Meni jo, näyttipä hirveältä.
Eipäs sittenkään, siinä se taas on.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
arisel kirjoitti:^ Maikkari...![]()
Siitä puheenollen - mitähän tästä mahtaa seurata:
MTV3 Total näyttää nyt kaiken: C More ja MTV3 Kanavapaketti yhdistyivät
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Neljä kanavaa vaihtaa nimeään.Jussi68 kirjoitti: Muuttuuko jotain?
Argghh... muutoksia, en kestä!Anghorn kirjoitti:Neljä kanavaa vaihtaa nimeään.Jussi68 kirjoitti: Muuttuuko jotain?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinäkö elät pääasiassa ketsupilla ja limsalla? Aika erikoinen ruokavalio...M.P.T kirjoitti: Limunaadikone on helpottanut pullorallia, mutta ketsupille pitäisi tehdä sama.
+1Tauvo kirjoitti:^ Omituista. Itse en laita ketsuppia käytännössä mihinkään. Chili/ketsuppisoosia tulee laitettua makaroonilaatikkoon.
Sun kannattaisi alkaa syömään paremmalta maistuvaa ruokaa, ei menisi sitä ketsuppia.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ketsuppi + kuuma vesi = tomaattikeitto... nomnomJussi68 kirjoitti: Ketsuppi sopii mausteeksi joihinkin ruokiin, itse en syö sitä ruokana
Eihän noista lasten elokuvista... Vähän sama kuin katsoisi jotain koirasherlockia vai mitä niitä on.hatey kirjoitti:Yritin katsella uutta Sherlock Holmes elokuvaa jo kolmatta kertaa, ei vain toimi. Jotenkin miellän vain Jeremy Brettin oikeaksi Sherlockiksi.
Tröööt! väärä vastaus. Ketsuppi on kastike.Jussi68 kirjoitti:+1Tauvo kirjoitti:^ Omituista. Itse en laita ketsuppia käytännössä mihinkään. Chili/ketsuppisoosia tulee laitettua makaroonilaatikkoon.
Sun kannattaisi alkaa syömään paremmalta maistuvaa ruokaa, ei menisi sitä ketsuppia.
Ketsuppi sopii mausteeksi joihinkin ruokiin, itse en syö sitä ruokana
Aivan - kuten sinappikin.hatey kirjoitti:Ketsuppi on kastike.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ketsuppia laitetaan jokaisen ruuan joukkoon tuomaan makua. Limunaadikone taas vähentää pullorallia, koska yhdestä esanssipullosta saa paljon juomaa. Voihan sillä tehdä myös hiilihapotettua vettä. Ketsuppia tulee käytettyä jopa levitteenä leivänpäällä. Tuore lämmin ruisleipä ketsuppikuorutteella on hyvää. Ruoka on vaan tylsää ilman ketsuppia. Sitähän kuolisi nälkään, jos ketsuppia ei olisi. Ketsuppipullot tuo vaan sen rasitteen. Roskikseen kun laittaa niin se on aina heti täynä. Kerrostalossa ja kaupungissa sen voisi heittää parvekkeelta mäkeen, mutta täällä maalla sitä ei voi tehdäKunkkuJ kirjoitti:Sinäkö elät pääasiassa ketsupilla ja limsalla? Aika erikoinen ruokavalio...M.P.T kirjoitti: Limunaadikone on helpottanut pullorallia, mutta ketsupille pitäisi tehdä sama.
Viesti Kirjoittaja jpq »
Viesti Kirjoittaja jpq »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Saamasi pitää arttula!arttula kirjoitti:Oi ! Kuvia kisusta !zuzia kirjoitti:Ihmettelen sitä, että miksi on sellainen sanonta kuin "nostetaan kissa pöydälle".
Tosi outoa. Tuoreena kissanomistajana osaan tätä nyt yhtäkkiä ihmetellä, nostaessani paljon useammin kissan pois pöydältä, kuin pöydälle.
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Anteeksi nyt kun minä palaan tähän ketsuppiaiheeseen, joka on varmaan jo loppuun käsitelty, mutta etkö sinä voisi tehdä itse ketsuppia? Sitten säästyt niiltä muovipulloilta. Mitäs siihen; tomaattimurkaa, etikkaa, sokeria.. Hmm. Oon kyl joskus nähnyt lasipurkissakin ketsuppia.M.P.T kirjoitti: Ketsuppia laitetaan jokaisen ruuan joukkoon tuomaan makua. Limunaadikone taas vähentää pullorallia, koska yhdestä esanssipullosta saa paljon juomaa. Voihan sillä tehdä myös hiilihapotettua vettä. Ketsuppia tulee käytettyä jopa levitteenä leivänpäällä. Tuore lämmin ruisleipä ketsuppikuorutteella on hyvää. Ruoka on vaan tylsää ilman ketsuppia. Sitähän kuolisi nälkään, jos ketsuppia ei olisi. Ketsuppipullot tuo vaan sen rasitteen. Roskikseen kun laittaa niin se on aina heti täynä. Kerrostalossa ja kaupungissa sen voisi heittää parvekkeelta mäkeen, mutta täällä maalla sitä ei voi tehdäRoskiksen tyhjentäminen on ärsyttävää. Jos ketsuppi olisi tetroissa niin ne voisi polttaa uunissa.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kiitoksia ! Onpa hän pieni !zuzia kirjoitti: Saamasi pitää arttula!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Saa Hänen Armolleen saksaakin puhua, ranskaakin, japania, kiinaa kolmea sorttia, italiaa, koreaa, espanjaa kahta sorttia ja sitä englantikin neljällä sortilla.hatey kirjoitti:En ole iHupattimessa Siiriä kokeillut, mutta olen ymmärtänyt että se on hankala, kun sille pitää puhua englantia[:|]