Aadee kirjoitti:Mitä se työnteko on?Kuulostaa oudolta ja aikaa vievältä puuhalta.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Suomen kommaripuolue on tehnyt paluun virallisesti. Oli uutisissa sekin ja tuli ihan puskan takaa minulle. Ikävää ettei pomot päästä minua sunnuntaina töihin. Pitäisin vapaat arkena kun toimistot on auki. Samalla pääsee juttelemaan toimiston tytöille. Työviikko on 6pv muutenkin, mutta poikkeuksia on aina kerran kuussa.Esa66 kirjoitti:Kommarit taas jauhaa töistä, ei prkl hetken rauhaa ja vttu eilen vasta alotin viikonlopunNyt tana jotain rotia noihin kitinöihin!
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Oliko joku soittanut hätäkeskukseen?tosikko kirjoitti:Sain ylinopeussakot.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Onko sulla lennokkiliimaa? Sekin kolisee...Kain kirjoitti:Postista tuli ikäviä uutisia.
Palveluskelpoisuus laski E-luokaan ja seuraavat kutsunnat ovat parin vuoden päästä. Taidanpa jättää armeijan väliin.
Tähän hetkeen vois riipaista kunnon kännit, mutten jaksa kävellä lähimpään kaljakauppaan.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Joo, tuo ryyppääminen ratkaisee ongelman kuin ongelman.Kain kirjoitti:Postista tuli ikäviä uutisia.
Palveluskelpoisuus laski E-luokaan ja seuraavat kutsunnat ovat parin vuoden päästä. Taidanpa jättää armeijan väliin.
Tähän hetkeen vois riipaista kunnon kännit, mutten jaksa kävellä lähimpään kaljakauppaan.
Ryyppääminen tuo sen hetken helpotuksen, muttei korjaa itse ongelmaa…Erño kirjoitti:Joo, tuo ryyppääminen ratkaisee ongelman kuin ongelman.Kain kirjoitti:Postista tuli ikäviä uutisia.
1 vuoden harrastin judoa ja lopetin siihen, kun ei oikein löytynyt sopivan tasoisia vastustajia.Erño kirjoitti: Eikös urheilevan nuoren pitäisi saada hyvät paperit? Nehän ottavat urheilukomppaniaan treenaamaan. hitsinpitsi, kun olisinkin aikanaan aloittanut painit jo lukiossa.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Jokin tässä ei nyt mene mun jakeluun.Kain kirjoitti: Siellä joko ollaan tai ollaan menemättä.
Kuri. Kuri on sen verran tiukkaa siellä, että moni ei ole aloittanut koko harrastusta.richidi kirjoitti:Jokin tässä ei nyt mene mun jakeluun.Kain kirjoitti: Siellä joko ollaan tai ollaan menemättä.