Kyllä asennuspizza aina telakoitumispizzan voittaa...M.P.T kirjoitti: Nyt tarjoan pizzan eilisestä asennuksen loppuun hoitamisesta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä asennuspizza aina telakoitumispizzan voittaa...M.P.T kirjoitti: Nyt tarjoan pizzan eilisestä asennuksen loppuun hoitamisesta.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
*repee* Taas kerran yksi esimerkki miksi en syö tietokoneen ääressä. Tauvo. Sä oot loisto jätkä joka heittää niin hyviä huomautuksia ties minne. Minun on turha toivoa, että telakoitumisen pääsee hoitamaan tuon tytsyn kanssa *hekottaa* Jeesus tulee huomenna televisioon, jos näin pääsee käymään.Tauvo kirjoitti:Kyllä asennuspizza aina telakoitumispizzan voittaa...M.P.T kirjoitti: Nyt tarjoan pizzan eilisestä asennuksen loppuun hoitamisesta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Lepäät sitten töissä?Tauvo kirjoitti:Toivun, kerään voimia ja harjoittelen.
Torstaina (tänään) oli teatteri-ilta, huomenna synttärit, lauantaina grillibileet, sunnuntaina synttärit ja maanantaina muutama tunti töitä... Phuh. Paljon raskaamapaa tämä vapaa-aika, kuin työ. En pidä vapaata enää ikinä, jollei se tästä rauhoitu.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mene lepäämään ja pysy sängyssä, kunnes kohtaus menee ohi. Muuten tuosta ei hyvä seuraa.arttula kirjoitti: Mitäköhän sitä sitten tekisi...
Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...KunkkuJ kirjoitti:Mene lepäämään ja pysy sängyssä, kunnes kohtaus menee ohi. Muuten tuosta ei hyvä seuraa.arttula kirjoitti: Mitäköhän sitä sitten tekisi...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kaiva pelit esiin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...
Ööh... Mitä peliä tarkoitat ??vinouma kirjoitti:Kaiva pelit esiin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...]
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Olen levännyt töissä nyt kaksi viikkoa. Tämä on ollut tosi rasittavaa, aika ei tahdo kulua millään, kun ei ole mitään tekemistä. Kamalia nämä kesätyöviikot.redhat kirjoitti:Lepäät sitten töissä?Tauvo kirjoitti:Toivun, kerään voimia ja harjoittelen.
Torstaina (tänään) oli teatteri-ilta, huomenna synttärit, lauantaina grillibileet, sunnuntaina synttärit ja maanantaina muutama tunti töitä... Phuh. Paljon raskaamapaa tämä vapaa-aika, kuin työ. En pidä vapaata enää ikinä, jollei se tästä rauhoitu.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sanokaa minun sanoneen, tuosta ei todellakaan hyvä seuraa. Parhaimmassa tapauksessa vahingot saattavat jäädä taloudellisiksi, mutta pelkäänpä, että tapahtuu muutakin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...![]()
![]()
Keitin juuri vähän kahvia. Jos saisi vähän vielä lisää virtaa, voisi vaikka hutaista painepesurilla saunan ja autotallin katot...KunkkuJ kirjoitti:Sanokaa minun sanoneen, tuosta ei todellakaan hyvä seuraa. Parhaimmassa tapauksessa vahingot saattavat jäädä taloudellisiksi, mutta pelkäänpä, että tapahtuu muutakin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...![]()
![]()
Tässä on nyt niin selvät merkit...arttula kirjoitti:Keitin juuri vähän kahvia. Jos saisi vähän vielä lisää virtaa, voisi vaikka hutaista painepesurilla saunan ja autotallin katot...KunkkuJ kirjoitti:Sanokaa minun sanoneen, tuosta ei todellakaan hyvä seuraa. Parhaimmassa tapauksessa vahingot saattavat jäädä taloudellisiksi, mutta pelkäänpä, että tapahtuu muutakin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...![]()
![]()
Keksin sittenkin tekemistä !arisel kirjoitti:Tässä on nyt niin selvät merkit...arttula kirjoitti:Keitin juuri vähän kahvia. Jos saisi vähän vielä lisää virtaa, voisi vaikka hutaista painepesurilla saunan ja autotallin katot...KunkkuJ kirjoitti:Sanokaa minun sanoneen, tuosta ei todellakaan hyvä seuraa. Parhaimmassa tapauksessa vahingot saattavat jäädä taloudellisiksi, mutta pelkäänpä, että tapahtuu muutakin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...![]()
![]()
arisel kirjoitti:Nakkisoppaa.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meinasitko illalla lähteä kartsalle ajamaan ympyrää Perjantai-illan kunniaksi?arttula kirjoitti:Keksin sittenkin tekemistä !Nyt on autokin pestynä ja kiiltelevänä tuolla pihalla !
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sano terveisiä!apple_fani kirjoitti:Surffaan hompussa ja tutkailen Aperturea
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Äläpäs sinä siinä kuule yhtään ala!Macco kirjoitti:Sano terveisiä!apple_fani kirjoitti:Surffaan hompussa ja tutkailen Aperturea
Paitsi jos pelissä on kiikarit. Silloin kannattaa olla hyshys.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hetkeksi joo. Parempi on nauttia mausteista ja tulista ruokaa, jolloin keho kuvittelee, että on kuumempaa kuin onkaan, ja alkaa viilentämään itseään. Se tarkoittaa suomeksi hikoilua, joka on hateyn lempiharrastus.arisel kirjoitti:^ Kylmä suihku viilentää!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Siis kahvinkeittimestä eikä kahvista saa virtaa, sen sijaa jos kaksi sukkapuikkoa…arttula kirjoitti:Keitin juuri vähän kahvia. Jos saisi vähän vielä lisää virtaa, voisi vaikka hutaista painepesurilla saunan ja autotallin katot...KunkkuJ kirjoitti:Sanokaa minun sanoneen, tuosta ei todellakaan hyvä seuraa. Parhaimmassa tapauksessa vahingot saattavat jäädä taloudellisiksi, mutta pelkäänpä, että tapahtuu muutakin...arttula kirjoitti: Ei malta... Pitäisi keksiä jotain tekemistä...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »