![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Muoks: Ai, se piti vaan buutata välillä että toimis taas oikein. Sama homma siis kuin Safarin ja melkein koko Leopardin kanssa...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja tästä lähtien The Ultimite Stud Oy:ssä on melko paljon jengiä töissä.Bashi88 kirjoitti:"whatever you put into the company field, usually the name of your school or university, will be printed on the pass for Apple events beneath your name."
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Näinhän siinä voi käydä 8) Olisihan se hauskaa laittaa jokin naseva nimi siihen ja lampsia muiden joukossa sitten tapahtumissa.Macco kirjoitti:Ja tästä lähtien The Ultimite Stud Oy:ssä on melko paljon jengiä töissä.Bashi88 kirjoitti:"whatever you put into the company field, usually the name of your school or university, will be printed on the pass for Apple events beneath your name."
Apple vaan tuntuu lopettavan osallistumisensa kaikissa Apple Eventeissä nykyäänBashi88 kirjoitti:Näinhän siinä voi käydä 8) Olisihan se hauskaa laittaa jokin naseva nimi siihen ja lampsia muiden joukossa sitten tapahtumissa.Macco kirjoitti:Ja tästä lähtien The Ultimite Stud Oy:ssä on melko paljon jengiä töissä.Bashi88 kirjoitti:"whatever you put into the company field, usually the name of your school or university, will be printed on the pass for Apple events beneath your name."
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Pakko tunnustaa: olen erittäin iloinen että nämä vastoinkäymiset sattuvat juuri sinulle.mercury kirjoitti:Mikähän mun Mailiinkin on mennyt? Hakee MobileMe-tilin uusia posteja pääasiassa vaan tilin synkronoinnilla, eikä löydä uusien postien haulla noudettavaa kuin jonkun harvan kerran tunnissa...
Muoks: Ai, se piti vaan buutata välillä että toimis taas oikein. Sama homma siis kuin Safarin ja melkein koko Leopardin kanssa...
Viesti Kirjoittaja arisel »
http://www.hopeinenomena.net/memberlist.phpamanita kirjoitti:Foorumille on kirjautunut uusia jäseniä vuodenvaihteen jälkeen jo hieman yli 700!
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tää ei muuten selviä mitenkään. Buutauksetkaan eivät auta.mercury kirjoitti:Mikähän mun Mailiinkin on mennyt? Hakee MobileMe-tilin uusia posteja pääasiassa vaan tilin synkronoinnilla, eikä löydä uusien postien haulla noudettavaa kuin jonkun harvan kerran tunnissa...
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Sä mitään kuallu o. Oot vaan heittäny näkymättömyysviitan päälles.ManiMicci kirjoitti:Huhut kuolemastani saattavat ehkä mahdollisesti olla hieman liioiteltuja.![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
ManiMicci kirjoitti:Ei mulla mitään näkymättömyysviittaa voinut olla, kun en ollut edes kirjautunut sisään.
Mua ei vaan haluta noteerata.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Painamalla hylkää jos joku jotain lähettää? Ja pitämällä automaattihyväksymisen pois päältä?Pikkuroope kirjoitti:Miten voin estää tiedostojen lataamisen adiumin kautta?
Mutta silleen permanent-tyylillä? Että se ei olis niinku ees mahdollista, onko keinoa olemassa?kallekilponen kirjoitti:Painamalla hylkää jos joku jotain lähettää? Ja pitämällä automaattihyväksymisen pois päältä?Pikkuroope kirjoitti:Miten voin estää tiedostojen lataamisen adiumin kautta?
Ei tietääkseni...miksi haluaisit estää?Pikkuroope kirjoitti:Mutta silleen permanent-tyylillä? Että se ei olis niinku ees mahdollista, onko keinoa olemassa?kallekilponen kirjoitti:Painamalla hylkää jos joku jotain lähettää? Ja pitämällä automaattihyväksymisen pois päältä?Pikkuroope kirjoitti:Miten voin estää tiedostojen lataamisen adiumin kautta?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Modelan turvakamera kyllä tallentaa kaiken, uskonkin nähneeni kitarisasi monitoristamme.ManiMicci kirjoitti:Ei mulla mitään näkymättömyysviittaa voinut olla, kun en ollut edes kirjautunut sisään.
Mua ei vaan haluta noteerata.
Jottei porukka latailisi tällä kaiken maailman messengerien kautta musiikkia toisilleen, kun sitä käytetään mahtavana syynä sille, ettei voi lopettaa koneella olemista. Se meinaa kestää tuskallisen kauan, siirtonopeus noin 10kb/s, ja jotain 9 megan piisejä sitten kun latailee ni.. Yritän saada tajuamaan, että sietäis käyttää jotain muuta tapaa hommailla niitä kappaleita toisiltaan.kallekilponen kirjoitti: Ei tietääkseni...miksi haluaisit estää?
Kokeiltu on, ei toimi..kallekilponen kirjoitti:Suomen kielessä on semmoinen sana kun "Ei" ja sitä voi myös käyttää.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mitä noi tollaset kaverit on?Pikkuroope kirjoitti:Kokeiltu on, ei toimi..kallekilponen kirjoitti:Suomen kielessä on semmoinen sana kun "Ei" ja sitä voi myös käyttää.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei noja 8)Anniel kirjoitti:Mitä noi tollaset kaverit on?Pikkuroope kirjoitti:Kokeiltu on, ei toimi..kallekilponen kirjoitti:Suomen kielessä on semmoinen sana kun "Ei" ja sitä voi myös käyttää.
Viesti Kirjoittaja Anniel »